Bartoli met wielrenfiets over het ijs achter cindy aanquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
roept u maar we verzinnen wel wat.
bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bartoli met wielrenfiets over het ijs achter cindy aan
och, ik denk dat-ie zich daar niet heel druk om gaat maken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:40 schreef DeeBee het volgende:
lotingen vanavond rond 19.00u staat er op de site, dus duurt nog even![]()
beter krijgt Erben een fatsoenlijke tegenstander op de 5 kilometer ook, niet dat hij in de derde rit moet omdat hij normaal nooit langere afstanden rijdt of iets![]()
zeg het is geen Kleinsman he! Die alleen maar komt om het genietenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:38 schreef Hankster het volgende:
och, ik denk dat-ie zich daar niet heel druk om gaat maken...
hij geniet toch wel![]()
huh...Lobysheva is zeker ook knap, maar ik weet zeker dat Abramova er tijdens het EK ook onwijs knap uitzag....en er was toen iemand met me eens..ik dacht Remzzquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:43 schreef Tholdos het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, hoewel ik denk dat Hankster Lobysheva bedoelt.
[afbeelding]
![]()
..en het voor de rest komt verpestenquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:42 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zeg het is geen Kleinsman he! Die alleen maar komt om het genieten![]()
Dan kan 'ie mij mooi aflossen in de SPT-ziekenboegquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Bartoli met wielrenfiets over het ijs achter cindy aan
ik zet wel ff ijzers onder mijn fiets danquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan kan 'ie mij mooi aflossen in de SPT-ziekenboeg![]()
Kloptquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:45 schreef Hankster het volgende:
[..]
huh...Lobysheva is zeker ook knap, maar ik weet zeker dat Abramova er tijdens het EK er ook onwijs knap uitzeg....en er was toen iemand met me eens..ik dacht Remzz
ik smeekte nog om een cap..maarjaquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:05 schreef Remzz het volgende:
[..]
Klopt, ik vind haar er echt wel leuk uitzien, maar ik kan niet zo snel een goed fototje vinden
en zoals in het algemene topic gemeld: vanavond is Jochem bij Pauw en Witteman!quote:Veel voorbeschouwing vanavond trouwens, bij Eenvandaag een uitgebreid portret van Erben Wennemars en het sportjournaal(NED 1 18.55-19.05) staat ook helemaal in het teken van het WK.
Ja er staat me bij dat ik er een cap van heb gemaakt maar die kan ik niet vindenquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Hankster het volgende:
[..]
ik smeekte nog om een cap..maarja
[..]
Wacht effe, die linker is zeker Abramova en die rechter Lobysheva?quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:53 schreef Hankster het volgende:
[afbeelding]
hmm..ik weet zeker dat Abramova er óók leuk uitzag toen
ookal onderschrijft deze foto dat nou ook niet echt...
nouja, zolang het maar een Hollandsch feestje gaat worden dan is mijn weekend weer goed
Ho ho hoquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:11 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
die trap op gaat niet lukken bij een WK want daar staan altijd heel veel mannetjes te controleren. En naar de kleedkamers gaan natuurlijk ook niethaha het zou wat zijn.
Ik zou zeggen laat ze lekker hun rondjes schaatsen en hou het lekker bij vanaf je stoeltje
Die Yekaterina's zijn iig ook allebei fotogeniekquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:18 schreef Hankster het volgende:
de linker is inderdaad Abramova en de rechter Lobysheva
iig allebei Yekaterina
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:42 schreef Remzz het volgende:
Prachtig om Wennemars en Kramer z´n tempo rondje te zien rijden
Iddquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Leuke loting op de 500 meter.
Sven tegen Erben.
Same here.quote:
Oef, hoe is de binnen-buitenbocht verdeling?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Leuke loting op de 500 meter.
Sven tegen Erben.
Kramer binnen moet dus wel ff doorrijdenquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoe is de binnen-buitenbocht verdeling?
hmm. Dan heb ik nog meer spanning bij de startquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:58 schreef Remzz het volgende:
Kramer binnen moet dus wel ff doorrijden
warme balletjes Mirri....quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:02 schreef Mirri het volgende:
Leuke loting!
Zou dat nu echt toeval zijn?
Hoe weet je dat? Hoe warmen ze die op dan?quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de loting is beinvloed m.b.v. warme en koude balletjes
Gewoon in de oven.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Hoe warmen ze die op dan?
's avonds? Da's balenquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck, ik moet weer werken morgen.![]()
![]()
.
Ik zou het afzeggen!quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Fuck, ik moet weer werken morgen.![]()
![]()
.
gehaktballetjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat voor balletjes zijn dat dan?
En hoe bepalen ze er de loting mee?
Gewoon de balletjes waar de nummers van de schaatsers inzitten.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wat voor balletjes zijn dat dan?
En hoe bepalen ze er de loting mee?
Die in licht pikante saus van Mora zijn het beste. Die laten ook goede vlekken achter, dus dan kun je goed zien waar ze terecht zijn gekomen.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gehaktballetjes
ze gooien ermee naar de namen die op een bord staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |