Van mijn kind post ik ook alleen maar leuke foto's, dus dat zegt niets.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
als je interesse toont in ook de positieve kanten /dingen die ze post zoals de foto's etc.. verhaaltjes over een klauterende kim etc...
dat kind ziet er gezond en tevreden uit.![]()
Misschien omdat Sugar of aanhang in de afgelopen 5 jaar(!) niet tientallen andere topics heeft geopend over allerlei problemen, waar veel mensen zeer concrete, empatische, praktische adviezen waarmee iedereen aan de slag kan hebben gegeven en waar Sugar vervolgens niets mee doet?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat ik typerend vind, en sugar weet dat ik niets slechts daarover bedoel. Sugar ook wel snapt wat ik bedoel.
Maar sugar post toch vrij veel in het topic over depressies.. hartstikke goed dat voor haar die uitlaatklep werkt. en ze een moeilijke strijd levert.. maar waarom wordt het van ingrid als aanstelelrij/aandachtstrekkerij gezien, is ze slechte moeder voor kim etc.. terwijl sugar alleen kusjes och sterk ben je meid etc.. reacties krijgt?
Ik kan me ook moeilijk inleven in Sugar, maar heb wel de indruk dat ze aan het zoeken is hoe eruit te komen. Ipv te wachten op 'Oh, wat erg reacties.'quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat ik typerend vind, en sugar weet dat ik niets slechts daarover bedoel. Sugar ook wel snapt wat ik bedoel.
Maar sugar post toch vrij veel in het topic over depressies.. hartstikke goed dat voor haar die uitlaatklep werkt. en ze een moeilijke strijd levert.. maar waarom wordt het van ingrid als aanstelelrij/aandachtstrekkerij gezien, is ze slechte moeder voor kim etc.. terwijl sugar alleen kusjes och sterk ben je meid etc.. reacties krijgt?
Op persoonlijke titel: Dat gevoel heb ik dus ook wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het loopt allemaal iets te veel fout in mijn ogen, en dan een zelfmoordpoging doen, de ambulance bellen en dat nog gauw eens posten lijkt me iets te veel dat ze dat best prettig vindt om dat aan iedereen te laten weten.
Het doet me denken aan tienermeisjes die tov opscheppen hoeveel ze weer 'gekrast' hebben en zo.
Maar goed, misschien heb ik het verkeerd voor en begrijp ik zoiets niet.
Het grootste verschil tussen Ingrid en Sugar is, denk IK, dat Ingrid, in tegenstelling tot Sugar, veel te afwachtend geweest is met het zoeken naar hulp. Ik kan me niet indenken dat er maanden overheen moeten gaan voordat je eens bij een Psych mag komen, dan moet je verder zoeken. En of het nou wel of niet met assertiviteit te maken heeft.. geen idee.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:24 schreef _evenstar_ het volgende:
ook ingrid is aan het zoeken, alleen post ingrid meer dit soort dingen, en zoals ingrid op mij overgekomen is in de aantal msn gesprekken is ze onzeker, en juist reacties als aanstellerij aandachtstrekker maken dat het alleen moeilijk wordt om die stap te zetten..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:30 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik kan me ook moeilijk inleven in Sugar, maar heb wel de indruk dat ze aan het zoeken is hoe eruit te komen. Ipv te wachten op 'Oh, wat erg reacties.'
maar ook al is dat gevoel terecht, dat betekent toch niet dat er verder niks aan de hand is?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef Lois het volgende:
Op persoonlijke titel: Dat gevoel heb ik dus ook wel.
Ow dat denk ik ook helemaal niet hoor, ik denk zeker wel dat Ingrid heel veel behoefte heeft aan steun en hulp. Juist dat posten op Fok dat ze opgenomen is is in mijn ogen al een hele grote schreeuw om aandacht.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:34 schreef bixister het volgende:
[..]
maar ook al is dat gevoel terecht, dat betekent toch niet dat er verder niks aan de hand is?
Eh... en JIJ staat wel open voor een andere mening. Goed.... je wil niet in discussie met iemand met een andere mening...quote:Op maandag 19 februari 2007 21:31 schreef _evenstar_ het volgende:
swets met jou ga ik de discussie niet aan, waarom omdat jij je mening klaar hebt en willens en wetens vind dat dat de enige waarheid is.
Het zal je nog verbazen hoe wonderbaarlijk sommige levens van mensen lopen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Het loopt allemaal iets te veel fout in mijn ogen, en dan een zelfmoordpoging doen, de ambulance bellen en dat nog gauw eens posten lijkt me iets te veel dat ze dat best prettig vindt om dat aan iedereen te laten weten.
Het doet me denken aan tienermeisjes die tov opscheppen hoeveel ze weer 'gekrast' hebben en zo.
Ja lieverd, en vervolgens werd ik voor hooghartig uitgemaakt en me gebrek aan empathie verweten.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:42 schreef Brighteyes het volgende:
Swets, had je mijn post met een aanvulling op mijn eerdere uitleg nog gelezen?
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Swets, ok, just checking.
[..]
Hihi... Prfffrrrt.![]()
Juist omdat dat ook kan, dat je het verkeerd hebt, begrijp ik niet dat mensen zo bot kunnen reageren naar Ingrid. Misschien is het allemaal verzonnen alleen om aandacht te trekken, stel dat het wel echte pijn, verdriet en wanhoop is... Dan geef je zo iemand nog een schop na als ze op haar kwetsbaarst is. Dat risico wil je toch niet lopen?quote:Op maandag 19 februari 2007 21:27 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 februari 2007 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]Mijn vrouw vertelt wel eens wat he....
Er is idd 'iets' aan de hand, maar er is ook al gebleken dat medelijdenposts niet veel uithalen.quote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef sombie het volgende:
[sub]Bovendien, als iemand dit soort dingen post om aandacht te trekken, is er toch ook iets aan de hand. Dat doet iemand toch niet zomaar?
Nou, beperkt... Zoals al eerder gezegd zijn Ingrid en Djeez al all over FOK!, jarenlang, met allerhande problemen. Ik heb daar ook moeite mee, en probeer dan vaak maar niet te posten, want het heeft domweg geen zin..quote:Op maandag 19 februari 2007 21:49 schreef sombie het volgende:
Ik begrijp ook niet dat mensen zo klaar kunnen staan met een oordeel, nee, een veroordeling, terwijl ze zo beperkt geinformeerd zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |