Of naar je DS?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Hier staat wel dat GH naar de Wii komt. Vorige newspost was dus incorrect geschreven.
Uitpakken een drama?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij is binnen.
Wii remote is een ietsje kleiner dan ik dacht.
Het is dat ik héél toevallig vandaag hoofdpijn heb.Maar goed. Eerst even tot me laten bezinken en uitrusten na al die slapeloze nachten.
Ik zat er dus over na te denken om wat reacties uit te lokken door te zeggen dat ik eigelijk helemaal geen Wii wil en eerder een Xbox 360 ga kopen maar daar heb ik ook geen zin in.
Uitpakken was echt een drama.
iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:27 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij is binnen.
Wii remote is een ietsje kleiner dan ik dacht.
Het is dat ik héél toevallig vandaag hoofdpijn heb.Maar goed. Eerst even tot me laten bezinken en uitrusten na al die slapeloze nachten.
Ik zat er dus over na te denken om wat reacties uit te lokken door te zeggen dat ik eigelijk helemaal geen Wii wil en eerder een Xbox 360 ga kopen maar daar heb ik ook geen zin in.
Uitpakken was echt een drama.
Ik wilde gewoon openmaken en spelen en shit afslachten met me zwaard in Zelda.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Uitpakken een drama?Er staat zelfs een volgorde van openmaking op de dozen! Een drol kan het nog voor elkander krijgen.
het eerste wat ik wou spelen, was tennis. Speel nu ook af en toe een potje.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon openmaken en spelen en shit afslachten met me zwaard in Zelda.Maar nee, eerst even rustig uitpakken...
Ruzbehquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:18 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon openmaken en spelen en shit afslachten met me zwaard in Zelda.Maar nee, eerst even rustig uitpakken...
Tja, je kunt ook gewoon een keer je handleiding lezen...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:53 schreef Webby het volgende:
[..]
Ja ze resetten je WiFi settings @random. Dan mag je om de zoveel tijd via internet, wat je dan niet meer hebt, je pc naar de meterkast slepen met een stukje utp, om op hun website het weer te activeren![]()
beter ga je stomme plaatjes zoeken.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 00:05 schreef Ruzbeh het volgende:
Wii Video 9 van Red Kawa werkt overigens uitstekend, alleen is de kwaliteit niet super. Maar het is zeker te doen.
Als ze geen stickertjes er op laten plakken dan besparen ze volgens mij zoveel op arbeidskosten dat de Wii voor helft verkocht kan wordenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:04 schreef RaymanNL het volgende:
iddIk was er gewoon meer dan een uur mee bezig
Overal plakkertjes en plastickjes
WOOOOT! Wat een super vrijdag, ik moet zometeen gewoon de deur uit voor 2000 Wii Points!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:17 schreef RaymanNL het volgende:
NES: (500 Wii Points)
Zelda II: The Adventure of Link? (1 speler)
SNES: (800 Wii Points)
Super Mario World? (1-2 spelers)
TurboGrafx: (600 Wii Points)
Vigilante? (1 speler)
zit helaas op mijn werk nu, dus dat gaat even niet lukken...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:52 schreef FJD het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/61
Leef je uit
Nee, dat vraagtekentje kwam door het TM tekentje, dat herkende fok nietquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
http://wii.nintendo.com/virtualconsole_en.jsp
Vraagtekentje van RaymanNL kan weg dus
Mario64 heb ik nooit gespeeld, denk dan ook niet dat ik die zal gaan kopen. Ik koop spellen voor de nostalgie en Super Mario Bros en World zijn pure nostalgie voor mij
Moet ik in Nederland wel weer zo'n VC controller kopenNintendo maakt me arm
hehe ja FOK! reageert af en toe wat vreemd op tekentjesquote:Op vrijdag 9 februari 2007 09:31 schreef RaymanNL het volgende:
Nee, dat vraagtekentje kwam door het TM tekentje, dat herkende fok nietIk had mijn lijst gewoon van Nintendo.nl afgehaald
![]()
ik schaam me diep... geloof ikquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:30 schreef FJD het volgende:
snel editten he :p
http://www.google.ro/search?hl=ro&q=mario+64+walkthrough&meta=
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:33 schreef Xrenity het volgende:
Maar eerst Excite Truck uiteraard.
Excite Truck
Excite Truck
EXCITE TRUCK
EXCITE TRUCK
EXCITE TRUCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gister gereserveerdquote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:33 schreef Xrenity het volgende:
Maar eerst Excite Truck uiteraard.
Al wordt hij 70 euro, het is elke cent waardquote:
Staat op de "kaft" van je adresboekquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:00 schreef RoelRoel het volgende:
Een stomme vraag misschien, maar hoe krijg ik mijn Wii nummer te zien?
(ik wilde hem vanochtend opzoeken, maar ik had niet veel tijd)
ook lid van t hype team?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:09 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Al wordt hij 70 euro, het is elke cent waard
Net als Kororinpa, die wordt ook 49.95quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:05 schreef RaymanNL het volgende:
Volgens bartsmit.com: ¤ 49,95
Overhypede gamequote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:32 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Net als Kororinpa, die wordt ook 49.95![]()
Dus toch nog een redelijk goedkope maand![]()
Welke hypequote:
Ik heb er ook naar zitten kijken, wel geinig, maar ik denk dat het heel snel gaat vervelen. Zeker niet meer dan 20 euro waard imo.quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:23 schreef linebear het volgende:
http://www.wiionly.nl/nieuwsitem.php?nid=889
een trailer van cooking mama... ziet er geinig uit, maar weet niet of het lang leuk blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |