Dacht even dat ze nee moesten zeggen en dat ze toch mee mochtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:26 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia mag dus toch NIET mee helaas....
Verliefd op Bart en jaloersquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:28 schreef tipsch het volgende:
Deborah Flensdinges laat ook dit (risicoloze) spelletje niet doorgaan. Ik snap wel waarom zij en Bert het goed met elkaar kunnen vinden.
Ja. Gisteren schreef Wilma Naninga over haar als de persoon die de Huub-tapes opnieuw gaat bekijken.quote:
Hij zei passeerdersgrachtquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:29 schreef ilona-scuderia het volgende:
Welke gracht?
Heeej!! Niet mijn avatar jatten...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik ga voor de gelegenheid ook in Dicso kledij
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Zo gaat dat spelletje toch altijd. De publiekstrekker komt nooit op het aangegeven tijdstip..... Lekker commercieel!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
Dus Brian wordt de slot act ?
Bekende avatarquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Jeep Defender 110 TD5quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:31 schreef Myriam1978 het volgende:
ME busje!![]()
Het is een Jeep gewoon toch!![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:30 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ben het er niet mee eens...ze zijn niet verrotquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:32 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
![]()
Ik gooi even virtueel een tomaar naar Brian [afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia is heel attent dat ze zolang wakker is gebleven voor ze...normaal ligt ze als eerste te pitten
Dwars door het hek?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:30 schreef BwennieBren het volgende:
Auto is er rijdt net hek door
Des te harder komen ze aanquote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:33 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ben het er niet mee eens...ze zijn niet verrot![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
2 sletjes er uit gooien, hek dicht en we hebben een winnaar
En wat is er zo bijzonder aan behalve het hekje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:28 schreef BwennieBren het volgende:
Ze zitten in het VIP gedeelte (aan de zijkant) van de Zebra Lounge, heel klein hoekie is dat
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:34 schreef kleinzusje het volgende:
2 sletjes er uit gooien, hek dicht en we hebben een winnaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |