abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46114317
quote:
Lange Frans maakt debuut als presentator
Lange Frans presenteert vanaf maart op Veronica My Best Friends. Daarmee voegt de rapper, die ook een kledinglijn heeft, nog een activiteit toe aan zijn agenda.

Lange Frans presenteert vanaf volgende maand op Veronica de tv-show My Best Friends. Daarmee voegt de rapper, die onder meer columns schrijft en een kledinglijn heeft, nog een activiteit toe aan zijn drukke agenda.

De 29-jarige Nederhopper, die met collega Baas B hits scoorde als 'Zinloos' en 'Het land van', staat niet alleen voor de opgave. Hij presenteert de show samen met Karlein Nolet, die ook te zien is in het autoprogramma Heels on Wheels.

In de show staat de droomwens van een groep vrienden centraal. Nadere details wil Lange Frans nog niet onthullen, maar de dynamiek in de groep staat centraal. "We gaan kijken wie zo'n groep leidt, en wie altijd anderen laat betalen voor zijn biertjes", vertelt hij.

Ook verklapt Lange Frans alvast dat de show een spelelement bevat. "Ook gaan we naar het buitenland", vertelt hij. De opnamen voor het programma beginnen over twee weken.
[Novum]
Beetje vaag, geen idee wat dit voor programma gaat worden.
pi_46114516
Dat was toch zo'n programma waar je je beste vriend of vriendin op kon geven voor iets wat hij/zij altijd al had willen doen? Daar waren ze aan het begin van dit jaar (of zelfs eind vorig jaar al) al mensen voor aan het zoeken. Of is dit weer wat anders?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  donderdag 8 februari 2007 @ 18:58:39 #3
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_46115113
Ik kan me echt gruwelijke ergeren aan de Nederlandse 'showbiz' (:')). Een één of andere matige muzikant die toevallig een keer een hitje heeft gescoord wordt altijd meteen gewoon fulltime BN'er en doet daarbij allemaal BN'erige dingen. Dat het een mongool is die te stom is om voor de duvel te dansen doet daar blijkbaar niks aan af.

Ten percent faster with a sturdier frame
pi_46115132
Lange Frans
pi_46115985
Dat groepsproces ontleden lijkt me wel interessant... Ik ben wel een leider in mijn vriendenclubje... da's min of meer een gevolg van het feit dat de rest zo initiatief- en besluiteloos is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_46118356
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Dat groepsproces ontleden lijkt me wel interessant... Ik ben wel een leider in mijn vriendenclubje... da's min of meer een gevolg van het feit dat de rest zo initiatief- en besluiteloos is
Ze zijn gewoon bang dat je ze schopt met je schoenmaat 45
I wear my sunglasses at night
So I can, So I can
Watch you weave then breathe your story lines
pi_46124289
Leuk concept, zo op het eerste gezicht, maar dat HIJ dat nou persé moet presenteren... Aaaaargh!

pi_46125320
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 20:27 schreef Livedeejay het volgende:

[..]

Ze zijn gewoon bang dat je ze schopt met je schoenmaat 45
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')