abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46074535
Ik heb voorgebakken worstenbroodjes van Euroshopper en er staat op de verpakking dat ik ze moet afbakken in de oven. Maar mijn oven is stuk Is het heel erg verkeerd om ze gewoon in de magnetron op te warmen?
Pretentieus geneuzel.
pi_46074566
als je van slappe worst houd wel..
pi_46074602
Ga naar je buurman en leen zijn oven- de magnetron is echt not done, zeker niet voor iets als een worstenbroodje
pi_46074627
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef Bellah het volgende:
Ga naar je buurman en leen zijn oven- de magnetron is echt not done, zeker niet voor iets als een worstenbroodje :Q
Die van Beckers doe ik altijd in de magnetron, anders moet ik zo lang wachten.. En verder vind ik ze dan ook best te eten.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_46074735
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 14:42 schreef Bellah het volgende:
Ga naar je buurman en leen zijn oven- de magnetron is echt not done, zeker niet voor iets als een worstenbroodje
Pretentieus geneuzel.
pi_46074754
Maar je wordt er niet ziek van ofzo?
Pretentieus geneuzel.
pi_46075088
Ik doe ze meestal in de magnetron. Ik hou niet zo van dat knapperige, dus vind het meestal wel lekker .

Oh en ik leef nog steeds na al die jaren, dus schadelijk zal het niet zijn . Kan het me in ieder geval niet voorstellen.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_46075135
k denk t niet, maar lijkt me bijzonder ranzig.
iets met pizza's eten uit de magnetron in n centre-parks huisje, terwijl k zei dat dat niet kon. k was de enige die ze wel extreem hard, ongaar en echt heet vond trouwens, maar dat terzijde
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_46075155
Stop ze anders even in een koekenpan en warm ze op, op zacht vuur.
Whatever I want.
  woensdag 7 februari 2007 @ 15:03:37 #10
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_46075220
Juist lekker uit de magnetron! Uit de oven vind ik maar niks mja smaken verschillen hé
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_46075388
Haha, ja pizza's zou ik ook niet in de magnetron doen. Die laat ik wel bezorgen
En zo ranzig vond ik ze niet, tja wel wat slapper, maar dat geeft niet
Pretentieus geneuzel.
pi_46075468
De aldi heeft echt super lekkere broodjes voor in de magnetron een dikke worst en ook nog eens een soort mosterd saus erbij zitten, 30 seconden erin en pling!! HEEEERLIJK!
pi_46075547
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:11 schreef nexhil het volgende:
De aldi heeft echt super lekkere broodjes voor in de magnetron een dikke worst en ook nog eens een soort mosterd saus erbij zitten, 30 seconden erin en pling!! HEEEERLIJK!
Klopt die heten "broodje rookworst" inderdaag erg lekker, maar volgens mij wel een cholesterol bom
pi_46075940
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:15 schreef BazP het volgende:

[..]

Klopt die heten "broodje rookworst" inderdaag erg lekker, maar volgens mij wel een cholesterol bom
Die ja...
pi_46075988
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:01 schreef PeRi het volgende:
Stop ze anders even in een koekenpan en warm ze op, op zacht vuur.
Dit is absoluut de beste tip in het topic! Die broodjes zijn al gaar, het gaat er alleen om dat ze op een goede manier warm worden.
  woensdag 7 februari 2007 @ 21:51:38 #16
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_46087709
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 15:29 schreef 205_Lacoste het volgende:

[..]

Dit is absoluut de beste tip in het topic! Die broodjes zijn al gaar, het gaat er alleen om dat ze op een goede manier warm worden.
Idd, werkt perfect zo doe ik het ook altijd
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_46113560
Oe, heerlijk in de magnetron, maar alleen als je van zachte slappe broodjes houdt
Sweet and innocent...
pi_46117406
doe ze in de broodrooster, is echt veel lekkerder dan oven of magnetron
pi_46121507
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:59 schreef thijsltc het volgende:
doe ze in de broodrooster, is echt veel lekkerder dan oven of magnetron
Ook een goede optie wellicht, en een stuk energiezuiniger.
pi_46122717
yo yo yo even de truuc van de dag
heb het hele topic nog niet helemaal doorgelezeen, dus het kan zijn dat het er al tussenstaat.

je moet je worstenbroodje op / in een stuk keukenrol oid leggen.. dan worden ze niet zo slap tijdens het warm maken in uwe magnetron!! werkt echt TE perfect (lees.. gebeurt te vaak na het stappen...)
  vrijdag 9 februari 2007 @ 07:39:43 #21
115062 onderjas
Eigenlijk een trui
pi_46129800
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:21 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
yo yo yo even de truuc van de dag
heb het hele topic nog niet helemaal doorgelezeen, dus het kan zijn dat het er al tussenstaat.

je moet je worstenbroodje op / in een stuk keukenrol oid leggen.. dan worden ze niet zo slap tijdens het warm maken in uwe magnetron!! werkt echt TE perfect (lees.. gebeurt te vaak na het stappen...)
Dan gaat dat toch vastplakken?
pi_46134084
In koekepan op laag vuur geeft hetzelfde effect. Binnen 10 minuten kan je eten.
pi_46245992
quote:
Op vrijdag 9 februari 2007 07:39 schreef onderjas het volgende:

[..]

Dan gaat dat toch vastplakken?
neen, nog nooit gehad eigenlijk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')