Nou heb je me toch echt hoor,ben zwaar owned door je,kansloos figuur!quote:Op maandag 12 februari 2007 02:49 schreef gday het volgende:
[..]
... want dat is namelijk zeer relevant voor dit topic. Inderdaad. Echt hoor. Sterk argument. Puik!
Je bent dus gewoon een knaapje dat op z'n pikkie is getrapt, omdat zijn uiterst stoere reactie niet met gejuich werd ontvangen?
Maar goed, wil je het echt zover gaan brengen dat ik het uiteindelijk over je opleidingsniveau moet gaan hebben? Zo nee, hou dan maar op met dit teken van zwakte dat we ook wel 'op de man spelen bij gebrek aan argumenten' noemen, of probeer anders met échte argumenten te komen ipv dit gejank over een uiterst normale foto die totaal niks te maken heeft met dit topic. Alvast bedankt, knul!
Uhn, wacht heel even. Ik wil me verder totaal niet bemoeien met jullie discussie, maar ik wil toch eventjes hierop inhaken...quote:Op maandag 12 februari 2007 03:14 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Nou heb je me toch echt hoor,ben zwaar owned door je,kansloos figuur!![]()
![]()
![]()
Wel een mooi compliment dat je een oude man als mij als 'knul' bestempeld,dat dan weer wel!
Domme reply's krijgen domme reacties,ik heb oprecht een rothekel aan carnaval,jij doet mijn mening als quasi stoer af,krijg je zo'n reactie.
Leven en laten leven,iets wat jij waarschijnlijk nooit geleerd hebt omdat je waarschijnlijk voeding ipv een OPvoeding hebt gehad............KNUL!![]()
Geld dat ook niet voor carnavalsvierders?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:14 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
Leven en laten leven,
klopt absoluut,heb alleen aangegeven er zelf niet aan te doen omdat ik het een dom feest vind,da's alles!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:31 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Uhn, wacht heel even. Ik wil me verder totaal niet bemoeien met jullie discussie, maar ik wil toch eventjes hierop inhaken...
[..]
Geld dat ook niet voor carnavalsvierders?
Fuck, ben jij echt oud? Je reageert namelijk als een verschrikkelijke puber. En dat is 100% serieus.quote:Op maandag 12 februari 2007 03:14 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Nou heb je me toch echt hoor,ben zwaar owned door je,kansloos figuur!![]()
![]()
![]()
Wel een mooi compliment dat je een oude man als mij als 'knul' bestempeld,dat dan weer wel!
Domme reply's krijgen domme reacties,ik heb oprecht een rothekel aan carnaval,jij doet mijn mening als quasi stoer af,krijg je zo'n reactie.
Leven en laten leven,iets wat jij waarschijnlijk nooit geleerd hebt omdat je waarschijnlijk voeding ipv een OPvoeding hebt gehad............KNUL!![]()
Kom op, hoe durf je over 'leven en laten leven' te beginnen nadat je carnaval totaal inhoudsloos af zit te kraken.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:32 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
carnaval,overbodig dom kutfeest,samen lekker 'spontaan' als schapen achter elkaar aan hossen![]()
![]()
![]()
Eensch, alleen heb je dat wel behoorlijk duidelijk neergezet. Zie dan dus ook de zin van die post niet helemaal aangezien dit overduidelijk een topic is voor liefhebbers van carnaval..quote:Op maandag 12 februari 2007 03:36 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
klopt absoluut,heb alleen aangegeven er zelf niet aan te doen omdat ik het een dom feest vind,da's alles!![]()
![]()
gerookt vlees houdt langer mijn jongen,dat verklaart ook mijn nog jonge geest!quote:Op maandag 12 februari 2007 03:36 schreef gday het volgende:
[..]
Fuck, ben jij echt oud? Je reageert namelijk als een verschrikkelijke puber. En dat is 100% serieus.
Je hebt totaal niet begrepen wat ik heb gepost. Als jij echt denkt dat het relevant is om over een foto te beginnen (en ook nog eens met ongerijmdheden te komen) als een reactie van jou niet voor een spontaan orgasme zorgt bij anderen heb je toch echt een schroefje los zitten. Jammer genoeg kom je dus wederom niet met steekhoudende argumenten. Je hebt het over 'leven en laten leven'? Dan wil ik het volgende even quoten:
[..]
Kom op, hoe durf je over 'leven en laten leven' te beginnen nadat je carnaval totaal inhoudsloos af zit te kraken.Echt intelligent kom je dan niet over ...
![]()
Dus hier volgt een advies: zet je 7 hersencellen aan het werk en doe wat aan je spelling en interpunctie. Je kommagebruik rammelt nogal en je snapt bijvoorbeeld niet wat een beletselteken is. Als oude man mag je toch op z'n minst een goed voorbeeld geven aan de jeugd. Zo doe je nog wat nuttigs.![]()
Wie heeft het nu weer over dat je zaken niet persoonlijk op moet vatten?quote:Op maandag 12 februari 2007 03:40 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
gerookt vlees houdt langer mijn jongen,dat verklaart ook mijn nog jonge geest!
dat ik typVouten maak komt doordat mijn oude ogen minder goed zien,en ik mijn leesbril niet bij de hand heb.
gezien je overdreven,relnichterige en theatrale reactie wil ik je nog 1 goed advies meegeven waarna ik zo ga slapen,leer jezelf de kunst der relativatie aan,want anders kom je bepaald niet ver in je leven.
dit is fok en nachtbagger,vat dus niet ieder woordje persoonlijk op,of heb je gewoon een kortlontje en vind je het lekker om zo te reageren?
sterkte met je verdere leven in ieder geval,blij voor jou dat jij wel alle wijsheid in pacht hebt !![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 02:29 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
nee,die semi stoere foto's die jij in je fotoboek hebt staan worden mensen blij van zullen we zeggen!![]()
![]()
![]()
quote:
Voetbalfans boven de rivieren, samen lekker 'spontaan' als wolven in schaapskleren mensen in elkaar Rossen.quote:Op maandag 12 februari 2007 01:32 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
carnaval,overbodig dom kutfeest,samen lekker 'spontaan' als schapen achter elkaar aan hossen![]()
![]()
![]()
Never mind, die discussie was al voorbij...quote:Op maandag 12 februari 2007 04:45 schreef blonchi het volgende:
[..]
Voetbalfans boven de rivieren, samen lekker 'spontaan' als wolven in schaapskleren mensen in elkaar Rossen.![]()
quote:Op maandag 12 februari 2007 09:35 schreef gio_hardcore het volgende:
Ich gon wie inne pipo, ken ich mich diensdig in Kirchroa ins goot lotte wickse
Et beer de monk in sjuddequote:
How aaf!quote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hedde gij ok wel us de gevuul van loat nou us de boel mar de boel
Om te dansen en te sjansen, ach ge wit we ik bedoel
Maar ge denkt dan: we moet ik allin, woar kan ik in m’n eentje nou hin
Maar warempel, hier ginne drempel, hier stoade nooit allin
refr.:
En dan die hendjes de lucht in, en kek me lachend aan
Dan zal er veur jou een wereld open gaan
Dan zal er veur jou ok un oetel kweken goan
‘t Is een lust veur ‘t oog a ge ziet hoe een oetel drie dagen geniet
Met z’n hossen deur het Bossche, en hij zingt zun hoagste lied
Ook al witte gij niet hoe ‘t moet, witte nie hoe un oetel de doet
kek mar noar me kek mar noar me, het goat vanzelluf goed
kruikezeikerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:02 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik goai sowieso nie noar Limburreg meej de carnaval.
Dan blčf ik mooi in ons čige schon stadje weh Tilbörg hit!
Dialect typen is kut.
Bah, die Brabantse carnavalsliedjes in dat halve Nederlands.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hedde gij ok wel us de gevuul van loat nou us de boel mar de boel
Om te dansen en te sjansen, ach ge wit we ik bedoel
Maar ge denkt dan: we moet ik allin, woar kan ik in m’n eentje nou hin
Maar warempel, hier ginne drempel, hier stoade nooit allin
refr.:
Dan zal er veur jou een wereld open gaan
Dan zal er veur jou ok un oetel kweken goan
‘t Is een lust veur ‘t oog a ge ziet hoe een oetel drie dagen geniet
Met z’n hossen deur het Bossche, en hij zingt zun hoagste lied
Ook al witte gij niet hoe ‘t moet, witte nie hoe un oetel de doet
kek mar noar me kek mar noar me, het goat vanzelluf goed
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
meej carnval won ik in schoenlapperslaaaand en alsk oe tegen kom braun dan vat ik een end hout, en naaj em tegen oew bakkes oan. verrekten daap.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
meej carnval won ik in schoenlapperslaaaand en alsk oe tegen kom braun dan vat ik een end hout, en naaj em tegen oew bakkes oan. verrekten daap.
quote:Zaan mich dat 'ns op ze Limburgs plat, dan kan ich dich beëter versjtoa
Bedankt voor het verspreiden van warme en vriendelijke gevoelens.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |