Ze zouden eens een Fok! Award moeten geven voor de beste OPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik ben echt verliefd op deze OP![]()
dan is ie niet meer te stoppenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:52 schreef drGoeroe het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Sylar Peter's krachten overneemt, dat zou pas wat zijn![]()
Andersom lijkt me waarschijnlijker, Sylar moet eerst de hersenen van Peter opeten/tot zich nemen/whatever hij er mee doet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:52 schreef drGoeroe het volgende:
Wat zou er eigenlijk gebeuren als Sylar Peter's krachten overneemt, dat zou pas wat zijn![]()
Dat zou wel een hoop dooien schelen... dan kan Sylar de krachten van anderen overnemen zonder hun hoofd te hoeven opensnijden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:52 schreef drGoeroe het volgende:
Waarom heeft Peter niet de krachten van Sylar overgenomen toen ze mekaar tegenkwamen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou wel een hoop dooien schelen... dan kan Sylar de krachten van anderen overnemen zonder hun hoofd te hoeven opensnijden.
kan. om te voorkomen dat 'ie zich daar opblaast. Peter heeft zijn krachten toch al.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef RDV het volgende:
Ik weet niet of ik het moet spoileren maar het is maar een gokje.. Matt schiet in de volgende episode radiation guy dood.. Gokje.
Eh, dat heeft ie wel... waar denk je dat die telekinese vandaan kwam? En hij zegt het nota bene zelf, op het dak met die stok.quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Waarom heeft Peter niet de krachten van Sylar overgenomen toen ze mekaar tegenkwamen?
Die zal Peter ook ongetwijfeld nog wel tegenkomen. Volgens mij weet hij van de helft van zijn krachten niet dat hij ze heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef Ang3l het volgende:
Maar telekinese is eigenlijk niet de kracht van Sylar... die heeft ie ergens gejat.
Zijn kracht is weten hoe alles werkt.
Heel even toen Peter Mohinder vertelde dattie kon vliegenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
even over die vervormde stem van Peter. ik kan het me niet herinneren, maar heeft hij Eden misschien ooit ontmoet. als dat zo is zou het kunnen dat hij haar kracht gebruikte.
was weer een geweldige aflevering. en Claire was
de trailer voor volgende week had ik beter niet kunnen kijken...can't wait
Waarom zouden ze dat biologisch/genetisch moeten doen? Je gaat toch ook niet aan de makers van Superman vragen hoe het biologisch/genetisch mogelijk is om te vliegen, of hoe het biologisch/genetisch mogelijk is om een laserstraal uit je ogen te krijgenquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:05 schreef wonderer het volgende:
Puur biologisch/genetisch gezien moeten ze trouwens wel met een heel sterk verhaal komen, veel van die dingen slaan echt helemaal nergens op.
*proest* til er niet zo zwaar aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:05 schreef wonderer het volgende:
Puur biologisch/genetisch gezien moeten ze trouwens wel met een heel sterk verhaal komen, veel van die dingen slaan echt helemaal nergens op.
Ja en op dat moment gebruikte Sylar alleen maar telekenisse en niet zijn andere krachten, dus de andere krachten van Sylar heeft hij niet gezien/gekopieert!quote:
Viel mij ook al op en vond het juist grappig... moest er hard om lachen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef Fendy het volgende:
Ik begin het geplug van die Nissan Versa wel een klein beetje genoeg te vinden nu eigenlijk...
Inderdaad, sommige mensen hebben er echt een handje van om veel te ver door te denken.quote:En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet
Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Ze kunnen reclame maken wat ze willen, ik ben daar niet gevoelig voor.
Hej dat meen je echt niet he... Ik heb liever 1 reclame dan dat ze voor vijftien producten continu reclame maken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Ze kunnen reclame maken wat ze willen, ik ben daar niet gevoelig voor.
GTSTquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef NX het volgende:
[..]
Hej dat meen je echt niet he... Ik heb liever 1 reclame dan dat ze voor vijftien producten continu reclame maken...
Zie je Peter in de ochtend gel in zijn haar doen...
Isaac met een bepaald merk verf aan het schilderen...
Claire die make-up doet van een bepaald merk...
etc...
Ik zou helemaal gek worden! Dat is dan geen serie meer maar een uur lang durende commercial!
Nee, dat logo is ook noooooit ver ingezoomed in beeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.
Peter kon ook de kracht van Isaac Mendez overnemen toen hij hem niet gebruikte, dus waarom niet alle krachten van Sylar? Zou tof zijn. Peter is trouwens ook die vriend van mr. Bennet tegengekomen nu (op het dak), zou Peter dat nu ook kunnen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef NX het volgende:
[..]
Ja en op dat moment gebruikte Sylar alleen maar telekenisse en niet zijn andere krachten, dus de andere krachten van Sylar heeft hij niet gezien/gekopieert!
.
[..]
Viel mij ook al op en vond het juist grappig... moest er hard om lachen...ze zijn een sponsor he, hoort er allemaal bij...
En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet
Toen Peter de kracht van Isaac overnam, was Isaac er bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Gijserman het volgende:
[..]
Peter kon ook de kracht van Isaac Mendez overnemen toen hij hem niet gebruikte, dus waarom niet alle krachten van Sylar? Zou tof zijn. Peter is trouwens ook die vriend van mr. Bennet tegengekomen nu (op het dak), zou Peter dat nu ook kunnen?
Je vergeet dat hij ook teletpathie heeft gedemonstreerd, wat een mooie feedbackloop met Matt opleverdequote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Rocho het volgende:
[..]
Maar welke krachten hebben we Peter zien uitvoeren:
- Vliegen (dat deed Nathan 'm voor)
- Schilderen (daar was Isaac bij, ik weet niet zeker of Isaac een keer schilderde waar Peter bij was)
- Onzichtbaar (dat deed Claude toen Peter langs liep)
- Healing (dat deed Claire hem voor)
- Telekinetisch (dat deed Sylar voor z'n neus)
Dat deed hij toch ook in de laatste aflevering, toen die tasers op 'm af werden gevuurd? Peter stopte de tijd vlak voordat die pinnen z'n lichaam zouden raken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Rocho het volgende:
[..]
In principe zou hij nu ook time/space moeten kunnen buigen, want dat heeft Future-Hiro in zijn bijzijn gedaan.
Nee, dat was echt telekenise en geen time bending ofzo...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat deed hij toch ook in de laatste aflevering, toen die tasers op 'm af werden gevuurd? Peter stopte de tijd vlak voordat die pinnen z'n lichaam zouden raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |