Ach je bent dan een stuk goedkoper uit als je die fiets gaat hurenquote:Op maandag 19 februari 2007 10:22 schreef Jodelaar het volgende:
Ach het wordt niets, ik neem voor volgende week maar me zwembroek mee en geld om Mountainbike te huren
Mwa heb eigen skis, schoenen enzo al dus zo goedkoper zal het niet zijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach je bent dan een stuk goedkoper uit als je die fiets gaat huren![]()
Verders.. tja tis jammer van de winter..
Die wordt het! Die ziet de echte kouquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:57 schreef Omaha het volgende:
Nog maar 1 lid laat vorst zien bij de EC pluim.
Het is over en uit. Jammer.
Als ie er over twee weken nog staat, wordt ik pas enthousiast.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:15 schreef Jodelaar het volgende:
Het virtueel geilen is weer begonnen
[afbeelding]
daar durf ik ook niet op de wedden maar nog altijd 2% kansquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:01 schreef Lariekoek het volgende:
It ain't gonna happen.
Onweersverwachtingquote:Op zondag 25 februari 2007 00:59 schreef HPayne het volgende:
Tis hier wel rustig laatste tijd. Wat wordt het volgende deel? Zomerverwachting?![]()
0 zijn maar maartse buienquote:Op zondag 18 maart 2007 22:47 schreef axz0l het volgende:
kom maar weer met de joki's :p
Keromanequote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:42 schreef IkWilbert het volgende:
dit doet mij verlangen naar de prachtige topics die Keromane altijd opende![]()
Yup. Alleen een beetje jammer dat 'ie al 9 maanden inactief is. Of hij moet een kloon hebben natuurlijk...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 08:42 schreef IkWilbert het volgende:
dit doet mij verlangen naar de prachtige topics die Keromane altijd opende![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |