sorry hoor maar hij is al ge-released in de USA dus hoef je geen spoiler tags meer te doen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:36 schreef Scylla het volgende:
Potverdomme, moet nog een half uurtje wachten voordat ik hem kan kijken. En in dit topic hebben ze volgens mij nog nooit van [/spoiler] spoiler tags [spoiler] gehoordHoop dat deze aflevering wat boeiender wordt dan de vorige, want tot aflevering 14 zat ik op het puntje van mijn stoel, maar die van vorige week vond ik nog suf.
Ik gok een plaatselijk tijdveld oid?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
1 ding zit me dwars in deze laatste aflevering. Hopelijk wordt dat nog verklaard ergens verderop in de serie:
Hiro en Ando hebben zich verschanst in dat hok tijdens het vuurgevecht. Er volgt een explosie, waarbij dus vermoedelijk die agent uitgeschakeld is. Hope loopt op de jongens af en richt op Hiro en vuurt. Hiro hervindt z'n krachten en weet de tijd te stoppen en een seconde terug te gaan; kogel verdwijnt weer in de loop... Maar waarom wordt Hope dan ineens wel op tijd, nog voor ze kan vuren, overmeesterd? Hiro heeft zelf niks in de gebeurtenissen veranderd, alleen een seconde teruggejumpt. Je zou dan verwachten dat de gebeurtenissen in die seconden ook niet anders zouden zijn. Waar komen al die andere coppers ineens vandaan?
Wordt hoppen tussen parallelle universa ook een kracht van Hiro?.
Pcies. Doe als ik: Pas in het topic gaan kijken als je de nieuwste al hebt gezien. Durf dus ook net pa shet topic te openen. Ik weet gewoon dat ik dat niet eerder moet doen omdat er dan al dingen verteld worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:19 schreef kweek89 het volgende:
[..]
sorry hoor maar hij is al ge-released in de USA dus hoef je geen spoiler tags meer te doen...
Dat denk ik ook, je ziet namelijk het pistool terugslaan als de kogel er weer in komt waardoor Hope verbaast kijkt en overmeesterd wordt. Alsof het tijd terugdraaien alleen effect had op de kogel.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik gok een plaatselijk tijdveld oid?
Als een Jane Doe uit een autopsielab verdwijnt en vervolgens door niemand geclaimt wordt is er geen reden tot alarm slaan lijkt me. Niemand die erom maalt, zal wel in necrofiele-kringen verdwenen zijn, zal er gedacht worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef J0sT het volgende:Waar ik laatst aan moest denken is dat er geen alarm is geslagen nadat een doodverklaarde Claire uit een autopsielab is verdwenen.
Ik zag z'n naam voorbij komen, maar moet eerlijk zijn dat ik hem zelf niet heb voorbij zien komen. Waar zat ie?quote:
Ja de schildering van hem op het laatst ziet er ook behooooorlijk evil uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef Roolio het volgende:
Peter kwam even behoorlijk evil over.. Als dat maar goed gaat..
telekinese van sylar i thinkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:57 schreef J0sT het volgende:
En wat was de kracht die Peter had waardoor hij Isaac met zijn stem naar achter blaaste?
Sylar die is pas evil (brrrr)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef Roolio het volgende:
Peter kwam even behoorlijk evil over.. Als dat maar goed gaat..
soms vraag ik mij wel is af of mensen wel engels kunnen volgen? dat zegt Peter zelf toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:57 schreef J0sT het volgende:
En wat was de kracht die Peter had waardoor hij Isaac met zijn stem naar achter blaaste?
I think?quote:
Hij zegt het als hij de bezemsteel tegenhoudt, maar tegen Isaac schreeuwt hij en daardoor vliegt hij weg. Als hij a la Superman heel hard zou kunnen blazen oid.quote:
Ja dat snap ik. Maar zoals je ziet denken sommigen dat het wel door het schreeuwen komt. Het zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat dat schreeuwen vrij weinig te maken heeft met het wegvliegen van van Isaac. Is eerder een uitbarsting van woede, evenals de telekinese die er op volgt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:31 schreef popolon het volgende:Hehe, ik had gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(2/3 afleveringen terug gezegt)! Aan de ene kant jammer maar wel op een hele mooie twist uitgevoerd, ik wist het en alsnog kwam het als een verassing! Geweldig!
.GEWELDIG FUCKING AFLEVERING!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef J0sT het volgende:
Fokking vette ep!![]()
![]()
.Ongelooflijk, waar iedereen op heeft zitten wachten! Superb!quote:
Dit was echt een van de beste afleveringen tot nu toe, er gebeurde heel veel, heel veel en dat gezicht van Simone, priceless!
Nu Matt toch een beetje de good/bad guy gemixt gaat uithangen maakt het wel interessant! Nu is het tijd dat Claire zich gaat bewijzen, als de redder van de familie, wat een fine ASS heeft zij
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |