Mijn haar is al roze en groen geweest, dus been there done thatquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ze jullie ook allemaal blonde plukken aansmeren.
Dan kom ik écht niet. Ja..of ik kan mijn groene pruik opzetten natuurlijk.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:31 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop dat ze jullie ook allemaal blonde plukken aansmeren.
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:32 schreef Mark_V het volgende:
Tja die DD had er tenminste iets voor over om die giraffe gelukkig te maken, maar neeeee, voor iedereen hier is het weer teveel werk..... asocialen!
Je hebt iets tegen negers?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een witte meet behoort tot de mogelijkheden?
In ieder geval een mud suiker in zijn muil douwen, daar zal hij wel gelukkig van worden, toch?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ging het liedje daar over? Die giraffe gelukkig maken?
Ik weet het echt niet![]()
Mohawk Nem!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:35 schreef Mark_V het volgende:
hai yuri, ga je morgen ook gezellig mee naar de kapper? nembrio gaat een hanekam nemen
Wavoorstagedoejeenhoelangbenjedaaralmeebezig?quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
K moet morgen stage lopen dus k kan niet naar de kapper
Lijkt me ook niet neequote:Op donderdag 8 februari 2007 00:37 schreef Mark_V het volgende:
@Nem, volgens mij heb je er niet echt het hoofd voor, voor een hanekam
(ik ook niet hoor)
all star badschuimflesquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet nee
Alhoewel ik het als klein kind wel altijd deed als ik shampoo in mijn haar had
das waar ook.quote:
JAJAJAJA inderdaad! Oh...sweet memories!quote:
Morgenochtend vanuit het zuiden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |