quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Sjakie01 het volgende:
WTF is benahg?
mijn vingers werken niet meer normaal na een avondje hakken in de muur met een plamuurmesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:17 schreef Sjakie01 het volgende:
WTF is benahg?
Een plamuurmes is dan ook om mee te plamuren en niet om mee te hakken.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef NRD het volgende:
[..]
mijn vingers werken niet meer normaal na een avondje hakken in de muur met een plamuurmes
Precies.quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:00 schreef Walter-Ego het volgende:
Tjsa, die tig lagen prehistorisch behang komen doordat mensen nooit de moeite namen hun werk met grote zorgvuldigheid voor te bereiden. Wil je dezelfde 'fout' maken?![]()
Je maakt er nu ook wel een grapje van, maar het komt er wel op neer. Ik heb zeer regelmatig inmetingen in panden moeten doen die volstonden met voorzetwandjes. Drie redenen om hier een grondige hekel aan te hebben:quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:04 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Precies.
Dadelijk haalt TS alles eraf en blijkt de woonkamer ineens een paar vierkante meter groter te worden, als hij de vele lagen behang heeft verwijdert.![]()
t gaat hier over behang...niet over voorzet-wandjes....quote:Op donderdag 8 februari 2007 23:33 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Je maakt er nu ook wel een grapje van, maar het komt er wel op neer. Ik heb zeer regelmatig inmetingen in panden moeten doen die volstonden met voorzetwandjes. Drie redenen om hier een grondige hekel aan te hebben:
1) Bij het doen van een inmeting wil ik altijd de constructieve elementen in kaart brengen. Voorzetwandjes zijn de doodsteek voor nauwkeurigheid.
2) Voorzetwandjes leveren maatverschillen op die niet vanuit een logische constructieve redenering te verklaren zijn.
3) Voorzetwandjes nemen soms kostbare ruimte in beslag.
Ik heb de eerste post nog eens goed doorgelezen en geloof dat je gelijk hebt. Las het woord woningbouw dus nam gelijk aan dat het nog steeds huur is, maar geloof dat TS het appartement inderdaad gekocht heeft.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:05 schreef Gompy58 het volgende:
@Vesalius
Ik vermoed dat verkocht verkocht is. Dan kun j eniet bij de verkoper aankomen om op zijn kosten de boel te laten stuccen. Als je dat voor elkaar krijgt verdien je wel een vermelding in een speciaal boek.
ik heb het gekocht van de woningbouw...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:34 schreef Vesalius het volgende:
[..]
Ik heb de eerste post nog eens goed doorgelezen en geloof dat je gelijk hebt. Las het woord woningbouw dus nam gelijk aan dat het nog steeds huur is, maar geloof dat TS het appartement inderdaad gekocht heeft.![]()
Dan verdien je inderdaad een speciale vermelding als je het dan nog lukt
Kleine advies,quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:17 schreef NRD het volgende:
[..]
ik heb het gekocht van de woningbouw...
alle muren zijn nu redelijk kaal, behalve die lijmresten dan, morgen maar ff kijken of ik het er met een spons en schoonmaakmiddel afkrijg.
Heb geen zin in slecht stucwerk door slecht schoonmaken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |