Als het goed is wel ja, maar ik vraag me dus af of iemand het weleens heeft geprobeerd?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus als iemand op de bank ligt te slapen en je doet zijn hand in warm water, dan gaat hij in bed pissen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef Never-Break het volgende:
yep werkt, een emmer water zo neer zetten dat net iets meer dan de vingers erin hangen, vooral bij iemand die veel gezopen heeft heb je een grote kans van slagen.. een lauw washandje wil ook nog wel eens helpen maar dat werkt minder goed.
Maak eens een keuze!quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef Never-Break het volgende:
yep werkt, een emmer water zo neer zetten dat net iets meer dan de vingers erin hangen, vooral bij iemand die veel gezopen heeft heb je een grote kans van slagen..
als je dan ook nog tandpasta onder de neus smeert is het helemaal compleet..
Oke! de eerst bevestiging is binnen! toch maar eens uitproberen bij me omaquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:37 schreef Never-Break het volgende:
yep werkt, een emmer water zo neer zetten dat net iets meer dan de vingers erin hangen, vooral bij iemand die veel gezopen heeft heb je een grote kans van slagen.. een lauw washandje wil ook nog wel eens helpen maar dat werkt minder goed.
Herlees nog ff wat hij vraagt. Hier in grafiekschema:quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:39 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, maar ik vraag me dus af of iemand het weleens heeft geprobeerd?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dus als iemand op de bank ligt te slapen en je doet zijn hand in warm water, dan gaat hij in bed pissen?
heheh, juist, rond de tepels en de navel is ook lachen, dan krijg je van die rondjes die net iets in de kleur afwijken.. is lullig als je op het strand in lloret ligt ofzoquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
[..]
Maak eens een keuze!
Tandpasta kan de huid trouwens een stuk van wegbranden ofzo?Au.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Herlees nog ff wat hij vraagt. Hier in grafiekschema:
BANK
.. |
.. |
.. /
Water ----> Naar bed toe (Dus wakker en verplaatsen)
................................ |
................................/
................................ Pissen
En andersom?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
kut, weer te snel gelezenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:42 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Herlees nog ff wat hij vraagt. Hier in grafiekschema:
BANK
.. |
.. |
.. /
Water ----> Naar bed toe (Dus wakker en verplaatsen)
................................/
Wil je dat ook even in grafiekvorm zien?quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
En andersom?
Als je dat bij iemand doet die in bed ligt, gaat hij dan over de bank pissen?
Ik niet, maar misschien is het voor TS wel handig ja.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:59 schreef Gamer_V het volgende:
Wil je dat ook even in grafiekvorm zien?
BEDquote:Op woensdag 7 februari 2007 21:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik niet, maar misschien is het voor TS wel handig ja.
nu is het toch wat minder grappig...quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:04 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
BED
.. |
.. |
.. /
Warm Water ----> Naar bank toe (Dus wakker en verplaatsen)
................................... |
................................... |
.................................../
Mja ben het wel met je eens.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:04 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nu is het toch wat minder grappig...
quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
dan issie stukquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:17 schreef cerror het volgende:
Als je iemand hard in z'n blaast stompt. Waddan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |