Ja pauper heb je zelf geen telefoonquote:Op zondag 11 februari 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
![]()
Stem je ook een keertje voor mij?![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 20:46 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Ja pauper heb je zelf geen telefoon![]()
quote:Naja, vooruit dan maar. 2 smsjes kunnen er ook nog wel vanaf...![]()
Tja, dat weet je idd niet zeker. Maar het KAN natuurlijk wel....quote:Op zondag 11 februari 2007 20:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat mijn smsjes wat veranderen aan de uitslag
Daarom ben ik ook zo blij dat jij voor mij smstquote:Op zondag 11 februari 2007 20:52 schreef lindaatjuh het volgende:
[..]
Tja, dat weet je idd niet zeker. Maar het KAN natuurlijk wel....
Waarom zijn het een stel domme mutsen? Leg eens uitquote:Op zondag 11 februari 2007 22:15 schreef Dagonet het volgende:
Wat een stel domme mutsen, onbegrijplijk dat ze nog in de show zitten.
Dat zou dus betekenen dat Richy in de finale zit. Ik denk dat ik volgende week tóch maar op X6 ga stemmenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week dan eindelijk exit.
Eerst Richyquote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
quote:Op zondag 11 februari 2007 22:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Daar heb je helaas gelijk in.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
X6 heeft van de overgebleven acts de minste stemmen gehad, dus grote kans dat ze er volgende week uitliggen als het publiek bepaalt.
Tenzij Richy een grote fout maakt dan gisterenquote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
X6 heeft van de overgebleven acts de minste stemmen gehad, dus grote kans dat ze er volgende week uitliggen als het publiek bepaalt.
Helaas! Ze moeten echt hoger eindigen dan Richy. Precies 1 plek hoger dan. Zo gun ik het ze, en zo wil mijn prono-beginlijstje het.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat is echt onmogelijk. Erger dan gisteren kan gewoon niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tenzij Richy een grote fout maakt dan gisteren
Let maar opquote:Op zondag 11 februari 2007 22:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dat is echt onmogelijk. Erger dan gisteren kan gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |