Arnhem ... nog niks, NadavanNiets...quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:01 schreef liempie het volgende:
Ik zit nu in Boxmeer, tussen Venlo en Nijmegen, en het begint hier nu net te sneeuwen.
Schipluiden/Honselaarsdijk zijn toch buren?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef Schiplui het volgende:
Jahoor het begint nu lichtjes te sneeuwen hier!
[..]
bij ons in rotterdam zit een gozer uit arnhem in de klasquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:06 schreef Bastian het volgende:
[..]
Ik vind het echt triest... er vallen 3 vlokjes en de treinen rijden gelijk niet meer![]()
misschien was dat rotterdam noord, want het is hier op zuid ook al een tijdje bezig, nog geen witte straten, maar duurt niet lang meer. en ik heb zo een rijles. heb der zo ongelovelijk zin inquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Raar, want in Barendrecht is het toch echt al wit! De auto is nu een egaal witte laag.
Voor Limburg gold dat toch al nietquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
En..... was het een weeralarm waard?
![]()
Honselersdijk. En ja, zo ongeveer zijn we buren, alleen ik zit zuidelijker geloof ik. Niets te zien.. Wel een beetje heiïg geworden..quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:07 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Schipluiden/Honselaarsdijk zijn toch buren?
Dan zal het daar nu ook wel sneeuwen
Jij wel hequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef Marjan1985 het volgende:
Jaaaaa lichte vlokjes in Naaldwijk!!!
He, doe's niet zo gemeenquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Limburg gold dat toch al niet.
Het moet echt zo bij jou ook wel komen....zit vlakbij het Carlton Hotel dus zit flink in de buurt van Honselersdijkquote:
Klopt, het is er ook! Niet veel, maar het is wit en het valtquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:10 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Het moet echt zo bij jou ook wel komen....zit vlakbij het Carlton Hotel dus zit flink in de buurt van Honselersdijk
Da's mooi, want ik wil ook nog terug naar Nijmegen....hou jij de brug effe schoon voor me.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef _Arual_ het volgende:
In Lent (bij Nijmegen) dus nog he-le-maal niets. De lucht is zelf nog niet eens echt donker.
Nog zo'n 10 minuten, dan is het bij julliequote:Op donderdag 8 februari 2007 10:09 schreef _Arual_ het volgende:
In Lent (bij Nijmegen) dus nog he-le-maal niets. De lucht is zelf nog niet eens echt donker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |