Die van Beckers doe ik altijd in de magnetron, anders moet ik zo lang wachten.. En verder vind ik ze dan ook best te eten.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef Bellah het volgende:
Ga naar je buurman en leen zijn oven- de magnetron is echt not done, zeker niet voor iets als een worstenbroodje :Q
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef Bellah het volgende:
Ga naar je buurman en leen zijn oven- de magnetron is echt not done, zeker niet voor iets als een worstenbroodje![]()
Klopt die heten "broodje rookworst"quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef nexhil het volgende:
De aldi heeft echt super lekkere broodjes voor in de magnetron een dikke worst en ook nog eens een soort mosterd saus erbij zitten, 30 seconden erin en pling!! HEEEERLIJK!
Die ja...quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef BazP het volgende:
[..]
Klopt die heten "broodje rookworst"inderdaag erg lekker, maar volgens mij wel een cholesterol bom
Dit is absoluut de beste tip in het topic! Die broodjes zijn al gaar, het gaat er alleen om dat ze op een goede manier warm worden.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:01 schreef PeRi het volgende:
Stop ze anders even in een koekenpan en warm ze op, op zacht vuur.
Idd, werkt perfect zo doe ik het ook altijdquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:29 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dit is absoluut de beste tip in het topic! Die broodjes zijn al gaar, het gaat er alleen om dat ze op een goede manier warm worden.
Ook een goede optie wellicht, en een stuk energiezuiniger.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef thijsltc het volgende:
doe ze in de broodrooster, is echt veel lekkerder dan oven of magnetron
Dan gaat dat toch vastplakken?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
yo yo yoeven de truuc van de dag
heb het hele topic nog niet helemaal doorgelezeen, dus het kan zijn dat het er al tussenstaat.
je moet je worstenbroodje op / in een stuk keukenrol oid leggen.. dan worden ze niet zo slap tijdens het warm maken in uwe magnetron!! werkt echt TE perfect (lees.. gebeurt te vaak na het stappen...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |