En noemt hij haar dan geitenneukerquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lesley heef Bart een kaart gestuurd waarop ze hem een lieve geit noemt
Kanker !quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat kreeg hij ook alweer van de zonnebank?![]()
Hoe vaker ze het zegt......quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ondertussen in de chat vermeldt Nena dat het te verwachten was dat Brian achter Amanda aan zou gaan lopen.
trustequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
jammer dat ik moet kappen, morgen werken, trusten![]()
Maar Nasty zelf denkt wel dat ze een Goddelijk lichaam heeft hequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel apart dat Natasia zich zo vrij voelt zo in haar bikini, denk niet dat velen haar dat na zullen doen voor zo'n groot publiek
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat kreeg hij ook alweer van de zonnebank?![]()
Trustequote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Trusten beequeen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Het is vandaag wel behoorlijk smerig hierquote:
Lijkt er wel op!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef agter het volgende:
is dat een foto van Nena in linegerie daar bij brian?
Truste, je mist niksquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
Volgens Nene in de chat rond 24 uurquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe laat gaan ze naar de Zebra Lounge?
Ik had begrepen van Brian dat ze tussen 23:00-0:00uur worden opgehaaldquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoe laat gaan ze naar de Zebra Lounge?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |