*proest* til er niet zo zwaar aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 05:05 schreef wonderer het volgende:
Puur biologisch/genetisch gezien moeten ze trouwens wel met een heel sterk verhaal komen, veel van die dingen slaan echt helemaal nergens op.
Ja en op dat moment gebruikte Sylar alleen maar telekenisse en niet zijn andere krachten, dus de andere krachten van Sylar heeft hij niet gezien/gekopieert!quote:
Viel mij ook al op en vond het juist grappig... moest er hard om lachen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:30 schreef Fendy het volgende:
Ik begin het geplug van die Nissan Versa wel een klein beetje genoeg te vinden nu eigenlijk...
Inderdaad, sommige mensen hebben er echt een handje van om veel te ver door te denken.quote:En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet
Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Ze kunnen reclame maken wat ze willen, ik ben daar niet gevoelig voor.
Hej dat meen je echt niet he... Ik heb liever 1 reclame dan dat ze voor vijftien producten continu reclame maken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:09 schreef Aanvoerder het volgende:
Ze kunnen reclame maken wat ze willen, ik ben daar niet gevoelig voor.
GTSTquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:17 schreef NX het volgende:
[..]
Hej dat meen je echt niet he... Ik heb liever 1 reclame dan dat ze voor vijftien producten continu reclame maken...
Zie je Peter in de ochtend gel in zijn haar doen...
Isaac met een bepaald merk verf aan het schilderen...
Claire die make-up doet van een bepaald merk...
etc...
Ik zou helemaal gek worden! Dat is dan geen serie meer maar een uur lang durende commercial!
Nee, dat logo is ook noooooit ver ingezoomed in beeldquote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.
Peter kon ook de kracht van Isaac Mendez overnemen toen hij hem niet gebruikte, dus waarom niet alle krachten van Sylar? Zou tof zijn. Peter is trouwens ook die vriend van mr. Bennet tegengekomen nu (op het dak), zou Peter dat nu ook kunnen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:56 schreef NX het volgende:
[..]
Ja en op dat moment gebruikte Sylar alleen maar telekenisse en niet zijn andere krachten, dus de andere krachten van Sylar heeft hij niet gezien/gekopieert!
.
[..]
Viel mij ook al op en vond het juist grappig... moest er hard om lachen...ze zijn een sponsor he, hoort er allemaal bij...
En waarom is iedereen nog bezig met de stem van Peter, Peter was pissig, zijn stem had weinig te maken met een kracht. De combinatie van telekensisse en schreeuwen, het was een effect, meer niet! Maar wel vet
Toen Peter de kracht van Isaac overnam, was Isaac er bij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:22 schreef Gijserman het volgende:
[..]
Peter kon ook de kracht van Isaac Mendez overnemen toen hij hem niet gebruikte, dus waarom niet alle krachten van Sylar? Zou tof zijn. Peter is trouwens ook die vriend van mr. Bennet tegengekomen nu (op het dak), zou Peter dat nu ook kunnen?
Je vergeet dat hij ook teletpathie heeft gedemonstreerd, wat een mooie feedbackloop met Matt opleverdequote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Rocho het volgende:
[..]
Maar welke krachten hebben we Peter zien uitvoeren:
- Vliegen (dat deed Nathan 'm voor)
- Schilderen (daar was Isaac bij, ik weet niet zeker of Isaac een keer schilderde waar Peter bij was)
- Onzichtbaar (dat deed Claude toen Peter langs liep)
- Healing (dat deed Claire hem voor)
- Telekinetisch (dat deed Sylar voor z'n neus)
Dat deed hij toch ook in de laatste aflevering, toen die tasers op 'm af werden gevuurd? Peter stopte de tijd vlak voordat die pinnen z'n lichaam zouden raken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 13:55 schreef Rocho het volgende:
[..]
In principe zou hij nu ook time/space moeten kunnen buigen, want dat heeft Future-Hiro in zijn bijzijn gedaan.
Nee, dat was echt telekenise en geen time bending ofzo...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat deed hij toch ook in de laatste aflevering, toen die tasers op 'm af werden gevuurd? Peter stopte de tijd vlak voordat die pinnen z'n lichaam zouden raken.
Combinatie ervan toch? Ik meende te zien dat de omgeving ook voor een moment "bevroren" was, en als laatste mepte ie met telekinese de pinnen tegen de grond.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:11 schreef NX het volgende:
[..]
Nee, dat was echt telekenise en geen time bending ofzo...
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Combinatie ervan toch? Ik meende te zien dat de omgeving ook voor een moment "bevroren" was, en als laatste mepte ie met telekinese de pinnen tegen de grond.
In het begin had hij geen krachten, die heeft ie van Brian davis gejat, daarna ging ie terug naar Chandra Suresh om te laten zien dat hij wel krachten heeft.quote:Op woensdag 21 februari 2007 04:56 schreef Ang3l het volgende:
Maar telekinese is eigenlijk niet de kracht van Sylar... die heeft ie ergens gejat.
Zijn kracht is weten hoe alles werkt.
Was gewoon time bending idd, Claude bewoog ook in slow motion op dat moment.quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Combinatie ervan toch? Ik meende te zien dat de omgeving ook voor een moment "bevroren" was, en als laatste mepte ie met telekinese de pinnen tegen de grond.
Jawel, hij kan zien hoe alles werkt. Horloges, maar ook waar die krachten zich in het brein bevinden!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
In het begin had hij geen krachten, die heeft ie van Brian davis gejat, daarna ging ie terug naar Chandra Suresh om te laten zien dat hij wel krachten heeft.
Word duidelijk in aflevering 10
Aangezien de doelgroep Amerikanen is, is alleen het type noemen net zo effectief als het merk. Het merk wordt hier bijna nooit genoemd, maar je wordt doodgegooid met mondeo's, accords, en weet ik was. Als iemand vraagt wat voor auto je hebt, heb je het ook alleen over het type.quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:11 schreef wimpie-bosboom het volgende:
[..]
Overigens zeggen ze alleen Versa. Moet je ook maar net weten dat dat van Nissan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |