super vet geweldig!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:04 schreef fripper het volgende:
Tegenwoordig weer Clan of Xymox
Ja, ze bestaan nog steeds
http://www.clanofxymox.com
en ze zijn op inet (dowlloads) ook moeilijk te vinden...quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:12 schreef fripper het volgende:
Goeie vraag
Ik ben je zelf na 1990 een beetje uit het oog verloren eigenljk. Twist of Shadows is de laatste cd die ik van ze gekocht heb. .... heeel lang geleden. Geen idee of die cd's nog een beetje normaal verkrijgbaar zijn.
Ik zag je net toevallig ook in het Delft-topic posten, dus ik neem aan dat je daar bekend bent: bij de Sounds achterin, bij de metalafdeling, is ook een apart gothic/industrial/cyber/weetikveel/ofzo/etc. gedeelte daar staat volgens mij wel het 1 en ander aan (Clan of) Xymox. En verder heb je redelijk in de buurt nog Lalaland in Den Haag (Centrum) waar ze ongetwijfeld het 1 en ander hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef juonjacket het volgende:
[..]
super vet geweldig!!!!![]()
maar nu weer een vraag: waar (in winkels en niet op inet0 kan ik hun cd's vinden
....?
was idd op Deluft....quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik zag je net toevallig ook in het Delft-topic posten, dus ik neem aan dat je daar bekend bent: bij de Sounds achterin, bij de metalafdeling, is ook een apart gothic/industrial/cyber/weetikveel/ofzo/etc. gedeelte daar staat volgens mij wel het 1 en ander aan (Clan of) Xymox. En verder heb je redelijk in de buurt nog Lalaland in Den Haag (Centrum) waar ze ongetwijfeld het 1 en ander hebben.
kheb ze toen, heeeeel lang geleden...in Paradiso gezienquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:05 schreef KillingMoon het volgende:
Medusa is een meesterlijk album, nadien ben ik ze uit het oog verloren.
Louise....oh yeah!!!!quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:27 schreef Kolkus het volgende:
Medusa en het debuut zijn echte Wave-klassiekers.
Mijn favoriete nummers zijn A Day, Cry in the wind en Louise.
Paar jaar terug nog live gezien.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:06 schreef juonjacket het volgende:
[..]
super vet geweldig!!!!![]()
maar nu weer een vraag: waar (in winkels en niet op inet0 kan ik hun cd's vinden
....?
kun je mij dan vertellen hoe die cd heet?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 23:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Ze hebben eind vorig jaar zelfs een nieuwe cd uitgebracht.
-edit-
cd heet 'breaking point' en is best goed te pruimen, paar maanden terug hebben ze nog een optreden gegeven in Arnhem.
Nostalgie......quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:17 schreef Captain_Chaos het volgende:
Jeetje zeg.
Ik heb Medusa hier ook nog ergens slingeren.
Staat mooi duet op !
'Breaking point' maar dat stond ook al in het stuk tekst wat je van me gequote had ;-)quote:Op zaterdag 10 februari 2007 07:52 schreef juonjacket het volgende:
[..]
kun je mij dan vertellen hoe die cd heet?![]()
![]()
oepsquote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
'Breaking point' maar dat stond ook al in het stuk tekst wat je van me gequote had ;-)
Masquerade wrs? En wat dan te zeggen over Louise, Medusa en Back Door.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 01:17 schreef Captain_Chaos het volgende:
Jeetje zeg.
Ik heb Medusa hier ook nog ergens slingeren.
Staat mooi duet op !
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:32 schreef KillingMoon het volgende:
[..]
Masquerade wrs? En wat dan te zeggen over Louise, Medusa en Back Door.![]()
Dat album is echt niet te missen voor wie houdt van synthmuziek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |