abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:25:58 #1
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_46112246
Vandaag zag ik op mijn mobiele telefoonrekening dat ik de abonnementskosten voor de volgende periode vooruit betaal. Ik heb deze maand dus dubbele abonnementskosten Nou weet ik wel dat ik er volgende maand minder heb, maar ik wil het liever verspreiden eigenlijk Waarom doen ze dit? En mag ik iets dergelijks blokkeren?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_46112355
Neem aan dat dat in het contract staat dat je getekend hebt Ze zullen dit wel doen om de schade van wanbetalers te beperken
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_46113362
Dat is normaal en dat heb je bij alle Telecombedrijven en zover ik weet bij vrijwel meeste andere bedrijven..

Je koopt van te voren je minuten in en de mand daarop betaal je eventueel de kosten voor wat je eventueel extra verbruikt hebt en tevens weer de vaste kosten voor de maand daarop.

En als je nou wil zeiken over rente-verlies, denk aan dat je een toestel hebt gekregen meteen en dat je die verspreid over 1 of 2 jaar aan het terugbetalen bent dus eigenlijk heeft telfort renteverlies.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_46113482
je betaald bij alle telco's de abo kosten vooraf en de gebruikskosten achteraf!

daarom is ook de eerste factuur altijd een dubbele!
pi_46113595
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
je betaald bij alle telco's de abo kosten vooraf en de gebruikskosten achteraf!

daarom is ook de eerste factuur altijd een dubbele!
echter bij meeste providers (behalve telfort) heb je eerste 1,2,3 of soms meer maanden gratis of anders korting op de maandkosten. Dus vaak betaal je eerste maand niets.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_46113622
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:11 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

echter bij meeste providers (behalve telfort) heb je eerste 1,2,3 of soms meer maanden gratis of anders korting op de maandkosten. Dus vaak betaal je eerste maand niets.
kijk toch maar naar je factuur, wordt alleen als korting verrekend
pi_46114251
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:12 schreef -_Tommy_- het volgende:

[..]

kijk toch maar naar je factuur, wordt alleen als korting verrekend
Nee, gelul. Hangt volledig van de actie af... soms is dat 1 maand gratis, soms 2.. soms 4 maanden 50% korting etc..
Als een actie is van eerste 2 maanden gratis is dan krijg ik een mooi factuurtje van 0 euro.
pi_46121697
is idd normaal de 1e maand. Je hoort je abonnementskosten gewoon vooruit te betalen. Nou 1 maandje ben je iets duurder uit, en vervolgens ben je de laatste maand weer goedkoper uit.
..
pi_46131892
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:34 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

Nee, gelul. Hangt volledig van de actie af... soms is dat 1 maand gratis, soms 2.. soms 4 maanden 50% korting etc..
Als een actie is van eerste 2 maanden gratis is dan krijg ik een mooi factuurtje van 0 euro.
nou ik werk nu 6 jaar in de telecom en nog altijd is de rekening zo geweest dat je een abo hebt van 30¤ en dat je dan een actie korting krijgt van 15¤ igv 50% korting of 30¤ igv 100% korting! anders kunnen ze het niet verekenen! de prijs van de abo wordt niet aangepast, maar je krijgt een korting, dus moet er wel eerst het originele bedrag staan!

dat je niets betaald onderaan de streep zegt niets over hoe de factuur is opgebouwd natuurlijk!
hieronder bijvoorbeeld mijn rekening bij orange waar ik 50% korting krijg op abo!
quote:
maandelijkse bundel 25,21
Orange ¤ 30 van 03/11/2006 tot en met 02/12/2006 25,21
overige kosten/kortingen -12,61
korting op bundel −12,61
totaal exclusief btw 12,61
btw 19% over 12,61 2,39
totaal inclusief btw ¤ 15,00
pi_46273399
whahaha

tis ook altijd wat bij die toko.. ik wacht al ruim een half jaar op mijn eerste rekening
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')