Owh.. hmm dan heb ik denk ik alleen een paar kutgedeeltes gezien ofzo.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet???
Ik ken nog wel een liedje van hun, denk toch na wat je doet, oh denk toch na wat je doet, blablabla, gooi spullen in de afvalbak blablablabla(ok zoveel ken ik niet van dat liedje).
Gaat igg over nadenken wat je met je zooi doet(van al die rommel gaan de vissen dood).
Dus ja hoor, ook wel leerzaam hier en daar, maar vooral dolle pret voor de kleintjes.
De doelgroep varieert van de 2 a 3 jaar tot 7 a 8 jaar en iets eromheen, dus tja, het hoeft allemaal niet zo strak enzo, ik heb het idee dat dat losse kinderen juist wel aanpspreekt, dat gespeelde en onhandige hier en daar.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 18:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Owh.. hmm dan heb ik denk ik alleen een paar kutgedeeltes gezien ofzo.
Maar ik vind de hele presentatie en alles slecht. Echt ernstig niveau![]()
Ernst leest hier elke dag gelukkig.quote:Op dinsdag 3 april 2007 16:24 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik lees toevallig dat Ernst gisteren jarig was, nog gefelicteerd dan.![]()
En Bobbie?quote:
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 20:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar ernst en bobby draaien inmiddels toch al wel weer een paar jaartjes mee en ze komen nu zelfs met bioscoopfilms en alles, doen ze toch iets wel goed blijkbaar
Aiaiai, dat klinkt als een slechte vertaling uit het Engels.quote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ernst: 'We maken er een contest van.'
Bobbie: 'Een kont test? Ga je dan aan m'n billen zitten ofzo?'![]()
Uit de aflevering: 'De dieren willen niet eten'.
Ze moeten cabaretiers worden die 2quote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zie je!quote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat wil je er dan in het Engels van maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 12:51 schreef Rasing het volgende:
[..]
Aiaiai, dat klinkt als een slechte vertaling uit het Engels.
Overigens, lig jij nu om deze grap met je voorhoofd op tafel, op genoemde tafel slaand met je linkerhand?
Geen idee, maar waarom zou iemand zeggen 'we maken er een contest van'? Niemand zegt in Nederland ooit contest, het is gewoon wedstrijd. Zeker voor kleine kinderen.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:15 schreef Pritt het volgende:
Wat wil je er dan in het Engels van maken?
Cunt test?![]()
Ja, maar als je zegt 'We maken er een wedstrijd van' dan kun je deze hilarische woordgrap nooit maken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:19 schreef Rasing het volgende:
Geen idee, maar waarom zou iemand zeggen 'we maken er een contest van'? Niemand zegt in Nederland ooit contest, het is gewoon wedstrijd. Zeker voor kleine kinderen.
Een beetje schrijver verzint dan een andere grap. Bij Samson & Gert doen ze dat bijvoorbeeld beter, dat verhaspelen van woorden door Samson.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
Ja, maar als je zegt 'We maken er een wedstrijd van' dan kun je deze hilarische woordgrap nooit maken.
En hiermee sla je de spijker snoeihard op z'n kop.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:22 schreef Rasing het volgende:
Een beetje schrijver verzint dan een andere grap.
Ik zal het niet verder vertellen.quote:omg, * Rasing heeft verstand van Samson
Ik vind alledrie de duo's geweldig.quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:25 schreef kevin85 het volgende:
Bassie & Adriaan zijn geweldig, Samson en Gert is ook leuk om te zien
, maar van Ernst en Bobbie heb ik nooit de humor kunnen inzien..
![]()
Daarom is het voor mij ook totaal geen jeugdsentiment en vind ik het een slap aftreksel van B&A..quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind alledrie de duo's geweldig.Ze staan allemaal in mijn top 3.
Maar Ernst & Bobbie zijn ook wel later begonnen dan Samson & Gert en Bassie & Adriaan.
True..quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:44 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Daarom is het voor mij ook totaal geen jeugdsentiment en vind ik het een slap aftreksel van B&A..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |