Waarom zou ik dom zijn? Je kent me niet eens. Echt, op een 1 of andere manier doe jij mij altijd aan zo'n bepaald soort autist denken of aan zo'n geval met een persoonlijkheidsstoornis. Ik weet niet wat het is maar op een 1 of andere manier wek jij altijd weer zo'n gevoel bij me op. Je manier van denken etc. Weetje, soms word ik gewoon bijna bang van jou, ik word ook altijd misselijk als ik zie dat jij in een topic gereageerd heb die ik heb opgestard of waar in ik gereageerd heb omdat ik bijna zeker weet dat je weer een kutopmerking tegen mij gemaakt hebt. Ik mag dan misschien niet 100% zijn maar jij bent dat zeker niet. Trouwens zie je nou wel dat je oppervlakkig bent, je zegt dat ik dom bent terwijl jij niet weet dat ik altijd 1 van de beste van de klas was. Laat iemand toch leuk vinden wat hij/zij leuk vindt. Probeer te accepteren dat iedereen weer anders is en andere interesses heeft. Is dat nou zo moeilijk voor jou? Ga dat anders leren maar laat mij alsjeblieft met rust. Ik weet dat je mij niet mag en ik zal je zeggen dat dat wederzijds is.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Waarom zou ik boos zijn? Ik vind je gewoon dom. Klaar.
Jij doet mij daar altijd aan denken. Een meisje van zo onderhand 19 jaar oud, dat in dr eentje topics volspamt met haar liefde voor kinderachtige tv-series. En dan verongelijkt reageren als anderen meewarigquote:Op zondag 17 juni 2007 11:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Echt, op een 1 of andere manier doe jij mij altijd aan zo'n bepaald soort autist denken of aan zo'n geval met een persoonlijkheidsstoornis.
Het liefst zou ik zelf met sommige kinderprogramma's werken. Boeiend, zo heeft ieder zijn eigen ding hè. Zo kan ik ook sommige interesses van anderen niet begrijpen.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:57 schreef Rasing het volgende:
[..]
Jij doet mij daar altijd aan denken. Een meisje van zo onderhand 19 jaar oud, dat in dr eentje topics volspamt met haar liefde voor kinderachtige tv-series. En dan verongelijkt reageren als anderen meewarig-smilies posten.
Ik weet dat die er wel zijn. En wat dan nog? Ik ben geen schaap. Niet iedereen hoeft hetzelfde leuk te vinden.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:57 schreef Rasing het volgende:
[..]
Er is geen enkele andere 19-jarige die naar Ernst en Bobbie kijkt. Als je mensen van boven de 12 jaar vraagt wat zij van Ernst en Bobbie vinden, dan zullen ze zeggen dat dat kinderachtig is. Ben je nu toevallig Ernst en Bobbie-fan, daar kun je zelf natuurlijk ook niks aan doen, dan zou ik daar mijn mond over houden in het openbaar.
Dat is wat anders. Erik van Trommel en Gert-Jan van den Ende zijn zelf niet kinderachtig, ze maken alleen een kinderachtig programma. Prima voor 6-jarigen (al zijn zelfs daar de meningen nog over verdeeld), maar kom je uit 1988, dan behoor je niet meer tot de doelgroep. En dat is een understatement.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:33 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het liefst zou ik zelf met sommige kinderprogramma's werken.
Dat doet er ook niet toe, ik wil alleen zeggen dat je niet gek moet opkijken dat je voor kinderachtig wordt uitgemaakt als je nogal luidruchtig je liefde voor Ernst en Bobbie verkondigt.quote:Boeiend, zo heeft ieder zijn eigen ding hè. Zo kan ik ook sommige interesses van anderen niet begrijpen.
Denk je nou echt dat ik die handtekening ga verkopenquote:Op maandag 18 juni 2007 16:52 schreef Jivis het volgende:
Nieuw kapsel Mo? Ziet er leuk uit!
Wat ik vragen wou, heb je ook een handtekening weten te bemachtigenZo ja, mag ik die overkopen?
Haar tijd komt nog welquote:Op maandag 18 juni 2007 16:57 schreef Copycat het volgende:
_MO_, ik denk dat roosjeroosje nu wel heel erg jaloers op je is.
Het sarcasme springt er vanaf en die foto is overigens al van een paar jaar geleden.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef -Mo- het volgende:
OH MIJN GOD.![]()
:
Ik liep vandaag lekker door ZWOLLE. En toen zag ik opeens ERNST en BOBBIE!!!!!!![]()
:
:
Ik zo van::
:D
.
Zij zo van::
: D:D:
Anyway...was echt heel mooi. Mijn papa heeft een foto gemaakt van dat ik eerst BOBBIE en daarna ERNST high-five.
![]()
:
[afbeelding]
Stoer t0gg?![]()
![]()
Echt...mijn dag kan niet meer stuk.
:
:
: D:. Mijn JAAR zelfs niet.
:
![]()
:
Groetjes.
(true story)
Dat eerste spelletje is nog niet eens zo eenvoudig.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:02 schreef Pritt het volgende:
Kijk!
http://www.ernstbobbie.com/www/index.php?id=8
Gave internet games!![]()
Heb jij van alle series meerdere afleveringen gezien? Zo nee dan kan je niet oordelen.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:41 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk dat ik ernst, bobbie en de rest zelfs als peuter niet leuk zou hebben vinden
Het is toch elke aflevering hetzelfdequote:Op maandag 18 juni 2007 18:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb jij van alle series meerdere afleveringen gezien? Zo nee dan kan je niet oordelen.
Dat vind ik niet. In elke aflevering komt er een bericht op nieuwsberichten en elke keer komt het er op neer dat ze daar iets mee gaan doen, in die zin is het hetzelfde, maar ze maken steeds weer wat anders mee en er gebeurt steeds weer wat anders etc.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is toch elke aflevering hetzelfde.
In welke zin bedoel je dat?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:09 schreef OldJeller het volgende:
Het is een enorm fout programma dat totaal het verkeerde voorbeeld geeft aan kinderen.
Niet overdrijven met je 'zwakzinnigen'. Dat is in kinderprogramma's toch vaak zo, dat de spelers zich op een kinderlijke manier gedragen? Dat is juist leuk voor kinderen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:09 schreef OldJeller het volgende:
Twee volwassenen die zich als zwakzinnigen gedragen; het educatieve/vermakelijke element gaat mij voorbij.
Ik vind dat je het daar totaal niet mee kan vergelijken.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:09 schreef OldJeller het volgende:
Laat die koters anders naar 'Knoop in de zakdoek' kijken, komt op hetzelfde neer alleen is het niet gespeeld en eigenlijk totaal niet om te lachen.
Bah.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 17:19 schreef het volgende:
Ja ik vond toen in de dierentuin kei gaaf!! Daarna zijn ze te lang doorgegaan.
quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 22:22 schreef het volgende:
[..]
Kent iemand de blurkies nog??
"Maar blurkies zijn je vriendjes en doen toch niemand kwaad, en als je heel veel zorgen hebt dan vraag je ze om raad. Ze zijn nou eenmaal blurkies, ja dat is hun lot. Dus vind ze nou maar aardig, want blurkie zijn is rot."
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:29 schreef het volgende:
Ik ken die lui niet, maar het lijken me toffe gasten.
Ze lachen op de foto's dus het zijn vast echte kornuiten die een grapje op zijn tijd wel kunnen waarderen.
[afbeelding]
Whehehehehe!!!11!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind ook zo mooi hoe die ene dan kijkt!![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:12 schreef het volgende:
Ohja dat keek ik vroeger ook altijd! De dierentuin seizoen was echt tof.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:07 schreef het volgende:
Soepkip is een van mijn favo 's enne Bassie en Adriaan zijn lang zo leuk niet![]()
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:41 schreef het volgende:
je bent een soepkip
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |