Serienummer en dergelijke staat op de achterkant boven, en productiedatum met wat andere info staat ook op de achterkant onderaanquote:
Dat is toch de aan/uit schakelaar die je kan draaien voor als je hem recht op zet. Zodat de ring overeen komt met de controllers.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:14 schreef NX het volgende:
[..]
Serienummer en dergelijke staat op de achterkant boven, en productiedatum met wat andere info staat ook op de achterkant onderaan
Had al eerder problemen maar dacht, ach komt wel goed
- Iets in me X360 zit los (schroefje?) en bij beweging kun je het horen
- Niet alleen vastlopers
- XBOX 360 die ineens traag werd, tijdens het spelen, aanmelden, etc.
- Rare kleuren tijdens spelen van een spel
- etc.
Gaat max 2 weken duren zeggen ze, ben benieuwd of ik een nieuwe krijg![]()
Ik wist niet dat je de aan/uit schakelaar kon draaien... Denk niet dat dat het is, geluid komt van de bovenkant van de Xbox...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat is toch de aan/uit schakelaar die je kan draaien voor als je hem recht op zet. Zodat de ring overeen komt met de controllers.
Het is een sensor die op je moederbord zit, die kijkt of je 360 horizontaal of verticaal staat. Daar word dan de ring of light op afgestemd.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:28 schreef NX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je de aan/uit schakelaar kon draaien... Denk niet dat dat het is, geluid komt van de bovenkant van de Xbox...
*PETS*quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nieuwe uitbreidingen voor RS:V zijn wel tof, ik heb de terr hunt levels wel gezien nuJammer alleen dat het geld kost
Kun je ook met die ouwe spelen? Dat lijkt me wel tof.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:09 schreef Bastard het volgende:
NIeuwe maps en gameplay voor RS in Maart
Maar niet de garage waar ik op had gehoopt..
Hier wat screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet gratiez nee![]()
Wtf is er mis met ad dan?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen heb ik Crackdown ws uitgespeeld. Ole.
Nogmaals dezelfde vraag trouwens, Jorien, kun je jouw icon hernoemen naar iets zonder 'ad' in de url.
Naja, weet niet of ik m dan al uitgespeeld heb, maar ik ben de hele week al bezig met die game. Elke dag zo'n beetjequote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wtf is er mis met ad dan?![]()
*icon hernoemt naar ad*
Nu al uitgespeeld ook
Oh ja.. Wallpapers download voor VivaPinata liefhebbers daar
Wat kun je ook met die ouwe spelen? Je hebt er nu 10.. en er komen er 5 bij..quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:08 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Kun je ook met die ouwe spelen? Dat lijkt me wel tof.
Dat enthausiasme.. ligt me ff in als de review er is danquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, weet niet of ik m dan al uitgespeeld heb, maar ik ben de hele week al bezig met die game. Elke dag zo'n beetjeCrackdown is voor mij nu al dé verrassing voor 2007
Aha, thanx voor de uitlegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:57 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Het is een sensor die op je moederbord zit, die kijkt of je 360 horizontaal of verticaal staat. Daar word dan de ring of light op afgestemd.
Ik bedoel die ouwe met z'n pistool.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat kun je ook met die ouwe spelen? Je hebt er nu 10.. en er komen er 5 bij..
Wil je oude spelen moet je een ander spel erin douwen
Wtf ?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Morgen heb ik Crackdown ws uitgespeeld. Ole.
Nogmaals dezelfde vraag trouwens, Jorien, kun je jouw icon hernoemen naar iets zonder 'ad' in de url.
Oh zoquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:38 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik bedoel die ouwe met z'n pistool.
Errrrug stoer inderdaad... godver wat hou ik van mijn 360 zegquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:49 schreef Cyberia18 het volgende:
Quake Wars ook naar de Xbox 360 en PS3
JAAAAAAAAAAAAA!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De film lijkt me wel erg tof moet ik zeggen, Steven Spielburg is de grote man achter de filmquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:57 schreef Bastard het volgende:
btw, ze zijn ook bezig met een Transformers spel... kan het nog cooler?
Een vroege blik op die game:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:57 schreef Bastard het volgende:
btw, ze zijn ook bezig met een Transformers spel... kan het nog cooler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |