watquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:19 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Als ik zo naar huis kan, ga ik ook wel even actief vullen
Alles wat pastquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:22 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
watde brievenbus
de vrouw
het bierglas
![]()
quote:
Doe ik hem eerst leeg maken, ik ga nu naar huis en kan dus over een half uur de eerste mensen kickenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
de server hoeft nl niet meer gevuld te worden, ding zit weer bommetje vol!
![]()
jaaah hoooor!! lekker weeeekend!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:42 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Doe ik hem eerst leeg maken, ik ga nu naar huis en kan dus over een half uur de eerste mensen kicken
Ze hebben allemaal punten gehaald en iemand doodgeschoten!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:48 schreef IJsmuts het volgende:
jah! kick ff iedereen van de server!! zit vol met cheaters!!
daaromquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal punten gehaald en iemand doodgeschoten!
Een derde van de prijsquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi jij weet nog wel eens wat![]()
wat kost laminaat ongeveer? zie steeds iets staan voor 15-20 euro per pakket, maar dr moet toch vast wel iets zijn voor 1/3 van die prijs![]()
pauper ben ik....die 70m2 nodig heeft![]()
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:12 schreef FJD het volgende:
[..]
Een derde van de prijsen ik maar denken dat studenten paupers zijn
ach laat me ff zeuren en aandacht vragenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:19 schreef FJD het volgende:
Koop dan gewoon zeil ofzoof 2e hands laminaat
tja dat vraag ik me ook wel eens af, waar mn geld blijftquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:19 schreef staticdata het volgende:
laminaat van 10 per vierkante meter en na een maand al krassen etc.
waar gaat al je geld aan op zeg. en je vriendin kan die niet bijleggen
Daar ben ik mee gestopt. Tis niet dat ik er ooit een antwoord op vond ofzoquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:21 schreef IJsmuts het volgende:
tja dat vraag ik me ook wel eens af, waar mn geld blijft![]()
is er ook nep laminaatquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef FJD het volgende:
Als je echt laminaat wilt gewoon 2e hands halen en dan bijvoorkeur een 100 vierkante meter dan kun je de allerslechtste stukken er uit halen
Nee maar wel een cursus lezen van Rudyquote:
doe hem ff de groeten van me en kan je gelijk ff zeggend at ik ook nog 5 euro van hem krijg (lunch voorgeschoten)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:25 schreef Silver_Shark het volgende:
ga werken jullie!!!!
dan allemaal maar spammen hier
jullie worden betaald om te werken
niet om hier te gaan spammen
of ik stuur ff een email naar jullie baas
sorry, ik werk met access 2007quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:23 schreef staticdata het volgende:
iemand hier verstand van Access 2003 en met name macro's?
en je dacht dat ik hem niet begreep zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee maar wel een cursus lezen van Rudy![]()
Als je echt (als in dat je niet van je keuze af te brengen bent) laminaat wilt dan....
Ik zeik graag mensen af. Als het dan nodig is om humor door de vingers te zien dan doe ik dat graagquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:30 schreef staticdata het volgende:
en je dacht dat ik hem niet begreep zeker
Stiekem houd ik gewoon van je maar durf ik dat niet uiten. Op deze manier verberg ik dan ook m'n onzekerheidquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:37 schreef staticdata het volgende:
afzeiken van mensen, slechte eigenschap mannetje!
dat maakt het dan weer goedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:38 schreef FJD het volgende:
[..]
Stiekem houd ik gewoon van je maar durf ik dat niet uiten. Op deze manier verberg ik dan ook m'n onzekerheid![]()
http://www.foksuk.nl/
Hmm, heb mijzelf onlangs ook laminaat aangeschaft was iets van 200 euro voor van die vierkante dingen, is inderdaad vrij prijzig. Je kunt wel restpartijen kopen maar daar zitten soms wel lelijke planken bij...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:56 schreef IJsmuts het volgende:
ferdi jij weet nog wel eens wat![]()
wat kost laminaat ongeveer? zie steeds iets staan voor 15-20 euro per pakket, maar dr moet toch vast wel iets zijn voor 1/3 van die prijs![]()
pauper ben ik....die 70m2 nodig heeft![]()
Ik! Maar heb ze al binnen. Toch bedankt! Gister om 20:00 uur besteld en vanochtend om 08:30 binnen op m'n werkquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:26 schreef IJsmuts het volgende:
wat was er hier ook al weer met oordopjes???
[TK] Sennheiser CX300 black oordopjes (+ongebruikte sleeves)
das netjes! en thanks!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik! Maar heb ze al binnen. Toch bedankt! Gister om 20:00 uur besteld en vanochtend om 08:30 binnen op m'n werk
Gefeliciteerd met je huis IJS!![]()
![]()
![]()
![]()
Chiel is al een paar weekjes geen bof meer hoorquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik, maar die draagt nog geen BoF tag dus chiel is nog steeds de oudste
Oh shit das waar ookquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:25 schreef staticdata het volgende:
[..]
Chiel is al een paar weekjes geen bof meer hoor
Ik denk Sander of Jorrit..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh shit das waar ookHmmmm wie is dan nu het oudste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |