Als je een taaie droge tosti wil kun je hem idd gewoon zonder boter in het tosti ijzer doen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 19:23 schreef Viswijfje het volgende:
Wat doen jullie allemaal moelijk?
Boter WTF????
Een tostie maak je toch gewoon met dat tostiding in de keuken?
Gewoon boterhammen belegt ertussen en dan is ie vanzelf goed..
Niet met boter![]()
8?! Dat zijn 16 boterhammen!quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:03 schreef decynischebever het volgende:
Wat is jullie record tostie vreten op 1 dag dan?
Die van mij staat op 8
Yep, wij hebben zo'n ding en ze komen er veel lekkerder uit dan uit het tosti-apparaat. Verschil met oven merk ik zelf niet, dus echt primaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:12 schreef Everett het volgende:
Ahh, hier zitten de tosti connaisseurs.
Mijn tosti-ijzer heeft de geest gegeven, dus er moet iets nieuws komen. Nu viel mijn oog een beetje op een contactgrill, omdat die het voordeel hebben dat je daar nog wat meer mee kan dan alleen tosti's maken. Heeft iemand ervaring met het maken van tosti's in zo'n ding? De kwaliteit/smaak staat natuurlijk voorop.
Gaat dus over zoiets:
[afbeelding]
Het lijkt me wat sneller gaan dan in de oven?quote:Op donderdag 22 maart 2007 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Yep, wij hebben zo'n ding en ze komen er veel lekkerder uit dan uit het tosti-apparaat. Verschil met oven merk ik zelf niet, dus echt prima
Ja, ik vind dat wel het lekkerst.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees dit topic door, en ineens heb ik het
De taaie tosti's die niet echt lekkah worden in het apparaat, moeten dus gewoon in het ouderwetsche pannetje
* Bluezz gaat het zeker proberen
Jup, in die tijd was ik goed in vormquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef Lollifant het volgende:
[..]
8?! Dat zijn 16 boterhammen!![]()
Mijn record is 3.![]()
Je wil nooit meer andersquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Ik lees dit topic door, en ineens heb ik het
De taaie tosti's die niet echt lekkah worden in het apparaat, moeten dus gewoon in het ouderwetsche pannetje
* Bluezz gaat het zeker proberen
Ik bedoelde qua smaakquote:Op donderdag 22 maart 2007 22:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Het lijkt me wat sneller gaan dan in de oven?
Dat kan heel goed, zoek maar een op panini grill. (panini is het internationale woord voor tosti)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:12 schreef Everett het volgende:
Nu viel mijn oog een beetje op een contactgrill, omdat die het voordeel hebben dat je daar nog wat meer mee kan dan alleen tosti's maken. Heeft iemand ervaring met het maken van tosti's in zo'n ding? De kwaliteit/smaak staat natuurlijk voorop.
wij hebben zoietsquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:12 schreef Everett het volgende:
Ahh, hier zitten de tosti connaisseurs.
Mijn tosti-ijzer heeft de geest gegeven, dus er moet iets nieuws komen. Nu viel mijn oog een beetje op een contactgrill, omdat die het voordeel hebben dat je daar nog wat meer mee kan dan alleen tosti's maken. Heeft iemand ervaring met het maken van tosti's in zo'n ding? De kwaliteit/smaak staat natuurlijk voorop.
Gaat dus over zoiets:
[afbeelding]
Zonder butter zag ie er geheid lekkerder uitquote:Op zondag 25 maart 2007 16:32 schreef Lollifant het volgende:
Foto's van mijn heerlijke superlekkere tosti:
De bereiding:
[afbeelding]
In de pan:
[afbeelding]
Tadaa:
[afbeelding]
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |