Daar heb ik jullie toch voorquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
waarom heb jij geen 4 streams dan? Is wel zo handig![]()
Ze kent Yvonne natuurlijk ook niet goed genoeg om een getrouwe afbeelding van haar te kunnen makenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Je weet , ik ben geen fan van Snollie, maar ze heeft echt wel meegedaan.
Echt niet, 4 streams is veel handiger, je switch zo van het ene geluid naar het andere.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:06 schreef BONG4002 het volgende:
Ivm met mn LAPO nog ff mn laatste reply in vorige COS:
[..]
Daar heb ik jullie toch voorIk vind het zelf makkelijker om gewoon één gate tegelijk te bekijken via WMP afzonderlijk
Ja duhhhhhhhhquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kent Yvonne natuurlijk ook niet goed genoeg om een getrouwe afbeelding van haar te kunnen maken![]()
Ach ik ben gewoon een beetje ándersquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, 4 streams is veel handiger, je switch zo van het ene geluid naar het andere.
Waar is scan dan???????????quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:08 schreef kleinzusje het volgende:
Nog een keer:
Scan: cappen man, er zijn tieten van sneeuw
Moet je dus nu echt Vista nemenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach ik ben gewoon een beetje ándersTijdens Mr.Zap deed ik dat wel maar via mn browser is dat lastiger omdat ik tijdens het streamkijken ook veel andere pagina's bezoek en anders wordt de boel te traag
Ik wacht nog wel ff een jaartje daarmeequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Moet je dus nu echt Vista nemen![]()
![]()
![]()
persoonlijk hoop ik 24 uur per dagquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
Hoe vaak gaat Brian nog terug om zijn handen op die MM-cup van de sneeuw-Yvonne te leggen?
wrs net zo vaak als ie de naam noemt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:11 schreef Leandra het volgende:
Hoe vaak gaat Brian nog terug om zijn handen op die MM-cup van de sneeuw-Yvonne te leggen?
Yvonne heeft toch geen piemeltjequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Sneeuwpop zo goed als af ... en Syl is bijna klaar
Daar had Snollie moeten staan.quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:13 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Sneeuwpop zo goed als af ... en Syl is bijna klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |