quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef HPayne het volgende:
Wat een overdreven gedoe dat weeralarm. 5 tot 10 cm.
Dr moet minstens een halve meter vallen!!
5-10 cm zijn geen paar vlokjes meer ...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:08 schreef popolon het volgende:
Weeralarm bij een paar vlokjes sneeuw.
Dus niet...quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:06 schreef TommyGun het volgende:
Ik wil sneeuw! Ik wil sneeuw! Yeahhhhhhhh
Hopelijk krijgt het zuiden het meest nu!
Stelt echt niet zoveel voor, raar dat 't KNMI altijd zo overdreven weet te reageren. Je zou hooguit een waarschuwing voor het verkeer kunnen geven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
5-10 cm zijn geen paar vlokjes meer ...
Iedereen maakt kansquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:11 schreef Bommel12 het volgende:
Ik zit in Wijhe..( tussen zwolle en deventer) maaken wij nog een beetje kans dan? :p
weet niet of dat handig isquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:04 schreef Jodelaar het volgende:
Ik neem morgen vanaf me werk de trein naar Arnhem denk ik.
Yup, en alle weeralarmen smsjes heb ik nog in mijn mob staanquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef Bommel12 het volgende:
Weten we trouwens wel dat dit al wel het derde weeralarm is in dit jaar.?..het gaat erg snel zo..
tuukquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb em ook al binnen, om 18:18
Oja TT kan veranderd worden naar Weeralarm
quote:
alle drie op een donderdagquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:16 schreef Bommel12 het volgende:
Weten we trouwens wel dat dit al wel het derde weeralarm is in dit jaar.?..het gaat erg snel zo..
Ja kloptquote:Op woensdag 7 februari 2007 18:28 schreef aloa het volgende:
[..]
alle drie op een donderdag
volgens Jan Visser![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |