Nee, dan een struisvogel met een imperiaal, dat is sjiek!quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Behalve dat: het wordt verdraaid lastig om je lans te vervoeren. Een Ferrari met een imperiaal is ook zo sneu
Oh, ik dacht een week-quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van de ring, je weet toch!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, dan een struisvogel met een imperiaal, dat is sjiek!
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:13 schreef Mark_V het volgende:
Ik zou voor een giraffe gaan..... als klein kind vond ik die beesten al geweldig
niks mis mee hoor.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Soemp..
Ik spreek dan ook al uit jarenlange ervaringquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doen
quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Oh, ik dacht een week-
Zit wat in, en als je aan de andere kant van zijn nek een periscoop bevestigt kan je over heuvels kijkenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Goed punt. Dan kun je die lans langs zijn nek binden. Prima te doen
A doorstaat de potloodtest niet, inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:16 schreef Mark_V het volgende:
maar C mag ook hoor, zelfs D geen probleem, maar A......![]()
Nem wilde het over bier en tieten hebben.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee bereiken dan?
Melkklierenquote:Op donderdag 8 februari 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Maar gaat natuurlijk niet om het uiterlijk maar om de inhoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |