over frank gesproken, weetie al dat er 15.000 ambtenaren uitgetieft worden om 750mio te bezuinigenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat ga je toch lekker met Frank naar zo'n Talpa programma liggen kijken![]()
Frank is druk aan het werk, die heeft geen tijd om het nieuws bij te houden!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef IJsmuts het volgende:
over frank gesproken, weetie al dat er 15.000 ambtenaren uitgetieft worden om 750mio te bezuinigen![]()
ow is het WRCquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:56 schreef FJD het volgende:
Lama's is wel geinig maar moet je van houden. Is ook maar een kwartier dus ja
Zweeds WKWRC in de sneeuw. Dat is zo bizar
Even met tegen de 200km door het bos crossen met iemand naast je waarvan je maar hoopt dat z'n pace notes kloppen
Ja 1200m straight ahead! Ownee kut, was toch 200m
Rally pwnd
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:00 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
[afbeelding]
In de ban van Bf2 USMC !! Duhh!
Hahaha Onwijs. Ga ik zeker doen!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn diamond, staat je goed man!
![]()
ik ga wel es zwemmen met foxy, kogeltje en viro, moet je ook eens komen! is bij sub!!
dit was de laatste keer:
[afbeelding]
plaatje doet het nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
damn diamond, staat je goed man!
![]()
ik ga wel es zwemmen met foxy, kogeltje en viro, moet je ook eens komen! is bij sub!!
dit was de laatste keer:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:58 schreef FJD het volgende:
[..]
Frank is druk aan het werk, die heeft geen tijd om het nieuws bij te houden!![]()
ze liijkt op die ellemieke vermolen ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:13 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Niet sexy?![]()
Zij is er gek op:
[afbeelding]
quote:Ik snap er geen hout van waarom je dit zo gedaan hebt. Je liet me zelf in de waan dat je wat met .... van plan was door te smsen zal je ff uit droom helpen. toen ik daar boos over werd, wat logisch is volgens mij, ga je vervolgens zeggen: heb je nu je zin. Vervolgens sla je helemaal door als ik reageer en gaat dingen doen wat je beloofd had nooit weer te doen en op een manier wat toch nergens op lijkt. Hoe kan je dan later nog zeggen ik sta nog steeds open en wil er voor gaan en dat je van me houd. Zo doe je toch niet tegen iemand waarvan je zegt dat ze je enige grote liefde is. Terwijl je net die dingen gedaan hebt en gezegd hebt en mee gedreigd hebt notabene. Het was nergens voor nodig, alles lag binnen handbereik. Snap je frustratie en je ongeduld maar dan dit doen terwijl je weet wat dat teweeg brengt en heb niet over dingen gelogen tegen jou, al denk je van wel. Sommige dingen kloppen ook niet wat je toen zei over de foon, maar kon niks weerleggen want moest me stil houden toch, anders...... Daarbij ga je later weer over de rooie ,omdat ik probeer wat aan te geven en niet omdat ik niet voor jou ging maar omdat je beloofd had dit nooit weer te doen. En het toch deed. En later zeg je nu heb ik nooit mijn droommeisje en enige grote liefde gehad en je hartje is gebroken. Waarom dan zo doen als je wel verder wilde, waarom mij dan in de waan laten over ..... en waarom dan liegen over dat je niks gezegd hebt, want zij weten dingen die alleen jij verteld kunt hebben. Dat je daarover niet eerlijk bent maakt dat ik denk dat er wel iets gebeurd is met .... en wat je niet wil bekennen. Op deze manier hoef je het niet uit te leggen en blijf ik op afstand.
Ik snap er echt niks van waarom dit zo moest. Ik breek echt mijn hoofd er over en waarom zo het vertrouwen weer beschadigen. Als dat was om van dingen af te zijn omdat je het niet aankon, waarom dan nog smsen dat je wel open staat en verder wilt en van me houd?? Als dit was omdat er toch iets gebeurd is met .... toen jullie weg waren en dat je met haar verder wilt, zeg dat dan gewoon, maar als dat het was waarom dan zeggen dat je hart gebroken is en je dacht dat het wel lukken zou en me smsen dat je nog voor ons wilt gaan. Hoe kan het nu lukken als je dit allemaal weer doet en geen vertrouwen had en werd je boos omdat ik zei dat ik afstand wilde door wat je die dag ervoor enz deed. Dat kon je toch zelf ook wel bedenken. Dan had je toch je zin als het om .. ging. Het staat allemaal tegenover elkaar. Geen logica. Het rijmt allemaal niet met elkaar. Die week daarvoor was dat ook al, wel niet wel niet wel niet. Zei toch neem dan wat meer als het zo niet lukt dan komen we er ws wel uit. Waarom zo eigenwijs en niet willen luisteren, zei het niet voor niks. Maar dat nam je me ook kwalijk terwijl ik het goed bedoelde. Moet je nu zien wat er gebeurd is en wat we ermee hebben bereikt. alleen dat mensen nog meer onbegrip voor jou en mij hebben hier, dat mij weer overkomen is wat toen ook al gebeurde toen .. belde hierheen en terwijl je dat wist deed je alsnog weer dit. Dat wetende hoe kan je dan dit allemaal doen?? Waar is dan die jongen die zo lief, geweldig is, waar alles om gaat????
Jij was bang om te smsen toen je nog bij .. was en je wilde zelfs niet bellen bang om haar te kwetsen en bij mij doe je gewoon alles wel terwijl ik alleen hetzelfde vroeg. Waarom zo dreigen, je deed dat toch nooit tegen mensen waarvan je houd zeg je. Dit bedoelde ik dus wat er gebeurd in buien en dan niet meer helder kunnen zien en denken en daarin dingen doen die schaden. snapte je twijfel, ongeduld enz. allemaal wel maar je overtuigde jezelf zo van het tegendeel daar was ik niet meer tegen op gewassen. Wist niet meer wat te doen, leek vechten tegen bierkaai met dat gedraai van wel/niet. En werd bang door wat je liet zien, dat lijkt me logisch. Je zegt zelf als je van iemand houd doe je niet zo, gaat over je weet wel hier en wat doe jij dan??? kan daar echt niet bij. Je neemt het .. kwalijk als hij dat doet en dan doe je het zelf ook en is het leed al geschied. dat maakt dat ik het niet begrijp. Ik heb nooit jouw verraden naar .. toe en nu doe je het wederom naar mij wel toe, snap daar echt niks van hoe dat kan als je zo gek bent op iemand zoals je zegt. Zij daar is nog onwetend en je bent vrij om te doen en laten wat je wilt en laat mij hier zitten met alle gevolgen vandien door wat je zaterdag deed. En ook omdat het echt niet nodig was. Doet me zo'n pijn dat dingen eigenlijk voor niks nu gelaten moeten worden. En dat het vertrouwen wederom geschaad is voor niks. Want je weet ook dat als er boosheid is het wel opgelost kan worden denk maar aan HKCK voorbeeld. Hoop dat je me dit nog eens uitlegd ,want echt snap er geen zak van. WAAROM ZO ???????????
Rofl, ik dacht precies hetzelfde... vluchtig zie ik alleen maar het woordje WAAROM staanquote:
WATTTTT??????? WAAR???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:32 schreef IJsmuts het volgende:
das trouwnes wel gaaf van marktplaats, dr staan allemaal super lekkere wijven op die eenzaam zijn en gewoon een keer een leuke nacht willen hebben![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:05 schreef diamondvoodoo het volgende:
Als gevolg van het aangekondigde "weeralarm" van gisteren:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Damnnnquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:39 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
deze bijvoorbeeld![]()
http://contacten.marktpla(...)me-denk-ik-hihi.html
thanks yos! en dit weekend is je kans joh, ik ga volgend weekend pas weer spelenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:43 schreef -Raffie- het volgende:
Ijs gefeliciteerd met je huisje![]()
Helaas nog niet gelukt om je in te halen :p
Hmm mag pas weer met kerstquote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat zeg ik, maar wel van te voren wassen he, ze houd van verzorgd![]()
ja dat komt door rechts, sommige mensen kunnen alleen nog maar met kerst douchenquote:
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ja dat komt door rechts, sommige mensen kunnen alleen nog maar met kerst douchen![]()
VIND JE DAT NOU LEUK FERDI!!!!!![]()
Of deze kijkenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Top gear kan je beter op zondag kijken op bbc2
ik heb binnenkort een huisje, mag je wel eens bij mij komen douchen,quote:
Of dit:quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Of deze kijken![]()
http://www.youtube.com/watch?v=uuuApoPa9r0
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:56 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik heb binnenkort een huisje, mag je wel eens bij mij komen douchen,
boy![]()
dat had met mij te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 01:44 schreef -chiel- het volgende:
[..]
* herinner me iets over whiskey en sigaren.......
Ik ben dit weekend helaas ook niet zoveel onlinequote:Op vrijdag 9 februari 2007 18:44 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
thanks yos! en dit weekend is je kans joh, ik ga volgend weekend pas weer spelen![]()
ow ik dacht dat baus tussen 2 banen inzat en dus helemaal geen promotie kan makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:08 schreef 3lmo het volgende:
Ik feliciteer Mr.Baus alvast met z'n promotie want hij moet nog 22 puntjes en dan promoot ie!![]()
![]()
hoe laat en welke zender?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow is het WRCdat stond er niet bij!! das wel gaaf ja, die zweedse tracks met colin mcrea waren ook altijd zo goed
![]()
is er eigenlijk wel eens een aflevering geweest van Top Gear met een Spycker?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:43 schreef FJD het volgende:
[..]
Like duh
Bier halen
http://tvgids.nl/programmadetail/?ID=6053189 (pas op! maar 15 minuten kijken)
http://tvgids.nl/programmadetail/?ID=6047225
Frituur halen![]()
http://tvgids.nl/programmadetail/?ID=6060766
Zakdoekje halen
http://tvgids.nl/programmadetail/?ID=6049391
kut moet ik die dus weer op men eigen tv zetten met die kut afstansbediening (hij doet het slecht dus)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
eurosport
Datum en tijdstip: 9 februari 2007, 22:30-23:00 uur
Genre: Sport
Daar doelde ik dus ook op, topic titel heeft somehow toch wat met BF2 te makenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:13 schreef IJsmuts het volgende:
en als het met BF2 te maken heeft, baus is reeds captain![]()
![]()
1,258 puntjes en dan pas maandag promoten?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:25 schreef Stefan740 het volgende:
Congrats Baus
Maandag ga ik naar major25.000 puntjes maar achter
Zo de Volvo is eindelijk terug na mijn crash 3 weken terug, de verzekering heeft een tegenslag van 12.000 euri gehad lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |