Helaas zit hier ergens in dit topic een heel zielig persoontje die het heel leuk en stoer vindt om mij te kwetsen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:39 schreef Mike het volgende:
Topic een beetje opgeschoond. Wel lief tegen elkaar blijven doen he?
Doe eens niet zo gemeen tegen mij! Dat vinden Ernst, Bobbie en de rest ook niet leuk! Stel dat ze hier lezen en zien hoe jij iemand die een andere mening dan jij heeft voor rotte vis uitscheldt! Denk dat ze dan niet blij zijn met zo'n gemene fan.quote:Op maandag 23 april 2007 20:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Je had er ook beeld bij moeten hebben. En hou nou eens op met je 'Wooooow zie mij eens vet stoer iemands topic verpesten'. Want zo stoer ben je niet. Je bent een enorme bitch die andermans interesses niet accepteert.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:25 schreef Pritt het volgende:
Ik volg deze topic al maanden met plezier.![]()
Nou, pest me nou niet want als Ernst hier kijkt zal hij niet blij zijn.quote:
Dat is al jaren één van mijn favorieten.quote:Op maandag 23 april 2007 17:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hee wat ik zojuist heb ontdekt! De aflevering 'Gestolen vaas' uit 'bij de Politie' staat op hun site online!:
http://live-wm.residentie(...)0gestolen%20vaas.wmv
Bij Samson & Gert en Bassie & Adriaan is dat toch ook zo? Alleen Gert had vroeger andere hemden maar de laatste jaren alleen dat rode hemd.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:35 schreef -Mo- het volgende:
[afbeelding]
Hebben ze altijd dezelfde kleren aan ofzo? Viezerikken.
Idd, wat stom van -Mo-.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bij Samson & Gert en Bassie & Adriaan is dat toch ook zo? Alleen Gert had vroeger andere hemden maar de laatste jaren alleen dat rode hemd.
Samson is een hond, die draagt geen kleding.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Bij Samson & Gert en Bassie & Adriaan is dat toch ook zo? Alleen Gert had vroeger andere hemden maar de laatste jaren alleen dat rode hemd.
Hoi -Mo-quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Samson is een hond, die draagt geen kleding.
Gert is een Belg.
Bassie en Adriaan hebben markante en uniek kleding wat tot hun trademark behoort. Het is logisch dat ze dan altijd dezelfde kleding dragen.
Ernst en Bobbie (maar ook de rest!) dragen lelijke, goedkope C&A kleding, wat niets bijdraagt. Ergo: ze kunnen net zo goed elke dag andere bagger kleding dragen.
Zo is dat. Ernst en Bobbie zijn pauper. Om over de rest nog maar niet te beginnen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gert is een Belg.
Bassie en Adriaan hebben markante en uniek kleding wat tot hun trademark behoort. Het is logisch dat ze dan altijd dezelfde kleding dragen.
Ernst en Bobbie (maar ook de rest!) dragen lelijke, goedkope C&A kleding, wat niets bijdraagt. Ergo: ze kunnen net zo goed elke dag andere bagger kleding dragen.
Even voor alle duidelijkheid: Als je van kinderprogramma's houdt wil dat nog niet meteen zeggen dat je ook het verstand hebt van een kind. Ik begrijp dus wel degelijk dat je sarcastisch doet.quote:Op woensdag 25 april 2007 20:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is al jaren één van mijn favorieten.
Jij bent dus zo'n 'Jij draagt dat merk niet dus jij hoort er niet bij' geval.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:13 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gert is een Belg.
Wat heb je hier dan te zoeken?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zo is dat. Ernst en Bobbie zijn pauper. Om over de rest nog maar niet te beginnen.
Welkom Haunter, in dit geweldige Ernst, Bobbie en de rest topic. Van Roosjeroosje1997quote:
En jij bent zo'n: 'Ik ben net zo pauper als Ernst en Bobbie zelf (en de rest natuurlijk), dus ik draag maar C&A kleding'?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Jij bent dus zo'n 'Jij draagt dat merk niet dus jij hoort er niet bij' geval.![]()
Had niet verwacht dat je dat zou doorzien eigenlijk.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid: Als je van kinderprogramma's houdt wil dat nog niet meteen zeggen dat je ook het verstand hebt van een kind. Ik begrijp dus wel degelijk dat je sarcastisch doet.
Nee en jij bent zo'n puberjongetje dat 'stoer' moet doen om zichzelf te bewijzen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:21 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En jij bent zo'n: 'Ik ben net zo pauper als Ernst en Bobbie zelf (en de rest natuurlijk), dus ik draag maar C&A kleding'?
Bedankt!quote:Op woensdag 25 april 2007 21:19 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Welkom Haunter, in dit geweldige Ernst, Bobbie en de rest topic. Van Roosjeroosje1997 [afbeelding][afbeelding] mag je alleen hier zijn als je een fan bent, maar haters zijn mijns inziens altijd welkom.
Rot dan gewoon op als je dat vindt.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Bedankt!
ps. Ernst en Bobbie zijn idd paupers
ps2. Niet iedereen kan natuurlijk zo cool zijn als Jack Bauer![]()
fo·rum·dis·cus·sie (de ~ (v.))quote:Op woensdag 25 april 2007 21:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Rot dan gewoon op als je dat vindt.
-Mo- hoeft zichzelf voor niemand te bewijzen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee en jij bent zo'n puberjongetje dat 'stoer' moet doen om zichzelf te bewijzen.![]()
Even normaal en serieus je mening geven is iets anders dan iemand expres dwarszitten en proberen te kwetsen.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:36 schreef Haunter het volgende:
[..]
fo·rum·dis·cus·sie (de ~ (v.))
1 groepsdiscussie met een forum van deskundigen (strepen we weg aangezien er geen deskundigen zijn)
Oftewel, ik mag best een discussie starten over deze 2. Nou dat heb ik gedaan door mijn mening te geven over die 2 gasten. Zijn er verder nog opmerkingen?
![]()
![]()
Dus als ik die 2 paupers vind, zit ik meteen iemand dwars?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Even normaal en serieus je mening geven is iets anders dan iemand expres dwarszitten en proberen te kwetsen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |