Nix toch?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En wat is er zo bijzonder aan behalve het hekje?
Nicoss 01:55quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Willen ze bij de redactie dat we een pool op gaan zetten voor het tijdstip dat 'Yvonne' onthoofd wordt ofzo......
Ja ik zag het, wat een strakke actie van die meneer...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ja joh helemaal er doorheen, zag je dat?
Klopt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia heeft klasse. Ze is volgens mij ook een beetje een loner, erg zelfstandig, vermaakt zich altijd wel, veel interesses. I love her...dit rode haar staat haar ook zoveel beter dan dat potje peroxide wat ze eerst in d'r haar had..
Dat je geen last hebt van de rest vh voor hun 'plebs' wat er rond hangt die avondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
En wat is er zo bijzonder aan behalve het hekje?
quote, trustequote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:36 schreef Kinga het volgende:
Ik zoek me nest eens op. Truste all.
Ja ik hoor het...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:35 schreef kleinzusje het volgende:
Yvonne huilt
Tsja moet werken morgen...7.30 op..Zouden ze dan nog wakker zijn? Vast niet, Brian kan slecht tegen alcoholquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef Day het volgende:
Zebralounge ging om 3 uur dicht, toch?
Mooi, dan kunnen de streams tot een uur of half 4 wel uit.
Ik ben net wakker en hoef morgen niet te werken. Ik wacht wel op hun terugkomst, kijken of ze een nieuwe bewoner meenemen.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja moet werken morgen...7.30 hop..Zouden ze dan nog wakker zijn? Vast niet, Brian kan slecht tegen alcohol![]()
Brain zit dan nog vastgevroren in een hoopje stroquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Tsja moet werken morgen...7.30 hop..Zouden ze dan nog wakker zijn? Vast niet, Brian kan slecht tegen alcohol![]()
Kan ie weer boven de wasbak hangen............quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
ok en iedereen is supposed to stare at you of zo? Ik heb die lounge gedeelte nooit er goed begrepen. Allen dat je altijd ergens kan zitten is cool.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Dat je geen last hebt van de rest vh voor hun 'plebs' wat er rond hangt die avond
ik denk omdat Sylvia gewoon mensen zoekt met enig niveau en waarbij ze een beetje zichzelf kan zijn zonder dat ze altijd met het spel moet bezig zijn.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:36 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt.
Mar doordat ze een loner is, is ze af en toe wel moeilijk te peilen. En dat zelfstandige zorgt ervoor dat ze moeilijk te sturen is door de redactie. Ze is ook heel erg stabiel, waardoor ze voor tv-maken eigenlijk te saai is.
Ik zie Syl eigenlijk alleen maar gek en vrolijk doen tegen het personeel (Tilly, Menno, René, etc.) of als ze danst.
Nee alleen bij de groentenboerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:38 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zou er nog iemand van de Zebra bij de Gamma zijn geweest vandaag?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en hoef morgen niet te werken. Ik wacht wel op hun terugkomst, kijken of ze een nieuwe bewoner meenemen.
Als Huub ook al vanaf 11 uur aan t wachten is, dan is hij ondertussen zo dronken dat hij er al uit is gezetquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
Goed, nu Sylvia niet meemocht, hoop ik maar op een scenario waarbij Huub, Nena en anderen het een verdomd vervelende avond gaan maken voor Briaan
Daar zeg je me wat. Geen idee ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef Day het volgende:
Zeg, is poolboy David nou ook weg?
Wat ga ik gruwelijk lachen als ze Huub mee moeten nemen! Dat hij daar eerst lekker staat te dansen met Nena en vervolgens in opperste stemming die Jeep instaptquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:39 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben net wakker en hoef morgen niet te werken. Ik wacht wel op hun terugkomst, kijken of ze een nieuwe bewoner meenemen.
Hij komt op donderdagen of zo? Ik heb hem nooit gezien behalve een keer met hun feestje.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat. Geen idee ?
Tjsa, de sfeer zal er niet beter op worden als de 'voor'- en 'tegenstanders' van Bart en Brian het elkaar moeilijk gaan maken. Lullig voor de organisatoren van het feest! Maar daar zullen ze wel rekening mee gehouden hebben en zoveel mensen passen er nu ook weer niet in de Zebra dus het zal wel loslopen....quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
Goed, nu Sylvia niet meemocht, hoop ik maar op een scenario waarbij Huub, Nena en anderen het een verdomd vervelende avond gaan maken voor Briaan
Gaf Bart een kusje aan Sylvia of andersom?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:31 schreef mootie het volgende:
Zo lief dat ie Syl een kusje gaf!!!
Ik vind Syl ook de normaalste vrouw in dat huis, zou irl best uren met haar kunnen bomen, maar vind haar op de streams meestal oersaai. De Barcelona-verhalen ken ik nu wel en het feit dat ze nooit echt een standpunt inneemt, irriteert me ook.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:40 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
ik denk omdat Sylvia gewoon mensen zoekt met enig niveau en waarbij ze een beetje zichzelf kan zijn zonder dat ze altijd met het spel moet bezig zijn.
Zij was de enige die de whiskey man van gisteren erg kon waarderen. En heeft altijd verhalen over dingen die ze heeft meegemaakt. Ze heeft niet zo'n klein wereldje.
Voor de streamers is ze een verademing maar ik snap wel dat dat serieuze gelul voor de uitzending niet echt interessant is.
De enige manier waarop hij nog kans maakt om DGK binnen te komen is als hij zich in de kofferbak verstopt.......quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:43 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Wat ga ik gruwelijk lachen als ze Huub mee moeten nemen! Dat hij daar eerst lekker staat te dansen met Nena en vervolgens in opperste stemming die Jeep instapt![]()
sylvia mag dan een loner zijn .... ik mag dit soort type meer dan het types natasia !! oke die hebben ze goed tegen elkaar uitgezocht jaquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:36 schreef Day het volgende:
[..]
Klopt.
Mar doordat ze een loner is, is ze af en toe wel moeilijk te peilen. En dat zelfstandige zorgt ervoor dat ze moeilijk te sturen is door de redactie. Ze is ook heel erg stabiel, waardoor ze voor tv-maken eigenlijk te saai is.
Ik zie Syl eigenlijk alleen maar gek en vrolijk doen tegen het personeel (Tilly, Menno, René, etc.) of als ze danst.
Ik zie het hem nog doen ook.. en dan als ze bij de villa aankomen er uit springenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:46 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De enige manier waarop hij nog kans maakt om DGK binnen te komen is als hij zich in de kofferbak verstopt.......
Bart gaf Syl een kusje toen hij wegging!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:45 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Gaf Bart een kusje aan Sylvia of andersom?
Een loner is prima, te gek zelfs, maar voor een tv-programma zoals DGK wel heel lastig.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:47 schreef snetje het volgende:
[..]
sylvia mag dan een loner zijn .... ik mag dit soort type meer dan het types natasia !! oke die hebben ze goed tegen elkaar uitgezocht ja![]()
uiteindelijk zijn bart en sylvia de 2 personen waar de regie geen grip op heeft ...en hoezee !!! zo hoort het ook ...
ga je eens indenken dat er 8 figuren rondlopen met het verstand van een amanda koe ! duhuuuuuu !!!!!
van mij mag nena huub er vanavond zo weer in rijden !! klasse vent met humor op niveau !!
zelfs buiten de kooi gaat hij door met bashen !!!!
huub back !! geen één die huub kan overtreffen !! .... geen huub... kooi dood !!
Het spannendste wat kan gebeuren is dat de kop van Yvonne rolt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:49 schreef agter het volgende:
Ik pak nog 1 pilsje...als er dan nog niets gebeurt is ga ik naar bed...
Ben jij toevallig Deborah ?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:46 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
De enige manier waarop hij nog kans maakt om DGK binnen te komen is als hij zich in de kofferbak verstopt.......
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind Syl ook de normaalste vrouw in dat huis, zou irl best uren met haar kunnen bomen, maar vind haar op de streams meestal oersaai. De Barcelona-verhalen ken ik nu wel en het feit dat ze nooit echt een standpunt inneemt, irriteert me ook.
Maar het gesprek tussen haar en Bart net, vond ik wel heel leuk, puur omdat je iets meer over haar te weten komt.
En ze toonde ook echt interesse (ogen, lichaamstaal), bij haar gesprekken met Huub had ik vaak het gevoel dat ze zich eigenlijk aan hem stoorde. Ze keek ook vaak heel onverschillig, alsof ze niet echt luisterde.
Maar, ondanks dat ze vaak saai overkomt, hoop ik wel dat ze nog een tijdje blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |