Heb net de rekening gekregen 48,50 in totaal... valt me nog mee, 3 abercrombie artikelen en 4 hollister shirtjes.... ze rekende hierbij wel een koers van 0,81 ..quote:Op woensdag 21 maart 2007 05:57 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Aan de hand van de prijsopgave die je van haar hebt gekregen kun je zo uitrekenen welke dollarkoers ze heeft gerekend.
¤48,50 als totaalbedrag?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:43 schreef Albee het volgende:
[..]
Heb net de rekening gekregen 48,50 in totaal... valt me nog mee, 3 abercrombie artikelen en 4 hollister shirtjes.... ze rekende hierbij wel een koers van 0,81 ..
Dat riep ik dus ook alquote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:42 schreef MrBJ het volgende:
Net even met m'n maat uit Londen gesproken, er is inderdaad veel reclame voor de nieuwe winkel op bussen e.d., maar de prijzen zijn letterlijk van dollars vervangen door ponden. Niet interressant dus.
Maar hoe heb je dan aan aan abercrombie.com kunnen betalen, want je kan ook niet bij je billingaddress The Netherlands selecteren... Want zoals ik het lees heb je het naar Ellen laten sturen, en heeft zij het voor jou doorgestuurd?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:56 schreef Albee het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb zelf de kleding besteld en betaald he![]()
slim planquote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:12 schreef Albee het volgende:
Ja ik heb gewoon zelf via abercrombie betaald. Billingadress gewoon zelfde als shipadress, die van ellen dus. Als naam gewoon haar naam / mijn naam opgegeven.. Zij stuurt het nu door naar mij inderdaad
Vreemd dat dit kan aangezien er gecheckt wordt of de creditcardgegevens kloppen, maar zo te zien controleren ze dus je billingaddress niet maar alleen het creditcardnummer, de vervaldatum en de naam van de houder. Ik denk dat ik het voortaan ook mooi zo doe dan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:12 schreef Albee het volgende:
Ja ik heb gewoon zelf via abercrombie betaald. Billingadress gewoon zelfde als shipadress, die van ellen dus. Als naam gewoon haar naam / mijn naam opgegeven.. Zij stuurt het nu door naar mij inderdaad
Ja maar is er geen goedkoper alternatief dan Ellen?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:06 schreef MrBJ het volgende:
Kunnen we geen inkoopacties via Ellen doen? Die kosten bij haar blijven nogal aan de hoge kant..
Tnx, valt meequote:Op maandag 26 maart 2007 21:28 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Eerste keer (standaard USPS): anderhalve week (vanaf Ellen)
Vorige keer (standaard USPS): een maand
zojuist: (iets duurdere USPS): een week
de vorige keer was het dankzij een broek wat zwaarder en groter, en (dus?) lag het weken bij de douane. Dit keer (2 Hollister polo's + t-shirt) gelukkig geen gezeur
De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?quote:
Dus zeg maar 3 weken na bestelling, tofquote:Op maandag 26 maart 2007 21:35 schreef El_Hijo_Del_Jefe het volgende:
Hmn, sorry, dit keer was het toch ook 10 dagen.
Oftewel: indien geen douane, dan is mijn ervaring:
- kleine week van shop naar Ellen
- anderhalve week van daar naar hier
Ik ook, eind Juli naar Florida(state) en dan ff jeans scoren en veel meerrrrrrrrrrrquote:Op maandag 26 maart 2007 21:36 schreef leejow het volgende:
[..]
De rest van het topic? Er wordt alleen maar gezwetst over maten en het bestellen via Ellen, maar niet waarom A&F niet naar Nederland levert (maar wel aan België en Luxemburg!?). Je kon toch altijd eerder wel dingen naar Nederland laten bezorgen?
Ik wil die zwembroek zo graag, maar ik ga pas over 2 maanden weer naar NY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |