Ze heeft toch best een leuke, bijzondere avond gehad met Huub, op het incident met NL na. Maar blijkbaar vindt ze het belangrijker om goedkoop te scoren bij haar "nieuwe vrienden". Wat is het toch een prettig mens.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:11 schreef BONG4002 het volgende:
Amanda "Huub in die strakke zwembroek dan, volgens mij had hij echt niks in zn broek zitten"
Het lag dus niet aan de kinderen dat ze geen tijd had om haar rijbewijs te halen, maar aan de seks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:17 schreef Meneermax het volgende:
Natas was 3, 4 keer sex per dag gewend. Zou ze echt zoveel klantjes hebben gehad?
Had ze beter een normale baan kunnen zoeken. 4 tientjes op een dag achter het CS is ook niks.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:17 schreef Meneermax het volgende:
Natas was 3, 4 keer sex per dag gewend. Zou ze echt zoveel klantjes hebben gehad?
Nee veel meer. Ik hoorde dat ze een keer thuis kwam met 101 euro. Toen werd haar gevraagd wie er in godsnaam 1 euro had betaald. Daarop zei ze: "Hoezo wie? Iedereen natuurlijk"quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:17 schreef Meneermax het volgende:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:21 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Nee veel meer. Ik hoorde dat ze een keer thuis kwam met 101 euro. Toen werd haar gevraagd wie er in godsnaam 1 euro had betaald. Daarop zei ze: "Hoe zie wie? Iedereen natuurlijk"
zoooooooooooo, ik dacht om het uur ivm de prostitutie, of ben ik nou in de war met zdngmw?quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amdanda's langste periode zonder sex is 3 á 4 dagen
![]()
Vierendelen in combinatie met Natasia vind ik dan wel weer een prettige gedachte.quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:23 schreef jacqjacq het volgende:
natas steeds weer met haar: ik laat me uit elkaar trekken.
gatver, krijg daar hele foute asociaties mee, een soort van vierendelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |