Tja...het ligt er natuurlijk maar aan waar je interesses liggen. Maar de info die we dit uur geleert hebben zou je normaal nooit mee in aanraking komen. Dus ik vindt al deze info zeer interessant om te horen...quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry ik vind er niet veel aan........
Als ze dat doen is het helemaal te zielig voor woorden..... alsof het feit dat Amerikaanse "sterren" het in huis hebben wil zeggen dat het kwaliteit isquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Volgens mij bestellen ze ook gewoon Chrystal champagne hoor...
Het maakt je wat mij betreft gelijk NP af.....quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:05 schreef agter het volgende:
Maar niet iedereen begrijp zoiets...dus: complimenten!
ooggetuigenquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:00 schreef _-inge-_ het volgende:
Ik las net een stukje op telegraaf.nl dat Huub eist om terug te villa in te mogen o.b.v. het feit dat het schoppen net buiten het gezichtsveld van de camera gebeurde.
Maar is hij dan vergeten dat hij het zelf heeft toegegeven en er ook meerdere ooggetuigen waren?? Kansloze actie dus, maar ik snap dat hij terug wil om nog meer 'tv' te maken.
Dit stond ook nog in het artikel - het onderste stukje :quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Huub wil terug in 'Gouden Kooi'
door Wilma Nanninga
Foto: Foto: Roy Beusker
AMSTERDAM - Huub wil terug in de Gouden Kooi. De Oldenzaalse vechtersbaas, die eerder deze week uit de miljoenenvilla werd verwijderd heeft de productie laten weten dat hij zeker is dat hij geen lichamelijk geweld heeft gebruikt. "Ik heb de beelden erop nagekeken. Ik heb misschien een stoelpoot geschopt maar geen mens."
Huub werd samen met Nathanael uit de miljoenenvilla verwijderd omdat de twee in een handgemeen verwikkeld waren geraakt. Huub was daarbij de uitdager. Hij treiterde Nathanael met beledigingen. "Maar ik ben 53 dagen lang gepest," zegt hij nu. "Ik was over de rooie omdat Bart en Nathaneal samen een soort front tegen mij hadden gevormd. Mijn vriendin werd door hen steevast aangeduid als hoer en ik ben afwisselend genegeerd en uitgelokt. Het was je reinste psychische wreedheid. Door drank is het geescaleerd."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |