Sorryquote:Op donderdag 8 februari 2007 14:34 schreef hierissiedan het volgende:
mocht het ooit een serieus topic worden zonder om de elke post OKE. dan is dit een tvp...
Oké!quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:40 schreef erikkll het volgende:
- Zorg voor fatsoenlijk taalgebruik
- Maak 'm enigszins origineel. Die mensen lezen waarschijnlijk de hele dag saaie kutbrieven, en als jij dan iets originelers hebt, heb je alvast een stapje voor!
In je OP zie ik er minstens één.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:49 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Ik heb nog geen woord op papier, Lienekien. Dat komt later.
Schrijffouten maak ik niet.
Oké.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:35 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zeg dat je een bij-baantje zoekt
Uitzendbureau(')s.quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:53 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
En meestens?
Ik maak irrelevante schrijffouten die slechts een Neerlandica wellicht opvallen.
Zeg nou maar gewoon welké
Ja dat dacht ik al. Ik was in een goede bui, omdat ik vandaag een Pools meisje voor de tweede keer heb ontmoet en er tijdens die ontmoeting een drang is ontstaan verliefd op haar te worden. Nu zou die bui omslaan, ware het niet dat bla bla Poolse bla, waardoor ik anders denk. Namelijk, dat ik het nu weet en in het vervolg foutloos kan doen en Lientje maar eens heel goed moet bedanken met een dikke kus die wat speeksel achterlaat op het bleedscherm omdat ik mijn lippen wat had bevochtigd met mijn tong. Hierbij, (...).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |