abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46512070
Spoiler maar niet nee .
pi_46512178
quote:
Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Gezondaar het volgende:

[..]

Ik ben echt verliefd op deze OP
Ze zouden eens een Fok! Award moeten geven voor de beste OP

Ik heb er vele uren in gestopt, zat er nog aan te denken om het nog beter te maken maar heb nog geen ideeen gehad Thanx in ieder geval!

@RDV, let je wel even op?

! LET OP REGELS !

#1 deze op / topic bevat SPOILERS, LEES NIET VERDER als je de eerste aflevering nog niet hebt gezien!
#2 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags alle onderdelen van de comics te bespreken!
#3 in dit topic is het toegestaan om zonder spoiler tags aanvullende info m.b.t. de serie te bespreken!

Wat valt onder "aanvullende info"?
  • Interviews
  • Videos van de Heroes 360 site
  • Berichten van de Heroes 360 site

* Let wel op, aanvullende info betekent niet dat je zomaar alles zonder spoiler tags mag posten!

Wat je hebt gepost valt onder de noemer SPOILER, als je dat post even in spoiler tags wilt zetten, bedankt!
  • pi_46512207
    Hana
    Niki
    Claire

Echt dikke serie!! Ook hier lekker veel actie (evenals PB)!!
    Iloveit!
    Ben echt benieuwd naar de rol van de Sanders family, Nathan en Hiro in het hele gebeuren..
    Weer een week wachten
      Redactie Games woensdag 21 februari 2007 @ 00:24:13 #204
    52557 crew  Mr.Noodle
    Offtopic in geleuter...
    pi_46512903
    Peter is evil in alflevering 16, lijkt wel een Dark Anakin Skykwalker...
    Verder zag ik dat nou goed, een bijrolletje voor Stan Lee (Marvel Comics), als buschauffeur?

[ Bericht 20% gewijzigd door Mr.Noodle op 21-02-2007 00:34:20 ]
    How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
    pi_46513400
    even over die vervormde stem van Peter. ik kan het me niet herinneren, maar heeft hij Eden misschien ooit ontmoet. als dat zo is zou het kunnen dat hij haar kracht gebruikte.

was weer een geweldige aflevering. en Claire was

de trailer voor volgende week had ik beter niet kunnen kijken...can't wait

[ Bericht 13% gewijzigd door Californian_dreamer op 21-02-2007 00:48:35 ]
    -I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
    -The hardest thing in this world, is to live in it-
    pi_46513730
    Wat zou er eigenlijk gebeuren als Sylar Peter's krachten overneemt, dat zou pas wat zijn
    pi_46514042
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 00:52 schreef drGoeroe het volgende:
    Wat zou er eigenlijk gebeuren als Sylar Peter's krachten overneemt, dat zou pas wat zijn
    dan is ie niet meer te stoppen
    -I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
    -The hardest thing in this world, is to live in it-
      woensdag 21 februari 2007 @ 01:08:46 #208
    45 SiGNe
    Uitspraak: Sign
    pi_46514149
    quote:
    Andersom lijkt me waarschijnlijker, Sylar moet eerst de hersenen van Peter opeten/tot zich nemen/whatever hij er mee doet.
    Peter hoeft alleen maar in de buurt te komen van Sylar en hij heeft de krachten van Sylar.

Nu ik dit typ zit ik opeens te denken dat Peter Sylar inderdaad tegen gaat komen en omdat hij in een keer alle krachten van Sylar krijgt hij dit niet aan kan en daarom ontploft..Hmmm...weer een optie erbij..
    pi_46515378
    Peter IS Sylar al tegengekomen
      woensdag 21 februari 2007 @ 02:41:55 #210
    71919 wonderer
    Hung like a My Little Pony
    pi_46515576
    quote:
    Dat zou wel een hoop dooien schelen... dan kan Sylar de krachten van anderen overnemen zonder hun hoofd te hoeven opensnijden.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
    "My brain is too smart for me."
    "We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
    pi_46515886
    Wat een vette ep weer. Zag de naam van Stan Lee al in het begin staan. Ik zat toen al verbaast te kijken. Maar was 'm inderdaad in de bus.

Heroes is echt de allerbeste serie die ik ooit heb gekeken. Ongelofelijk. Iedere ep weten ze het weer voor elkaar te krijgen...
    AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_46515916
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 02:41 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat zou wel een hoop dooien schelen... dan kan Sylar de krachten van anderen overnemen zonder hun hoofd te hoeven opensnijden.
    Waarom heeft Peter niet de krachten van Sylar overgenomen toen ze mekaar tegenkwamen?

Ik hoop dat die twee gaan vechten DBZ-stijl
    En dat dat dan 3 afleveringen lang duurt, Woei!

Trouwens, nu Peter weet hoe hij moet vliegen enzow. Waarom vliegt ie niet een end heen en laat ie NYC met rust?
    Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
    pi_46515919
    quote:
    Op dinsdag 20 februari 2007 23:53 schreef RDV het volgende:
    Ik weet niet of ik het moet spoileren maar het is maar een gokje.. Matt schiet in de volgende episode radiation guy dood.. Gokje.
    kan. om te voorkomen dat 'ie zich daar opblaast. Peter heeft zijn krachten toch al.
    "Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
    pi_46515921
    Is stan lee wit of chinees?
    pi_46515937
    De Godfather van de Amerikaanse comic industrie. Is dus geen Chinees.
      woensdag 21 februari 2007 @ 04:34:11 #216
    71919 wonderer
    pi_46516176
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 03:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:

[..]

Waarom heeft Peter niet de krachten van Sylar overgenomen toen ze mekaar tegenkwamen?
    Eh, dat heeft ie wel... waar denk je dat die telekinese vandaan kwam? En hij zegt het nota bene zelf, op het dak met die stok.
    "Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
      woensdag 21 februari 2007 @ 04:56:45 #217
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_46516289
    Maar telekinese is eigenlijk niet de kracht van Sylar... die heeft ie ergens gejat.
    Zijn kracht is weten hoe alles werkt.
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
      woensdag 21 februari 2007 @ 05:05:15 #218
    71919 wonderer
    pi_46516335
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef Ang3l het volgende:
    Maar telekinese is eigenlijk niet de kracht van Sylar... die heeft ie ergens gejat.
    Zijn kracht is weten hoe alles werkt.
    Die zal Peter ook ongetwijfeld nog wel tegenkomen. Volgens mij weet hij van de helft van zijn krachten niet dat hij ze heeft.
      woensdag 21 februari 2007 @ 05:05:54 #219
    71919 wonderer
    pi_46516341
    Puur biologisch/genetisch gezien moeten ze trouwens wel met een heel sterk verhaal komen, veel van die dingen slaan echt helemaal nergens op.
    pi_46516754
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 00:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
    even over die vervormde stem van Peter. ik kan het me niet herinneren, maar heeft hij Eden misschien ooit ontmoet. als dat zo is zou het kunnen dat hij haar kracht gebruikte.

was weer een geweldige aflevering. en Claire was

de trailer voor volgende week had ik beter niet kunnen kijken...can't wait
    Heel even toen Peter Mohinder vertelde dattie kon vliegen
    pi_46519063
    Misschien kan Peter pas krachten overnemen op het moment dat ze in zijn buurt gebruikt worden. Zo gebruikte Sylar de telekinetische krachten wel in de buurt van Peter, maar andere krachten niet.
      woensdag 21 februari 2007 @ 10:49:33 #222
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_46519448
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 05:05 schreef wonderer het volgende:
    Puur biologisch/genetisch gezien moeten ze trouwens wel met een heel sterk verhaal komen, veel van die dingen slaan echt helemaal nergens op.
    Waarom zouden ze dat biologisch/genetisch moeten doen? Je gaat toch ook niet aan de makers van Superman vragen hoe het biologisch/genetisch mogelijk is om te vliegen, of hoe het biologisch/genetisch mogelijk is om een laserstraal uit je ogen te krijgen
    En alsof je aan de makers van X-Men vraagt hoe het biologisch/genetisch mogelijk is om in een wolf te veranderen

Heroes is en thats it

Trouwens: Toen Claire's moeder in het ziekenhuis lag, en de zuster in de kamer kwam liep Claire opeens naar links toe. Ik dacht: Is die zuster nou zo klein of is Claire gegroeid?

Toen zag ik dat ze 10cm hoge hakken aanhad

Trouwens, voor wie gigantisch ver wilt inzoomen op Claire:

Resolutie: 3504x2335

[ Bericht 5% gewijzigd door RandomReader op 21-02-2007 11:03:15 ]
    Ik wil een plaatje posten!
      woensdag 21 februari 2007 @ 11:00:25 #223
    136739 RandomReader
    Save the cheerleader, get laid
    pi_46519681
    En wie nog meer van claire houdt:

Ik weet niet of deze al eens is gepost. Anders: Sorry
    Ik wil een plaatje posten!
      woensdag 21 februari 2007 @ 11:30:19 #224
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_46520485
    Ik begin het geplug van die Nissan Versa wel een klein beetje genoeg te vinden nu eigenlijk...
    Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_46520781
    geplug ?
    It's no use crying over spilt milk... Unless that was Jack Bauer's milk. Oh you are so screwed.
    pi_46521030
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 05:05 schreef wonderer het volgende:
    *proest* til er niet zo zwaar aan
    pi_46521066
    En bedankt voor die hoge reso-fotos!
    Je ken die Claire nu gewoon zoenen!!

statische lippen wrijft.
    pi_46521263
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 02:20 schreef Gijserman het volgende:
    Peter IS Sylar al tegengekomen
    Ja en op dat moment gebruikte Sylar alleen maar telekenisse en niet zijn andere krachten, dus de andere krachten van Sylar heeft hij niet gezien/gekopieert!
    .
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef Fendy het volgende:
    Ik begin het geplug van die Nissan Versa wel een klein beetje genoeg te vinden nu eigenlijk...
    Viel mij ook al op en vond het juist grappig... moest er hard om lachen... ze zijn een sponsor he, hoort er allemaal bij...

En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet

[ Bericht 22% gewijzigd door NX op 21-02-2007 12:03:19 ]
    pi_46521683
    Ze kunnen reclame maken wat ze willen, ik ben daar niet gevoelig voor.
      woensdag 21 februari 2007 @ 12:11:41 #230
    14153 wimpie-bosboom
    Charlie don't surf!
    pi_46521749
    quote:
    En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet
    Inderdaad, sommige mensen hebben er echt een handje van om veel te ver door te denken.
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
    Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.
    Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
    pi_46521940
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
    Hej dat meen je echt niet he... Ik heb liever 1 reclame dan dat ze voor vijftien producten continu reclame maken...

Zie je Peter in de ochtend gel in zijn haar doen...
    Isaac met een bepaald merk verf aan het schilderen...
    Claire die make-up doet van een bepaald merk...
    etc...

Ik zou helemaal gek worden! Dat is dan geen serie meer maar een uur lang durende commercial!
    pi_46522026
    Sylar die prozac gaat promoten bijv.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_46522059
    Ik bedoelde dat ik nauwelijks beinvloed word door sluikreclame en dat het daarom voor mij vrij nutteloos is.
    pi_46523112
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef NX het volgende:

[..]

Hej dat meen je echt niet he... Ik heb liever 1 reclame dan dat ze voor vijftien producten continu reclame maken...

Zie je Peter in de ochtend gel in zijn haar doen...
    Isaac met een bepaald merk verf aan het schilderen...
    Claire die make-up doet van een bepaald merk...
    etc...

Ik zou helemaal gek worden! Dat is dan geen serie meer maar een uur lang durende commercial!
    GTST
      woensdag 21 februari 2007 @ 13:03:34 #235
    61661 Ang3l
    The Right Kinda Wrong
    pi_46523278
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:

Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.
    Nee, dat logo is ook noooooit ver ingezoomed in beeld
    L'Amour menaçant:
    Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
    pi_46523913
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef NX het volgende:

[..]

Ja en op dat moment gebruikte Sylar alleen maar telekenisse en niet zijn andere krachten, dus de andere krachten van Sylar heeft hij niet gezien/gekopieert!
    .
    [..]

Viel mij ook al op en vond het juist grappig... moest er hard om lachen... ze zijn een sponsor he, hoort er allemaal bij...

Peter kon ook de kracht van Isaac Mendez overnemen toen hij hem niet gebruikte, dus waarom niet alle krachten van Sylar? Zou tof zijn. Peter is trouwens ook die vriend van mr. Bennet tegengekomen nu (op het dak), zou Peter dat nu ook kunnen?
    pi_46524889
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Gijserman het volgende:

[..]

Peter kon ook de kracht van Isaac Mendez overnemen toen hij hem niet gebruikte, dus waarom niet alle krachten van Sylar? Zou tof zijn. Peter is trouwens ook die vriend van mr. Bennet tegengekomen nu (op het dak), zou Peter dat nu ook kunnen?
    Toen Peter de kracht van Isaac overnam, was Isaac er bij.
    Ik vraag me af of de Haitiaan z'n kracht op dat moment gebruikte... en of Peter dicht genoeg in de buurt was. Volgens mij is de kracht van de Haitiaan (zoals al eerder gezegd is) alleen een mentaal blokkerende kracht, daarom was Peter nog steeds onzichtbaar en kon ie vliegen.

Maar welke krachten hebben we Peter zien uitvoeren:
    - Vliegen (dat deed Nathan 'm voor)
    - Schilderen (daar was Isaac bij, ik weet niet zeker of Isaac een keer schilderde waar Peter bij was)
    - Onzichtbaar (dat deed Claude toen Peter langs liep)
    - Healing (dat deed Claire hem voor)
    - Telekinetisch (dat deed Sylar voor z'n neus)

In principe zou hij nu ook time/space moeten kunnen buigen, want dat heeft Future-Hiro in zijn bijzijn gedaan.
      woensdag 21 februari 2007 @ 14:09:06 #238
    165043 Gezondaar
    Op z'n Spartaans
    pi_46525346
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Rocho het volgende:

[..]

Maar welke krachten hebben we Peter zien uitvoeren:
    - Vliegen (dat deed Nathan 'm voor)
    - Schilderen (daar was Isaac bij, ik weet niet zeker of Isaac een keer schilderde waar Peter bij was)
    - Onzichtbaar (dat deed Claude toen Peter langs liep)
    - Healing (dat deed Claire hem voor)
    - Telekinetisch (dat deed Sylar voor z'n neus)
    Je vergeet dat hij ook teletpathie heeft gedemonstreerd, wat een mooie feedbackloop met Matt opleverde
    pi_46525416
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Rocho het volgende:

[..]

In principe zou hij nu ook time/space moeten kunnen buigen, want dat heeft Future-Hiro in zijn bijzijn gedaan.
    Dat deed hij toch ook in de laatste aflevering, toen die tasers op 'm af werden gevuurd? Peter stopte de tijd vlak voordat die pinnen z'n lichaam zouden raken.
    pi_46525432
    quote:
    Op woensdag 21 februari 2007 14:11 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Dat deed hij toch ook in de laatste aflevering, toen die tasers op 'm af werden gevuurd? Peter stopte de tijd vlak voordat die pinnen z'n lichaam zouden raken.
    Nee, dat was echt telekenise en geen time bending ofzo...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')