abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46521030
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 05:05 schreef wonderer het volgende:
Puur biologisch/genetisch gezien moeten ze trouwens wel met een heel sterk verhaal komen, veel van die dingen slaan echt helemaal nergens op.
*proest* til er niet zo zwaar aan
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_46521066
En bedankt voor die hoge reso-fotos!
Je ken die Claire nu gewoon zoenen!!

statische lippen wrijft.
Als ik brak als een stuk metaal was het gelijk over. Nu lijd ik al 20 jaar.
pi_46521263
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 02:20 schreef Gijserman het volgende:
Peter IS Sylar al tegengekomen
Ja en op dat moment gebruikte Sylar alleen maar telekenisse en niet zijn andere krachten, dus de andere krachten van Sylar heeft hij niet gezien/gekopieert!
.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef Fendy het volgende:
Ik begin het geplug van die Nissan Versa wel een klein beetje genoeg te vinden nu eigenlijk...
Viel mij ook al op en vond het juist grappig... moest er hard om lachen... ze zijn een sponsor he, hoort er allemaal bij...

En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet

[ Bericht 22% gewijzigd door NX op 21-02-2007 12:03:19 ]
pi_46521683
Ze kunnen reclame maken wat ze willen, ik ben daar niet gevoelig voor.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 21 februari 2007 @ 12:11:41 #230
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_46521749
quote:
En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet
Inderdaad, sommige mensen hebben er echt een handje van om veel te ver door te denken.
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
pi_46521940
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Hej dat meen je echt niet he... Ik heb liever 1 reclame dan dat ze voor vijftien producten continu reclame maken...

Zie je Peter in de ochtend gel in zijn haar doen...
Isaac met een bepaald merk verf aan het schilderen...
Claire die make-up doet van een bepaald merk...
etc...

Ik zou helemaal gek worden! Dat is dan geen serie meer maar een uur lang durende commercial!
pi_46522026
Sylar die prozac gaat promoten bijv.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_46522059
Ik bedoelde dat ik nauwelijks beinvloed word door sluikreclame en dat het daarom voor mij vrij nutteloos is.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_46523112
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef NX het volgende:

[..]

Hej dat meen je echt niet he... Ik heb liever 1 reclame dan dat ze voor vijftien producten continu reclame maken...

Zie je Peter in de ochtend gel in zijn haar doen...
Isaac met een bepaald merk verf aan het schilderen...
Claire die make-up doet van een bepaald merk...
etc...

Ik zou helemaal gek worden! Dat is dan geen serie meer maar een uur lang durende commercial!
GTST
  woensdag 21 februari 2007 @ 13:03:34 #235
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46523278
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:

Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.
Nee, dat logo is ook noooooit ver ingezoomed in beeld
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_46523913
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef NX het volgende:

[..]

Ja en op dat moment gebruikte Sylar alleen maar telekenisse en niet zijn andere krachten, dus de andere krachten van Sylar heeft hij niet gezien/gekopieert!
.
[..]

Viel mij ook al op en vond het juist grappig... moest er hard om lachen... ze zijn een sponsor he, hoort er allemaal bij...

Peter kon ook de kracht van Isaac Mendez overnemen toen hij hem niet gebruikte, dus waarom niet alle krachten van Sylar? Zou tof zijn. Peter is trouwens ook die vriend van mr. Bennet tegengekomen nu (op het dak), zou Peter dat nu ook kunnen?
pi_46524889
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Gijserman het volgende:

[..]

Peter kon ook de kracht van Isaac Mendez overnemen toen hij hem niet gebruikte, dus waarom niet alle krachten van Sylar? Zou tof zijn. Peter is trouwens ook die vriend van mr. Bennet tegengekomen nu (op het dak), zou Peter dat nu ook kunnen?
Toen Peter de kracht van Isaac overnam, was Isaac er bij.
Ik vraag me af of de Haitiaan z'n kracht op dat moment gebruikte... en of Peter dicht genoeg in de buurt was. Volgens mij is de kracht van de Haitiaan (zoals al eerder gezegd is) alleen een mentaal blokkerende kracht, daarom was Peter nog steeds onzichtbaar en kon ie vliegen.

Maar welke krachten hebben we Peter zien uitvoeren:
- Vliegen (dat deed Nathan 'm voor)
- Schilderen (daar was Isaac bij, ik weet niet zeker of Isaac een keer schilderde waar Peter bij was)
- Onzichtbaar (dat deed Claude toen Peter langs liep)
- Healing (dat deed Claire hem voor)
- Telekinetisch (dat deed Sylar voor z'n neus)

In principe zou hij nu ook time/space moeten kunnen buigen, want dat heeft Future-Hiro in zijn bijzijn gedaan.
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:09:06 #238
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46525346
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Rocho het volgende:

[..]

Maar welke krachten hebben we Peter zien uitvoeren:
- Vliegen (dat deed Nathan 'm voor)
- Schilderen (daar was Isaac bij, ik weet niet zeker of Isaac een keer schilderde waar Peter bij was)
- Onzichtbaar (dat deed Claude toen Peter langs liep)
- Healing (dat deed Claire hem voor)
- Telekinetisch (dat deed Sylar voor z'n neus)
Je vergeet dat hij ook teletpathie heeft gedemonstreerd, wat een mooie feedbackloop met Matt opleverde
pi_46525416
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Rocho het volgende:

[..]

In principe zou hij nu ook time/space moeten kunnen buigen, want dat heeft Future-Hiro in zijn bijzijn gedaan.
Dat deed hij toch ook in de laatste aflevering, toen die tasers op 'm af werden gevuurd? Peter stopte de tijd vlak voordat die pinnen z'n lichaam zouden raken.
pi_46525432
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:11 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Dat deed hij toch ook in de laatste aflevering, toen die tasers op 'm af werden gevuurd? Peter stopte de tijd vlak voordat die pinnen z'n lichaam zouden raken.
Nee, dat was echt telekenise en geen time bending ofzo...
pi_46525620
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:11 schreef NX het volgende:

[..]

Nee, dat was echt telekenise en geen time bending ofzo...
Combinatie ervan toch? Ik meende te zien dat de omgeving ook voor een moment "bevroren" was, en als laatste mepte ie met telekinese de pinnen tegen de grond.
pi_46525642
Wow, wat een aflevering! Ik vond het een beetje onlogisch dat Hiro en Ando in die bus gingen schuilen terwijl ze net zo goed hadden kunnen wegrennen (al helemaal met Ando's wond - je gaat toch niet zo'n ruimte in kruipen als je een schotwond hebt?) maar voor de rest vond ik hem echt briljant. Als ze dit niveau weten vast te houden (waar ik het volste vertrouwen in heb) dan zal de seizoensfinale zeker niet teleurstellen!
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:28:53 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46525959
Ik heb de Peter-gevechten net nog eens gekeken...
L'Amour menaçant:
  woensdag 21 februari 2007 @ 14:31:06 #244
165043 Gezondaar
Op z'n Spartaans
pi_46526014
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Combinatie ervan toch? Ik meende te zien dat de omgeving ook voor een moment "bevroren" was, en als laatste mepte ie met telekinese de pinnen tegen de grond.
Dat dacht ik dus ook
  woensdag 21 februari 2007 @ 15:21:52 #245
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_46527483
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef Ang3l het volgende:
Maar telekinese is eigenlijk niet de kracht van Sylar... die heeft ie ergens gejat.
Zijn kracht is weten hoe alles werkt.
In het begin had hij geen krachten, die heeft ie van Brian davis gejat, daarna ging ie terug naar Chandra Suresh om te laten zien dat hij wel krachten heeft.
Word duidelijk in aflevering 10

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 21-02-2007 15:36:55 ]
pi_46527538
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Was gewoon time bending idd, Claude bewoog ook in slow motion op dat moment.

Maar wel een vette episode weer, evil Peter was wel een verademing in tegenstelling tot dat eerdere gezeik steeds van hem met z'n emo lok.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_46528213
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 15:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

In het begin had hij geen krachten, die heeft ie van Brian davis gejat, daarna ging ie terug naar Chandra Suresh om te laten zien dat hij wel krachten heeft.
Word duidelijk in aflevering 10
Jawel, hij kan zien hoe alles werkt. Horloges, maar ook waar die krachten zich in het brein bevinden!
pi_46528923
Ik vind het overigens ook frappant hoe fokking snel meneer Bennet (en anderen trouwens ook) de hele tijd op en neer reizen tussen NYC en Odessa, Texas. Ligt niet bepaald naast de deur.
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:28:09 #249
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_46529587
Misschien heeft ie wel een teleporter in dienst
L'Amour menaçant:
  woensdag 21 februari 2007 @ 16:36:53 #250
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_46529934
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:

[..]

Aangezien de doelgroep Amerikanen is, is alleen het type noemen net zo effectief als het merk. Het merk wordt hier bijna nooit genoemd, maar je wordt doodgegooid met mondeo's, accords, en weet ik was. Als iemand vraagt wat voor auto je hebt, heb je het ook alleen over het type.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')