Dus de sneeuw komt uit de grond...?quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaa!Sneeuw in Den Haag! Alleen waait het omhoog ipv omlaag.
Minuut of 15 lopen van Zuidplein.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Is dat dicht bij het zuidplein?Ik geloof dat ik het herken.
Cool dan zit het straks ook in Haarlem bij me werk en tegen de tijd dat ik thuis ben vast ook in Koedijk (Alkmaar)quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaa!Sneeuw in Den Haag! Alleen waait het omhoog ipv omlaag.
Mwah moet beterquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:47 schreef Mutant01 het volgende:
Rotterdam is nu goed wit iig.
Van de FP. Dat betekent in ieder geval 4 uur sneeuw. Het sneeuwt nu een uur en er ligt 1,5 centimeter, dus ik schat op 6 centimeter uit te komen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 @ 10:43 schreef Aka-Zigor het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier al onafgebroken vanaf een uur of 7, Vlissingen. Ligt nu een flink pak voor "Zeeuwse begrippen", cm of 8.![]()
gaat hardquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
(sneeuw)stormlooptopic
Beantwoord mijn vraag eens, ajbquote:Op donderdag 8 februari 2007 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
(sneeuw)stormlooptopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |