Enigszins.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had ooit een topic over ze, in een sub-forum dat allang dicht is, waar nog wel enigzins positief gereageerd werd:
Ja die reageerden toen serieus dat weet ik zeker. Toen had men tenminste nog wat respect voor elkaar.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Roosjeroosje, denk je zelf ook niet dat die mensen die het wél leuk zeggen te vinden een beetje met je spotten? En het is idd een monoloog hier.
En nu? Heb ik nu de wet overtreden?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat iemand zo druk kan zijn met zijn/haar eigen topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens mij is 75% van de posts in dit topic van 1 persoon
Ja, pas maar op voor de Fok!-Gestapo.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En nu? Heb ik nu de wet overtreden?
Ahhh...die goede oude tijdquote:Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja die reageerden toen serieus dat weet ik zeker. Toen had men tenminste nog wat respect voor elkaar.
Ik vergelijk het even met Bassie en Adriaan, en die gedragen zich volgens mij een stuk minder zwakzinnig dan Ernst en Bobbie. En ook verder kan ik niet gauw iemand verzinnen die zich zo aanstelt als die Bobbie.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Niet overdrijven met je 'zwakzinnigen'. Dat is in kinderprogramma's toch vaak zo, dat de spelers zich op een kinderlijke manier gedragen?
Dat weet ik zo net nog niet. Volwassenen moeten ook echt volwassen zijn, natuurlijk ook weer niet te serieus, maar in ieder geval niet zo kinds. Ik denk inderdaad ook niet dat ik het als kleuter erg leuk zou hebben gevonden. Laat staan op mn 19equote:Dat is juist leuk voor kinderen.
Kijk, dat vind ik nou zo vervelend. Altijd worden ze weer vergeleken met Bassie en Adriaan. Je moet ze niet vergelijken maar gewoon apart zien want ze zijn gewoon niet hetzelfde. Heb jij eigenlijk wel meerdere afleveringen van verschillende series gezien of heb je toevallig ooit een stukje gezien waarin Bobbie erg blij deed en dat je dus meteen die conclusie hebt getrokken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:27 schreef Rasing het volgende:
[..]
Ik vergelijk het even met Bassie en Adriaan, en die gedragen zich volgens mij een stuk minder zwakzinnig dan Ernst en Bobbie. En ook verder kan ik niet gauw iemand verzinnen die zich zo aanstelt als die Bobbie.
Ze lijken er toch op? Een serieus iemand (Adriaan en Ernst) met een clown die de boel in het honderd doet lopen (Bassie en Bobbie).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Kijk, dat vind ik nou zo vervelend. Altijd worden ze weer vergeleken met Bassie en Adriaan. Je moet ze niet vergelijken maar gewoon apart zien want ze zijn gewoon niet hetzelfde.
Ik mag aannemen dat jij meer hebt gezien dan ik. Ik ben geen groot kenner, maar ga nu niet beweren dat Bobbie niet een erg blij personage is.quote:Heb jij eigenlijk wel meerdere afleveringen van verschillende series gezien of heb je toevallig ooit een stukje gezien waarin Bobbie erg blij deed en dat je dus meteen die conclusie hebt getrokken?
Theo en Thea zijn weer op een andere manier zwakzinnig. Meer op de kunstzinnig verantwoorde VPRO-manier. Niet de hersenloze TROS-zwakzinnigheid van Ernst en Bobbie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Als je nu toch gaat vergelijken, vergelijk ze dan eens met Theo en Thea, die zijn pas écht zwakzinnig.
Sympatiek.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:01 schreef Copycat het volgende:
Hé Roosje, ik zag gisteren, in de reclame tijdens Project Runway op RTL5, een spotje langskomen over Ernst en Bobbie.
Als je de laatste film had gezien, maakte je kans op mooie prijzen. Je moet FEEST naar een of ander nummer sms-en. Nummer ben ik vergeten, maar wie weet kun je dat ergens terugvinden. Of alle reclameblokken opnemen, de komende dagen. Ik denk, ik meld het je evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo ben ik. Soms.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:16 schreef Jivis het volgende:
Sympatiek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop