blijkbaarquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:23 schreef MissyMirjaM het volgende:
zit er een datum op mondwater danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neuh amper een jaarquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:26 schreef SlimShady het volgende:
ik heb hier 2 flesjes liggen en zo te zien gaan ze 2 jaar mee.
had jij 'm zo lang in bezit?
Je gaat er vast niet dood aan, gewoon niet doorslikken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:28 schreef welkominspace het volgende:
maar kan het kwaad of niet?
het ruikt nog fris...
ga ik opeens enorm uit me muil ruftenquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:32 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Je gaat er vast niet dood aan, gewoon niet doorslikken.
Waarom geen water daarna drinken??quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef sanni het volgende:
Mondwater over tijd? Weggooien en en gewoon een nieuwe kopen.
Listerine is het beste en vooral die alcohol-gekleurde. Gebruik het dagelijks
na tandenpoetsen. Brand als de nete maar houdt je gebit en tandvlees
o zo schoon van gaatjes en puistjes. (geen water daarna gaan drinken he...)
Wat jullie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die van Kruidvat (extra forte) kwam als beste uit de consumentenbondtest en is ahelluvalot goedkoper dan listerine.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef sanni het volgende:
Wat jullie?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed dit is nieuw. Puistjes in je mond? Hoe? Klinkt vies.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef sanni het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat ie ze aftes bedoelt...quote:Op donderdag 8 februari 2007 11:13 schreef PICHT het volgende:
[..]
Goed dit is nieuw. Puistjes in je mond? Hoe? Klinkt vies.
Welke kleur heeft alcohol?quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:35 schreef sanni het volgende:
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop