Zolang de zwembad vol is, lijkt mij en ig onderhoud nodig, anders krijgt je blad en viezigheid erin. Maar ja ik ben geen poolgirl.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:44 schreef agter het volgende:
Poolboy, daar heb je poolweather voor nodig...
Ja, waarom zijn we niet hier?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:51 schreef agter het volgende:
Wat doen wij hier nog?
Euhquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:51 schreef agter het volgende:
Wat doen wij hier nog?
Daar hebben sommige bewoners geen moeite mee....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:52 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Zolang de zwembad vol is, lijkt mij en ig onderhoud nodig, anders krijgt je blad en viezigheid erin. Maar ja ik ben geen poolgirl.
Is dat tegenover de Melkweg?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:52 schreef Wireless het volgende:
[..]
Ja, waarom zijn we niet hier?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:47 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik zie het hem nog doen ook.. en dan als ze bij de villa aankomen er uit springen
NOOIT MEER NAAR HUIS OLE OLE!!!
Dit is een retorische vraag.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:51 schreef agter het volgende:
Wat doen wij hier nog?
Hoe ver zijn ze in de ' echte' uitzending?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zometeen de herhaling van de reguliere uitzending...
Of andersom, Sylvia mee en niks zeggen erover totdat ze het ontdekken via briefen of zo.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:53 schreef Kaleddis het volgende:
Eigenlijk hadden Bart, Sylvia en Brian een geintje moeten uithalen en morgenochtend de dames (lees snollies) doen laten geloven dat Sylvia mee was geweest naar de Zebralounge![]()
Nena haar bezoekjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe ver zijn ze in de ' echte' uitzending?
Of een videoboodschapje ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Of andersom, Sylvia mee en niks zeggen erover totdat ze het ontdekken via briefen of zo.
Nee, Melkweg is aan de andere kant, dit is het straatje die paralel loopt aan de straat van de Melkweg.quote:
Ze lopen een beetje achter maar ze worden wel steeds beterquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef agter het volgende:
[..]
Hoe ver zijn ze in de ' echte' uitzending?
nope !! het vieze spel begon pas toen N.L zijn intrede deed !!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:50 schreef Day het volgende:
[..]
Een loner is prima, te gek zelfs, maar voor een tv-programma zoals DGK wel heel lastig.
En Huub, tja, mijn mening is wel duidelijk, denk ik. DGK werd pas een treitershow toen NL en Huub in dat huis kwamen. Daarvoor werd het spel op een heel ander niveau gespeeld, die mij veel beter beviel .
Zebra is tot 3.00 open dus het zal afhangen van de coulance van de redactie. Ze mogen toch wel een tijdje blijven nadat Brian's opdracht is vervuld....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb zo het idee dat brain en bart héél snel weer terug zijn.......
het is een half uur rijden, effe draaien, brian word uigejoeld en dan snel weer erug, kan hooguit anderhalf uur duren, dus ga vast effe douchen, tandjes poetsen en dan met me laptoppie in bed nog effe wachten op hun terugkomst.
later.........
Nou laat het toch 45 min rijden, ze moeten immers in het centrum...Ze zijn er dus nog niet eens (normaal gesproken). Nou ff settelen...Draait Brian niet voor 2.00 uur...zelfs 2.30. Hop 3.00 uur dicht, evt. half uurtje nablijven, Bart kent de mensen daar....Niet voor 3.30-4.00 van A'dam weg, op zijn vroegst 4.00-4.30 thuis...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik heb zo het idee dat brain en bart héél snel weer terug zijn.......
het is een half uur rijden, effe draaien, brian word uigejoeld en dan snel weer erug, kan hooguit anderhalf uur duren, dus ga vast effe douchen, tandjes poetsen en dan met me laptoppie in bed nog effe wachten op hun terugkomst.
later.........
De audio erbijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Voor de liefhebbers van het Huub-Tijdperk,
Take a trip down memorylane
Ok icquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:56 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nee, Melkweg is aan de andere kant, dit is het straatje die paralel loopt aan de straat van de Melkweg.
Zelfs RTL Boulevard betitelde Huub's acties als puberaal.... Er zijn nu eenmaal mensen die Huub 'toooo much' vonden na verloop van tijd (qua humor, hoeren, drank en agressie) maar anderen kunnen er geen genoeg van krijgen (FOK-kersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
nope !! het vieze spel begon pas toen N.L zijn intrede deed !!
het leuke spel na intrede van Huub !!![]()
waarom blijf ik mezelf steeds aan het afvragen of jij wel naar de goede zender kijkt ?
ik vindt je echt meer het type wat meer VARA bekijkt ga dat soort discussies aan !!
Weet je, het maakt me nu niet meer uit of Huubjterug komt. Ik wil gewoon actie in die kooi. Het is zo saai nu.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:09 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Zelfs RTL Boulevard betitelde Huub's acties als puberaal.... Er zijn nu eenmaal mensen die Huub 'toooo much' vonden na verloop van tijd (qua humor, hoeren, drank en agressie) maar anderen kunnen er geen genoeg van krijgen (FOK-kers).
Het ligt er maar net aan welke richting ze in willen gaan bij het neerzetten van het programma.
Houden ze zich aan het oorspronkelijke idee of gaan ze voor 'anything that sells'......
We zullen het zien aan de nieuwe bewoners. Ik ben erg benieuwd!!
Ik kijk wel degelijk naar de goede zender en kijk waarschijnlijk DGK ook veel langer dan jij, vanaf dag 1 nl.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
nope !! het vieze spel begon pas toen N.L zijn intrede deed !!
het leuke spel na intrede van Huub !!![]()
waarom blijf ik mezelf steeds aan het afvragen of jij wel naar de goede zender kijkt ?
ik vindt je echt meer het type wat meer VARA bekijkt ga dat soort discussies aan !!
En dat is nu net waar ze op wachten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:13 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je, het maakt me nu niet meer uit of Huubjterug komt. Ik wil gewoon actie in die kooi. Het is zo saai nu.
Die actie kan MET Huub, wat mij betreft is hij welkom. Maar als een andere nieuwkomer die actie gaat brengen, is dat ook okay.
Ik las her en der iets over een knappe homo die eventueel erin zou komen. Brian kennende, is hij homofoob. Zoiets zou ook heel leuk kunnen worden.
Maar actie MUSS SEIN!!!
Is het daar niet dusdanig afgeschermd dat het aanstaren tot een minimum wordt beperkt want dat is toch de bedoeling uiteindelijk met zo'n VIP afdeling?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ok en iedereen is supposed to stare at you of zo? Ik heb die lounge gedeelte nooit er goed begrepen. Allen dat je altijd ergens kan zitten is cool.
Huub is door meerdere factoren denk ik onmogelijk geworden (waar ik persoonlijk niet rouwig om ben want zijn beste tijd is geweest). Maar alles staat of valt bij de keuzes die ze gaan maken voor nieuwe bewoners. Ik zou graag zien dat het programma 'op niveau' blijft, maar natuurlijk wel met de nodige actie.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:13 schreef agter het volgende:
[..]
Weet je, het maakt me nu niet meer uit of Huubjterug komt. Ik wil gewoon actie in die kooi. Het is zo saai nu.
Die actie kan MET Huub, wat mij betreft is hij welkom. Maar als een andere nieuwkomer die actie gaat brengen, is dat ook okay.
Ik las her en der iets over een knappe homo die eventueel erin zou komen. Brian kennende, is hij homofoob. Zoiets zou ook heel leuk kunnen worden.
Maar actie MUSS SEIN!!!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kijk wel degelijk naar de goede zender en kijk waarschijnlijk DGK ook veel langer dan jij, vanaf dag 1 nl.
En waar en hoe ik discussieer, bepaal ik zelf. Daarbij is het wel zo leuk dat mensen verschillende meningen hebben, wordt anders zo saai dan.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:22 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dat is nu net waar ze op wachten.
ze maken het eerst heel saai totdat alle heisa om Huub is weggevaagd.
Zodat we al tevreden zijn als er een rellende nicht in komt.
Geweldig, die wav eronder!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:59 schreef IkWeetNiets het volgende:
Voor de liefhebbers van het Huub-Tijdperk,
Take a trip down memorylane
Niet mee eens, Brian en Bart vonden hem ook 'master' (en geef ze eens ongelijk)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik denk omdat Sylvia gewoon mensen zoekt met enig niveau en waarbij ze een beetje zichzelf kan zijn zonder dat ze altijd met het spel moet bezig zijn.
Zij was de enige die de whiskey man van gisteren erg kon waarderen. En heeft altijd verhalen over dingen die ze heeft meegemaakt. Ze heeft niet zo'n klein wereldje.
Voor de streamers is ze een verademing maar ik snap wel dat dat serieuze gelul voor de uitzending niet echt interessant is.
Met het huidige " niveau" in de DGK zal er weinig actie komen, behalve dat IJzige Yvonne zo omvalt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:27 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub is door meerdere factoren denk ik onmogelijk geworden (waar ik persoonlijk niet rouwig om ben want zijn beste tijd is geweest). Maar alles staat of valt bij de keuzes die ze gaan maken voor nieuwe bewoners. Ik zou graag zien dat het programma 'op niveau' blijft, maar natuurlijk wel met de nodige actie.
Lastig, zeer lastig. Redactie succes!!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:34 schreef agter het volgende:
Mijn wm recorder staat aan. Neemt 6 uur lang stream 1 op.
Mocht er iets gebeuren op stream 1 dan zie ik dag morgen wel.
Slaap lekker allemaal!!!!
Commerciele omroep gaat voor de kijkcijfers en Hupert was een kijkcijferkanon voor DGK dus als het ook maar enigszins weer mogelijk is zullen ze hem er vast weer in latenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:27 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub is door meerdere factoren denk ik onmogelijk geworden (waar ik persoonlijk niet rouwig om ben want zijn beste tijd is geweest). Maar alles staat of valt bij de keuzes die ze gaan maken voor nieuwe bewoners. Ik zou graag zien dat het programma 'op niveau' blijft, maar natuurlijk wel met de nodige actie.
Lastig, zeer lastig. Redactie succes!!
Zo slecht vind ik het niet nee! Er zal toch in verloop van tijd een moment komen dat er weer weinig mensen in de villa leven dus wen er maar vast aan zou ik zeggen. Zeker als het echt zo is dat ze maar met twee personen overblijven.....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:30 schreef agter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Maar zoals het nu gaat is het ook niet leuk, toch?
bah !! met julie all around wordt zelfs gtst nog saai !! stlelutje saaie dozen !!! ... ga het programmama ...ik neuk frans bouwer ...ontkrachten !!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:17 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kijk wel degelijk naar de goede zender en kijk waarschijnlijk DGK ook veel langer dan jij, vanaf dag 1 nl.
En waar en hoe ik discussieer, bepaal ik zelf. Daarbij is het wel zo leuk dat mensen verschillende meningen hebben, wordt anders zo saai dan.
Cross the fucking line, Zebra Stylequote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:46 schreef IkWeetNiets het volgende:
[[url=http://i12.tinypic.com/400fk7c.jpg]afbeelding][/url]
Hij was inderdaad erg oke (zelfs al ben je geen whisky-drinker). Het heeft de bewoners veel goeds gedaan, nou in ieder geval Bart, Brian en Sylvia dan.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Niet mee eens, Brian en Bart vonden hem ook 'master' (en geef ze eens ongelijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |