Hen.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hier staat ook iets over hun: http://www.kindertv.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1563&Itemid=356
Wat een dombo's ook héquote:Op donderdag 26 april 2007 16:09 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Er klopt iets niet op die site want er staat:
Ze schreven alle omroepen aan maar die zagen niet veel in dit duo. Ze besloten het zelf te proberen. Met een lening van de bank maakte ze in 1997 een pilot en een jaar later waren ze te zien op Kindernet met de eerste serie "Avonturen op de camping".
Dat was namelijk de serie van de dierentuin.
Jazeker, omdat ik je zo lief vind.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:48 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wilt u mij alstublieft excuseren voor dit onvoorziene voorval?
En dan?quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nog 8 minuten.
Ah okay.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dan komt De Vakantieshow op Jetix.
Van Ernst en Bobbie leer je veel meer!quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:35 schreef Pritt het volgende:
Ik heb het gemist, ik moest helaas studeren.![]()
![]()
![]()
Toen ik jouw naam zag staan dacht ik echt van: 'O nee niet dat verschrikkelijke mens weer dat élke gelegenheid pakt om mij te kwetsen'. Ben je nou nog steeds boos op mij van toen ik in dat topic zat? Nogmaals sorry daarvoor.quote:Op zondag 17 juni 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:. Je bent serieus niet goed bij je hoofd als je hier op je 18e / 19e nog naar kijkt. Kun je je fetish niet voor jezelf houden? Ik open toch ook geen topics over mijn fetishes? Het kan niemand boeien welke kinderdvd's jij allemaal hebt, dus wat heeft het voor zin om er een topic over te openen?
Of ben ik nu een oppervlakkige meeloopster?.
Ik ben niet boos. Waarom zou ik boos zijn? Ik vind je gewoon dom. Klaarquote:Op zondag 17 juni 2007 10:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Toen ik jouw naam zag staan dacht ik echt van: 'O nee niet dat verschrikkelijke mens weer dat élke gelegenheid pakt om mij te kwetsen'. Ben je nou nog steeds boos op mij van toen ik in dat topic zat? Nogmaals sorry daarvoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |