Ik vind niet dat ze ongelijk heeftquote:Jerney Kaagman: "Te weinig muziek in X Factor"
Idols-jurylid Jerney Kaagman blijft niet thuis voor de goed bekeken RTL 4-talentenjacht X Factor. "Als ik thuis ben en ik kan, dan kijk ik wel, maar ik heb het niet van het begin tot het eind kunnen volgen," vertelt Kaagman. Volgens haar zijn er grote verschillen tussen Idols en X Factor. "Idols was in mijn optiek een talentenjacht en ik vind de X Factor echt een tv-programma," zegt Jerney, die zich hard maakt voor het Nederlandse lied.
Jerney Kaagman heeft wel een tip voor de programmamakers. "Ik denk dat er te weinig muziek in zit, veel praten. En ik zou zeggen: doe er wat meer muziek in," vertelde ze in SBS Shownieuws.
Idols-jurylid Eric van Tijn is wat positiever over X Factor. "Bij X Factor zitten een paar grote talenten waar Jochem Fluitsma en ik graag mee zouden willen werken," vertelt Van Tijn. "Maar ja, we moeten maar zien hoe dat loopt. Wat wel leuk is van die mensen, is dat ze er gewoon nog zijn. Dat geeft mij hoop voor de toekomst."
Ik vond Jerney stukken leuker, al zegt dat wel meer over wat ik van Marianne vind dan over Jerney zelf.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:32 schreef Allantois het volgende:
Marianna is echt veel leuker dan strakke jerney
quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:22 schreef Lynx666 het volgende:
Ik mis Eric zelfs....
Ja ik ook, snap haar gezeur niet zo goed.. Maar goed wel jammer dat er nog geen Nederlandstalig is geweest!quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:53 schreef --Globe-- het volgende:
Overigens vind ik dat in Idols net zoveel 'muziek' zat als in X-factor.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:57 schreef sbientje het volgende:
zonder eric...
en ik wil chantal erbij..
Hou toch eens op met dat Renate Verbaan gelobby.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat zou wel een hele fijne jury zijn. en dan Martijn Krabbé en Renate Verbaan als presentatie-duo.
(lees je mee, Mark? )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |