Buf Buf BufferdieBuffer lalalaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream1.htm
Miljonairs Fairs?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...daar vraag je me watkan ik zo ff niet bedenken maar wel een tijdje terug
Ik gebruik deze eerste 4 gewoon van Jump als shortcut op mijn bureaubladquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef The_Dotguy het volgende:
Tering wat zijn die streams slecht zeg. Heeft iemand een betere site voor streams?
Pokertoernooi toch? Of laatste keer vliegen met Ilona?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wanneer is hij voor het laatst "buiten" geweest dan?
Ik verwacht (mits hij ondersteund wordt door een echte DJ) dat het wel los zal lopenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Sporti het volgende:
Wat denken jullie hoe het gaat aflopen voor Brodda Brian in de Zebra vanavond?
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Pokertoernooi toch? Of laatste keer vliegen met Ilona?
Inderdaad DE ruzie is niet eens uitgezonden...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:06 schreef kleinzusje het volgende:
Redactie heeft genoeg materiaal om een maand mee te vullen, dus geen haast
omg echt? hoe dat dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
alweer 1 opmerkelijk persoon dood, Anna Nicole Smith
Droom senario:quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:07 schreef Sporti het volgende:
Wat denken jullie hoe het gaat aflopen voor Brodda Brian in de Zebra vanavond?
dat meen je niet ???quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:09 schreef robert2006 het volgende:
alweer 1 opmerkelijk persoon dood, Anna Nicole Smith
Is van voor zijn tijd, kent ie niet.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:10 schreef BwennieBren het volgende:
Draait ie CD's?? Geen vinyl???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |