Daar kun je een ei op stuk tikken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef HiDiHo het volgende:
Kan toch niet waar zijn he? die tieten vallen er bijna uit man.![]()
Nee, die moet eerst Brian jaloers maken in de Zebraquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:35 schreef Danny het volgende:
[..]
ze kan ook gewoon 1 youtube filmpje openen en Huub over 5 minuten bellen en vragen terug te komen. kan 'ie over een half uurtje er zijn
Dat is het "vreet je suf" dieet... eerst vreet je je vol en bij je "buikwandcorrectie" krijg je ook gelijk een flinke liposuctiequote:Op woensdag 7 februari 2007 22:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik zou weleens willen weten wat voor dieet Natasia volgt...Pringles, Mac, Piña Colada![]()
Vrouwenkwaal.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:
Als ik m`n sokken in bed aan doe krijg ik ruzie met m`n vriendin...maar ik zag daarnet AmanDEL haar sokken juist speciaal aan doen voor het naar bed gaan.![]()
Anders kan ze ze morgen niet meer vinden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:44 schreef Mika25 het volgende:
Als ik m`n sokken in bed aan doe krijg ik ruzie met m`n vriendin...maar ik zag daarnet AmanDEL haar sokken juist speciaal aan doen voor het naar bed gaan.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:48 schreef Mika25 het volgende:
Double mac met friet en een aardbeien milkshake...dus dat is Carlo's geheime dieet...
En als het niet in het script staat, dan schrijft Natasia het er zelf wel bijquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:50 schreef Mika25 het volgende:
Natasia en Palma gaan morgen ruzie maken over het wasgoed (staat in het script
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |