Nou hypen valt misschien wel mee, maar geinteresseerd ben ik wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:36 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Welke hype![]()
Ben volgens mij de enige die erin geinteresseerd is op dit forum, en de rest van de Wii eigenaren weten nog niet eens hoe ze de naam uit moeten spreken![]()
Dus geen overhypte game, maar een Sleeper Hit![]()
Excite Truck is een vette arcade racer, niet de beste ooit, maar ik weet wel dat ik me er een paar weken mee ga vermakenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:15 schreef FJD het volgende:
Ik word er nou ook niet echt bepaald wild van als ik de (p)reviews doorlees
quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 12:11 schreef BroesWillems het volgende:
* BroesWillems is proud member of the
Hype team!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:36 schreef zaikert het volgende:
zou die excite truck echt heel veel verschillen van die monster 4x4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2007 13:20:46 ]
Nou dat is niet echt ineens hoor. Althans niet bij mij.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 12:13 schreef Tware het volgende:
huh? wat is dat nou ineens met excite truckTis maar gewoon een arcade racespelletjes heur
![]()
Zekerquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug Anthology screens
Tof!
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Hebbuhquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metal Slug Anthology screens
Tof!
Super Mario Bros & Super Mario Worldquote:Op vrijdag 9 februari 2007 13:38 schreef Adelante het volgende:
Nintendo games moeten met loodgieter zijn.
Jep.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:17 schreef linebear het volgende:
zijn er al shots van dan !?
Wow dat ziet er vet uit zeg!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je moet mikken op je scherm om bvb te schieten of manschappen te selecteren.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:48 schreef FJD het volgende:
Dat BWII ziet er best cool uitZoals altijd is ook hierbij weer mijn vraag (
) wat kun je extra met de Wii mote? *slaat zelf aan t zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |