Ja de schildering van hem op het laatst ziet er ook behooooorlijk evil uitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef Roolio het volgende:
Peter kwam even behoorlijk evil over.. Als dat maar goed gaat..
telekinese van sylar i thinkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:57 schreef J0sT het volgende:
En wat was de kracht die Peter had waardoor hij Isaac met zijn stem naar achter blaaste?
Sylar die is pas evil (brrrr)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef Roolio het volgende:
Peter kwam even behoorlijk evil over.. Als dat maar goed gaat..
soms vraag ik mij wel is af of mensen wel engels kunnen volgen? dat zegt Peter zelf toch?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:57 schreef J0sT het volgende:
En wat was de kracht die Peter had waardoor hij Isaac met zijn stem naar achter blaaste?
I think?quote:
Hij zegt het als hij de bezemsteel tegenhoudt, maar tegen Isaac schreeuwt hij en daardoor vliegt hij weg. Als hij a la Superman heel hard zou kunnen blazen oid.quote:
Ja dat snap ik. Maar zoals je ziet denken sommigen dat het wel door het schreeuwen komt. Het zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:10 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat dat schreeuwen vrij weinig te maken heeft met het wegvliegen van van Isaac. Is eerder een uitbarsting van woede, evenals de telekinese die er op volgt.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 04:31 schreef popolon het volgende:Hehe, ik had gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(2/3 afleveringen terug gezegt)! Aan de ene kant jammer maar wel op een hele mooie twist uitgevoerd, ik wist het en alsnog kwam het als een verassing! Geweldig!
.GEWELDIG FUCKING AFLEVERING!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:10 schreef J0sT het volgende:
Fokking vette ep!![]()
![]()
.Ongelooflijk, waar iedereen op heeft zitten wachten! Superb!quote:
Dit was echt een van de beste afleveringen tot nu toe, er gebeurde heel veel, heel veel en dat gezicht van Simone, priceless!
Nu Matt toch een beetje de good/bad guy gemixt gaat uithangen maakt het wel interessant! Nu is het tijd dat Claire zich gaat bewijzen, als de redder van de familie, wat een fine ASS heeft zij
![]()
Die kwam er direct achteraan, zonder reclame. Ben verbaasd dat die niet is meegenomen in de rip, eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:40 schreef Dos37 het volgende:
iemand de promo al gespot?
Is er ooit nog die Feedback film gekomen op SciFi?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:54 schreef Symer het volgende:
[..]
Stan LeeIk vraag me ineens af hoe het met Feedback en Major Victory gaat
![]()
Idd, ze is 17 maar nu al 1 van de mooist vrouwen in serie land. Ik vond de EP de beste tot nu toe, volgende week valt er weer een dode (de gedachte lezende schiet iemand neer ik hoop persoonlijk op mister mugles! Maarja die zal wel weer een ability hebben)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:32 schreef NX het volgende:
Nu is het tijd dat Claire zich gaat bewijzen, als de redder van de familie, wat een fine ASS heeft zij
![]()
Mister Muggles heeft een ability? Je bedoelt dat hondje?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:17 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Idd, ze is 17 maar nu al 1 van de mooist vrouwen in serie land. Ik vond de EP de beste tot nu toe, volgende week valt er weer een dode (de gedachte lezende schiet iemand neer ik hoop persoonlijk op mister mugles! Maarja die zal wel weer een ability hebben)
Hiro bends space and time. Kortom, je kunt dit interpreteren als een simpele tijdreis ability, maar wellicht kan hij ook op verschillende levels/bij verschillende mensen met tijd spelen. Lijkt me wel heel tof.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
1 ding zit me dwars in deze laatste aflevering. Hopelijk wordt dat nog verklaard ergens verderop in de serie:
Hiro en Ando hebben zich verschanst in dat hok tijdens het vuurgevecht. Er volgt een explosie, waarbij dus vermoedelijk die agent uitgeschakeld is. Hope loopt op de jongens af en richt op Hiro en vuurt. Hiro hervindt z'n krachten en weet de tijd te stoppen en een seconde terug te gaan; kogel verdwijnt weer in de loop... Maar waarom wordt Hope dan ineens wel op tijd, nog voor ze kan vuren, overmeesterd? Hiro heeft zelf niks in de gebeurtenissen veranderd, alleen een seconde teruggejumpt. Je zou dan verwachten dat de gebeurtenissen in die seconden ook niet anders zouden zijn. Waar komen al die andere coppers ineens vandaan?
Wordt hoppen tussen parallelle universa ook een kracht van Hiro?.
Die komt deze zomer, waarschijnlijk tegelijk met het tweede seizoen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:13 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Is er ooit nog die Feedback film gekomen op SciFi?![]()
Was die aanhouding niet vlak na zijn ontmoeting met Hana en dus gewoon overgeslagen in de serie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Gezondaar het volgende:
Ook cool dat Matt, Hana en nuclear guy nu samenwerken. Maar ik vraag me wel af hoe dat nu zit met de comics, daarin zien we dat nuclear guy wordt aangehouden in de woestijn en zich daar uitblast, maar dat is als hij Hana allang kent. Moet dat dan nog gaan gebeuren in de tijdlijn van de serie?![]()
Hehequote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:17 schreef koentje.k het volgende:
[..]
Idd, ze is 17 maar nu al 1 van de mooist vrouwen in serie land. Ik vond de EP de beste tot nu toe, volgende week valt er weer een dode (de gedachte lezende schiet iemand neer ik hoop persoonlijk op mister mugles! Maarja die zal wel weer een ability hebben)
Arrgggh, waarom, waarom pas fucking volgende week! En dat irritante windows vista shit dingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:20 schreef DaggerNL het volgende:
Promo
http://www.youtube.com/watch?v=SbwDCMnJBf0
Eey! Da's toevallig wel 1 van mijn favoriete actrices ja!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Gezondaar het volgende:
Sylar blijft ook een badass motherfucker. Al kan ik niet echt rouwig zijn om die pottige mechanica... she was fugly![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:23 schreef Gezondaar het volgende:
die pottige mechanica... she was fugly![]()
staan : http://www.nbc.com/Heroes/novels/quote:Think you've read them all? Maybe, but have you found all the hidden surprises?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
Dat zijn vaak achter-de-schermen-foto's. Hier kun je per comic zien wat de easter-egg wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef SiGNe het volgende:
Ik zie trouwens op de site ook
[..]
staan : http://www.nbc.com/Heroes/novels/
Maakt me toch benieuwd.
Daarom hebben we ook een hele uitgebreide OP, alles wat je nodig hebt staat erin...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef SiGNe het volgende:
Ik zie trouwens op de site ook
[..]
staan : http://www.nbc.com/Heroes/novels/
Maakt me toch benieuwd.
En vergeet de Hiro-blog niet: http://blog.nbc.com/hiro_blog/
Ik ben echt verliefd op deze OPquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef NX het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook een hele uitgebreide OP, alles wat je nodig hebt staat erin...
Weet ik, maar ik help de mensen herinnerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:05 schreef NX het volgende:
[..]
Daarom hebben we ook een hele uitgebreide OP, alles wat je nodig hebt staat erin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |