Zullen we morgen bloemkolen gaan verbranden?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:28 schreef Day het volgende:
't Is net een fucking sekte!
En als je über-Huub niet net zo aanbidt, wordt je voor gek verklaard of uitgescholden.
Stel je niet aan APK, of leer lezen. Dan had je ook gelezen, dat ik Huub als persoon niet eens zo interessant vind, maar wel zijn inbreng in het spel. Frustie!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel religie.
Een aantal devote volgelingen wacht op de opstanding van Heilige Huub!![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:28 schreef Day het volgende:
[..]
't Is net een fucking sekte!
En als je über-Huub niet net zo aanbidt, wordt je voor gek verklaard of uitgescholden.
Nee, ik bekijk de afgelopen week slechts met verbazing de reacties in dit subforum.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:32 schreef tipsch het volgende:
Interessant, dus de hang naar spanning in dit spel wordt automatisch ook door jullie, DAY en APK, gelinkt naar Huub.
Nee, dat was "the life of Brian"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Het lijkt wel religie.
Een aantal devote volgelingen wacht op de opstanding van Heilige Huub!![]()
Leer relativeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:34 schreef Tissik het volgende:
Stel je niet aan APK, of leer lezen. Dan had je ook gelezen, dat ik Huub als persoon niet eens zo interessant vind, maar wel zijn inbreng in het spel. Frustie!
Boeskolen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Zullen we morgen bloemkolen gaan verbranden?![]()
(De bloemkool is het symbool van Oldenzaal, waar Huub geloof ik woont.)
Denk ook dat de verwachtingen te hooggespannen zullen zijn als ie er weer in zou zitten.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk de afgelopen week slechts met verbazing de reacties in dit subforum.
Van mij mag hij terug hoor, maar ik denk dat hij zijn volgelingen teleur zal gaan stellen.
The harder they come, the harder they fall.
Weet ik, ik heb daar ook jarenlang gewoond.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom nou frustie, het heet gewoon een boeskool in oldenzaal @@
Terechte verbazing over het verloop van DGK. Een onterechte exit gepaard met idioot veel controle vanuit de machinekamer. Ja da's reallife he, "reallife-alisten" die alles liever op slot doen, als het ze te benauwd wordt.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:37 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ik bekijk de afgelopen week slechts met verbazing de reacties in dit subforum.
Van mij mag hij terug hoor, maar ik denk dat hij zijn volgelingen teleur zal gaan stellen.
The harder they come, the harder they fall.
Ik ben slechts kijker hoor, van mij hoeft niets op slot. Ik werd gewoon benauwd van de HH (Huub Hype).quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:52 schreef tipsch het volgende:
Ja da's reallife he, "reallife-alisten" die alles liever op slot doen, als het ze te benauwd wordt.
Leer relativeren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben slechts kijker hoor, van mij hoeft niets op slot. Ik werd gewoon benauwd van de HH (Huub Hype).
Zo bijzonder was hij nou ook weer niet.
Bart?! Alsof hij het lef zou hebben om het zelfs maar te fluisteren!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:56 schreef _-inge-_ het volgende:
Zou Bart de gelegenheid hebben gehad en genomen om een paar keer NOOIT MEER NAAR HUIS aan Huub te laten horen?
Die heeft het te druk gehad met z'n vriendinnetjequote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Bart?! Alsof hij het lef zou hebben om het zelfs maar te fluisteren!![]()
Daar heeft hij het toch al bijna 2 weken juist enorm rustig mee? Niet dat hij voor die tijd nou echt zijn handen uit de zakken haalde...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die heeft het te druk gehad met z'n vriendinnetje
Ze mogen toch geen enkel contact hebben met bekenden...... dus zeker Lesley niet.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die heeft het te druk gehad met z'n vriendinnetje
ff Palma bellenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 03:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lekker laks die tuinmeubels met sneeuw erop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |