nee ,Bart zei lievigheid (niet echt een goed woord volgens mij ?) maar hij bedoelde dat ze alleen maar lieve dingen schreefquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
Lesley heef Bart een kaart gestuurd waarop ze hem een lieve geit noemt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, van een deur op een kier.
joetjoep?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef The_Dotguy het volgende:
Tering wat zijn die streams slecht zeg. Heeft iemand een betere site voor streams?
Wanneer is hij voor het laatst "buiten" geweest dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef BONG4002 het volgende:
Bart is toch wel een beetje zenuwachtig voor vanavond
http://members.chello.nl/ptbuys/degoudenkooi/stream1.htmquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:02 schreef The_Dotguy het volgende:
Tering wat zijn die streams slecht zeg. Heeft iemand een betere site voor streams?
Dus al in al blijven ze niet erg lang...De tent blijft open tot 3.00 uur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik had begrepen van Brian dat ze tussen 23:00-0:00uur worden opgehaald
Ehh...daar vraag je me watquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Wanneer is hij voor het laatst "buiten" geweest dan?
Vandaag heeft hij heerlijk in de sneeuw mogen spelenquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Was dat niet met Ilona vliegen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
4 uurs wip met Lesley of de vlieglesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...daar vraag je me watkan ik zo ff niet bedenken maar wel een tijdje terug
Tja, mooie gelegenheid om het vanavond maar eens niet laat te maken, het kan natuurlijk niet elke dag feest zijnquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
saaie streams
Nope, hele dag niet gepost (en nu ook niet online)quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:05 schreef PietjePuk63 het volgende:
is de DGK_REDACTIE trouwens in tha house?
tis nogalzaaaaaaaaaaaiiii, komt er nog wat leukigs vanavond?
live-streams vanuit de Zebra Lounge bijvoorbeeld?
vliegen met ilonaquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ehh...daar vraag je me watkan ik zo ff niet bedenken maar wel een tijdje terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |