Iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Leuke loting op de 500 meter.
Sven tegen Erben.
Same here.quote:
Oef, hoe is de binnen-buitenbocht verdeling?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Leuke loting op de 500 meter.
Sven tegen Erben.
Kramer binnen moet dus wel ff doorrijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoe is de binnen-buitenbocht verdeling?
hmm. Dan heb ik nog meer spanning bij de startquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Remzz het volgende:
Kramer binnen moet dus wel ff doorrijden
warme balletjes Mirri....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef Mirri het volgende:
Leuke loting!
Zou dat nu echt toeval zijn?
Hoe weet je dat? Hoe warmen ze die op dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de loting is beinvloed m.b.v. warme en koude balletjes
Gewoon in de oven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hoe warmen ze die op dan?
's avonds? Da's balenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck, ik moet weer werken morgen.![]()
![]()
.
Ik zou het afzeggen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck, ik moet weer werken morgen.![]()
![]()
.
gehaktballetjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat voor balletjes zijn dat dan?
En hoe bepalen ze er de loting mee?
Gewoon de balletjes waar de nummers van de schaatsers inzitten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat voor balletjes zijn dat dan?
En hoe bepalen ze er de loting mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |