quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
?????
Echt een -Mo- reactie.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:19 schreef -Mo- het volgende:
Echt een roosjeroosje1988 topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, dan ga ik wel weer.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 22:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het is niet de bedoeling dat het een afzeik topic wordt.
Omdat heel veel mensen heel veel serieus klote vinden maar er is een grens en iets onder die grens.......quote:Op woensdag 14 februari 2007 17:04 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat zeikt iedereen nou, ik ga toch ook niet in elk topic van een TV-programma dat ik niet leuk vind of niet ken zeggen hoe stom het wel niet is? En de meesten hebben er nog niet eens een hele aflevering van gezien, nouja misschien ééntje, kijk eerst maar eens meerdere afleveringen van meerdere series dan.
Je moet je pas laten nakijken, als je andere mensen niet in hun waarde kan laten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:15 schreef Copycat het volgende:
Ja. Ik.
Met mijn neefje van 8.
Ernst en Bobbie zijn de Bassie en Adriaan van de 21ste eeuw. En ik had al een schurfthekel aan B&A...
Voor kinderen een leuke film, maar als je als volwassene hier je eigen plezier uit haalt, moet je je imho toch laten nakijken.
Weer zo'n 'stoer' geval.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:18 schreef Pritt het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En wat bedoel je daar nou weer mee?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:24 schreef -Mo- het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat ik weer erg blij ben, om je weer een keertje tegen te komen na zo'n lange tijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
En wat bedoel je daar nou weer mee?
* hapquote:Op dinsdag 27 maart 2007 13:25 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En wat bedoel je daar nou weer mee?
Niet???quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond ze vroeger toen ik 8 was ook al zwaar irritant. Ook echt een slecht niveau, en het leert kinderen ook niets.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Slecht programma, ik zou mijn kind er ook echt niet naar laten kijken.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop