Ik weet niet alsof je al eens geschreeuwd hebt, maar bij mij is mijn stem nog nooit zo omgevormdquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef NX het volgende:
En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet
Volgens mij zag je in die kamer waar die oorspronkelijke gast woonde ook telefoons enzo liggen met een plas eronder, dus ook plastic dingen enzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef Grim. het volgende:
[..]
Ik weet niet alsof je al eens geschreeuwd hebt, maar bij mij is mijn stem nog nooit zo omgevormd. Bij deze series zijn kleine dingen die je eerder tegen gekomen bent, later stukken duidelijker. Misschien is dit ook een zo'n ding
Maar een vraagje over de enerlaatste kracht van Sylar. Kan hij alleen metalen smelten of heeft hij ook al andere materialen gesmolten.
Wist dat het niet smelten was, maar kon geen ander woord bedenken over wat het ongeveer wasquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat het smelten is, maar het "losweken" van de moleculen zodat het materiaal vloeibaar wordt. In principe smelten dus maar zonder de warmte.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:39 schreef Roolio het volgende:
Wel tof die vrouw die met dr gedachte kon internetten. Kan je dus 24/7 fokken
Moet je alleen oppassen dat je niet te veel spamd in je dromen..
Zo staat het ook op de wikipedia van Heroes omschreven jaquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:12 schreef wonderer het volgende:
Ik denk niet dat het smelten is, maar het "losweken" van de moleculen zodat het materiaal vloeibaar wordt. In principe smelten dus maar zonder de warmte.
Ah mooi, dacht het al, hoef ik dat iig niet via imdb weer uit te zoeken en kan ik mezelf een schouder klopje gevenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:48 schreef Witchfynder het volgende:
Geweldig, Stan Lee als buschauffeur..
Ik denk dat Isaac en Peter allebei wel vonden dat ze leuke trucjes kon.. ::+quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Scylla het volgende:
Vond Simone toch al niet interessant, ze kon geen eens truukjes. Blijkt ze de volgende aflevering natuurlijk ook onsterfelijk te zijn
Hehe...quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ik denk dat Isaac en Peter allebei wel vonden dat ze leuke trucjes kon.. ::+
Ja is dat zo? Jahoooor. Is ze gewoon ook een 'special one'quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Scylla het volgende:
Vond Simone toch al niet interessant, ze kon geen eens truukjes. Blijkt ze de volgende aflevering natuurlijk ook onsterfelijk te zijn
De toekomst is toch allang veranderd. Op het moment dat Hiro vanuit de toekomst naar Peter ging en hem vertelde wat er moest gebeuren, is de toekomst al volledig anders. Denk aan het feit dat Peter nu al de power van Hiro heeft opgenomen wat dus normaal niet of later zou gebeuren. Denk aan het feit dat Hiro opmerkte dat Peter er anders uitzag zonder z'n litteken, nu hij de kracht van claire heeft zal hij geen litteken krijgen. Dus de toekomst is allang veranderd en nog voor iedereen onbekend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:05 schreef SiGNe het volgende:
In de scene waarbij Peter ontploft is Simone er ook bij, ik neem aan dat dat nu niet meer kan gebeuren dus is de toekomst al veranderd.
Toch?
Of Peter gebruikt de power van Hiro en draait de tijd terugquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef Scylla het volgende:
Nee, niet dezelfde persoon volgens mij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:32 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Hey speelde zij niet de rol van die O zo gevaarlijke Demon dat iedereen voor zich kon winnen in de serie Angel?
bedank voor het invullen van nog wat puzelstukjes die ik had!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De toekomst is toch allang veranderd. Op het moment dat Hiro vanuit de toekomst naar Peter ging en hem vertelde wat er moest gebeuren, is de toekomst al volledig anders. Denk aan het feit dat Peter nu al de power van Hiro heeft opgenomen wat dus normaal niet of later zou gebeuren. Denk aan het feit dat Hiro opmerkte dat Peter er anders uitzag zonder z'n litteken, nu hij de kracht van claire heeft zal hij geen litteken krijgen. Dus de toekomst is allang veranderd en nog voor iedereen onbekend.
Dat van dat litteken kwam volgens mij omdat Peter in het verleden het litteken nog niet had, dat zou hij pas later krijgen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De toekomst is toch allang veranderd. Op het moment dat Hiro vanuit de toekomst naar Peter ging en hem vertelde wat er moest gebeuren, is de toekomst al volledig anders. Denk aan het feit dat Peter nu al de power van Hiro heeft opgenomen wat dus normaal niet of later zou gebeuren. Denk aan het feit dat Hiro opmerkte dat Peter er anders uitzag zonder z'n litteken, nu hij de kracht van claire heeft zal hij geen litteken krijgen. Dus de toekomst is allang veranderd en nog voor iedereen onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |