Maar daar laat Sylvia niets van merken... is toch leuk, ze blijft gewoon lekker door kletsen met Amanda.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda: Maar die hondjes kunnen toch gewoon op de kattenbak.
Amanda: Weet je wat het is, als je een grote jachthond hebt, vind je ook grote kadootjes (poep dus) in huis.
Wat een niveauverschil tussen Sylvia en Amanda.
Sylvia leest de instructies van de redactie op het scherm af.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:40 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia maant Brian de muziek zachter te zetten.
Brian doet dat.
Op de Tien site staat er dat ze fraude inspecteur is ??????quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:43 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Syl is architect?
Ik denk dat er geen vent meer intrapt nu, ook Rogier zal inmiddels wel afgehaakt hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:45 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
Amandel: Trouwen is leuk voor het feest.... right
ze werkte bij Ebay, controle van verkopers, mogen ze op marktplaats ook wel invoeren, ik vraag altijd als 1e of er een factuur bij is, zoniet, geen koop.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op de Tien site staat er dat ze fraude inspecteur is ??????
Sylvia heeft zowat elke baan gehad die je verzinnen kanquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze deed gisteren tegenover die drie meiden die er voor haar waren zo'n beetje haar (arbeids)verleden uit de doeken. Heb het niet echt intensief gevolgd, maar er bleek iig wel uit dat ze van alles gedaan heeft, en ik meende iets te hebben opgevangen van binnenhuisarchitectuur.quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij klonk redelijk beschaafd, maar als het een mannetje uit de vastgoed wereld is, dan is dat geen garantie, zelfs niet als ie bv. nijenrode heeft gedaan.....quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen vent meer intrapt nu, ook Rogier zal inmiddels wel afgehaakt hebben.
para brottaquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen vent meer intrapt nu, ook Rogier zal inmiddels wel afgehaakt hebben.
Dan komt het in de buurt maar hier nog nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:41 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
036 trouwens ook sneeuw
ehm, wat is dat?????quote:
Brainless trapt er nog wel inquote:
Uitspraak van Brian:quote:
ok thnxquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:52 schreef Elounda het volgende:
[..]
Uitspraak van Brian:
wil zoveel zeggen als: "ik word paranoia broer"
zij die niet genoemd mag worden, Fantasia dusquote:Op donderdag 8 februari 2007 12:53 schreef SSRA het volgende:
Wat bedoelen jullie toch steeds met zdngmw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |